Re: Dieta oczyszczajaca

Data: 2006-09-27 03:39:29
Temat: Re: Dieta oczyszczajaca
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam 5,6 mmol/l tj. 100 mg% :) Ty jednak jesteś niekumata... ;<
> Niski cukier na czczo świadczy tylko o słabej kondycji metabolizmu, sieroto, (d
> zięki

.. o czym swiadczy ??? ...o jakiej kondycji metabolicznej
swiadczy...obywatelko "pielegniarko"...?

> twojej ubogiej węglowodanowej diecie oczywiście...). Wystarczy nocna przerwa w
> jedzeniu i
> już ci znacznie spada cukier a ty jeszcze dążysz do większego spadku... Czy
chcesz osiągnąć hipoglikemię?

.. z tym co obywatelko piszesz nijak dyskutowac sie nie da, poniewaz ty nawet
nie wiesz co to jest hipoglikemia...

> To tak jakbyś była dumna, że po dużym wysiłku spada ci kondycja, a ty
jeszcze dążysz do
> tego aby jeszcze ciut ci spadła... ;>
> Ehh... ciemno wszędzie

..obywatelo ....towarzyszko...to do czego ja daze to nie twoj interes i ty mi
doradzac na pewno nie bedziesz , bo nie masz po prostu zadnego pojecia o tym
czym usilujesz sie zajmowac, po przeczytaniu ksiazki kucharskiej pewnego
nawiedzonego dietetyka- mesjasza..

.. zanim zaczniecie wypisywac kolejne chamskie i prostackie personalne teksty
na forum dyskusyjnym o dietach, zapoznacie sie wreszcie z definicja
hipoglikemi oraz z informacjami na temat zalecanych przez WHO poziomow glukozy
dla osob zdrowych i chorych na cukrzyce ...bo kolejny raz potwierdzasz, ze
poza arodancja, chamstwem i tupetem nie masz absolutnie zadnego pojecia o
tym, czym zajmujesz sie obecnie na tej twojej dobrej emeryturze
..wyjatkowo tepy i bezczelny, podly pustaku...

.. ponadto kolejny raz ostrzegam, pohamuj swoje wycieczki osobiste, bo bedzie
cie to drogo kosztowalo...bowiem twierdze i mam na to dowody, ze jestes
wyjatkowo niebezpieczna OSZUSTKA...o ewidentych psychopatycznych
sklonnosciach...

-----
Jeff