Re: Dieta oczyszczajaca

Data: 2006-09-26 18:15:39
Temat: Re: Dieta oczyszczajaca
Od: "Jurek" <g...@g...pl>

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
efbhmk$k99$...@i...gazeta.pl...

> ..i jeszcze jedno o waszych podobno optylekarzach, "specjalistach" od diet
> niskoweglowodanowych...dzisiaj na portalu "dobradieta"

no i wszystko jasne! :))))

> Tomasz Trojanowski

nie mozesz sie zdecydowac (tak samo jak do swojej plci ;) czy ten TT to
naciagacz czy ktos godzien zaufanioa?

> Niestety - nic z tego. Skryp ten opierał się jeszcze na typowych dla dra
> Kwaśniewskiego założeniach, że można sobie policzyć dla konkretnej osoby
> zapotrzebowanie na BTW i tamtych czasów sięga jego historia. Choć był
> rozbudowany o takie cechy jak typ pracy, stres itp. to było to
> zdecydowanie
> złe podejście do sprawy.

na DD wszystko jest jasne! :DDDD

> (dla mnie szczegolnie bulwersujace jest to zdanie:)

to znaczy dla kogo?

> Dziś ani dr Michalak ani ja nie podpisałbym się już pod takim pomysłem. Te
> sprawy musi regulować sam organizm (o czym piszę). Taki kalkulator nie ma
> więc
> sensu i wręcz może wprowadzać w błąd.

jezeli jest to tekst TT, to czego zasmiecasz pmd "tworczoscia "tego pana?

> ..w krajach cywilizowanych, gdzie dziala prawo to oni musieli by za to co
> praktykyja slono placic ludziom, ktorym ich szarlatanskie pomysly
> zaszkodzily...

a propos; jak jest z tym straszeniem, bo ciagle czekam na skutki twojej
"akcji" a tu nic, przypomne ze kilka tygodni juz "za nami" :)

Jurek