Dieta optymalna - lekarz Kwasniewski, a lobbing , a rezyser Zanussi i pralki Zanussi

1. Data: 2000-01-17 10:46:25

Temat: Dieta optymalna - lekarz Kwasniewski, a lobbing , a rezyser Zanussi i pralki Zanussi
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie ,
na ile silny jest lobbing lekarza Kwasniewskiego na rzecz Kwasniewskiego
przez
analogie lobbingu filmow Zanussiego na sprzedaz pralek Zanussi ?

Stad pytanie. Gdyby dieta optymalna okazala sie mnie skuteczna niz jest
lub zostaly wykazane negatywne skutki, to czy
wtedy lobbing mialby negatywny wplyw na notowania Kwasniewskiego ?

Jacek

1. Data: 2000-01-19 06:49:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> w artykule news:38836FDF.591C@friko.onet.pl pisze...
> [...]
> lub zostaly wykazane negatywne skutki, to czy
> wtedy lobbing mialby negatywny wplyw na notowania Kwasniewskiego ?

Masz Jacku ciekawe sny...
Jednak ani dr Kwaśniewski nie ma nic wspólnego z nie-mgr Kwaśniwskim
ani Zanussi nie ma związku z pralkami... skąd ten pomysł?

1. Data: 2000-01-19 10:41:39

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> Jednak ani dr Kwaśniewski nie ma nic wspólnego z nie-mgr Kwaśniwskim
> ani Zanussi nie ma związku z pralkami... skąd ten pomysł?

Zanussi kiedys komentowal w telewizji
ze jego dalsza rodzina jest faktycznie zwiazana z przemyslem
artykulow AGD we Wloszech.
Wlasnie odpowiadajac na pytania, czy dal swoje nazwisko dla tych pralek,
lodowek.
Ale skojarzenie jest i bylo jasne i znane od lat.

Pozostaje odpowiedz na pytania, co by bylo, gdyby pralki sie psuly,
albo filmy byly kiepskie ( a tak nie bylo).

Czy wtedy filmy mialyby mniejsza ogladalnosc, albo pralki byly
niekupowane ?

Dieta lekarza Kwasniewskiego jest juz dosyc popularna w Polsce
i prosta gra slow, zbieznosc nazwisk wywoluje efekt synergii.

Zatem pytanie co by bylo, gdyby dieta optymalna okazala sie mniej
skuteczna,
jakie wtedy bylyby notowania Kwasniewskiego
jest jak najbardziej na miejscu.
Gdyz tym sie wlasnie zajmuja badania statystyczne, aby wyeliminowac
czynniki zalezne.

Czy filmy Zanussiego mialy wplyw na sprzedaz pralek Zanussi
mozna nawet obliczyc,
a nawet poczytac publikacje nt. takiej metody lobbingu w literaturze.

W drugim temacie tez literatura sie wypowiada, nie trzeba daleko szukac
gdyz model
junior, senior egzystuje z powodzeniem za wielka woda.

I Bush, junior
otrzyma w wyborach pewna ilosc dodatkowych punktow jako syn Busha
seniora.
Jacek

1. Data: 2000-01-19 16:47:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"expert" <e...@f...onet.pl> wrote in message news:388611BD.AD9@friko.onet.pl...
> [...]
> gdyz model junior, senior egzystuje z powodzeniem za wielka woda.
>
> I Bush, junior otrzyma w wyborach pewna ilosc dodatkowych punktow

Czyzbys insynuowal ze mlody Kwasniewski jest synem starszego?

A'propos niecalkiem-magistra Kwasniewskiego...
Czy lekarz Kwasniewski ma formalny doktorat czy to dr to tylko "zwrot
grzecznosciowy"?
Czy ktos wie co bylo tematem jego pracy doktorskiej? W którym roku i gdzie sie
bronil?

1. Data: 2000-01-19 17:53:48

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
grzecznosciowy"?
> Czy ktos wie co bylo tematem jego pracy doktorskiej? W którym roku i gdzie sie

Znalem loekarke, ktora byla prezesem spolki
i na wizytowkach wypisywala dr Zuzanna.....

not bad.

Ale jest kraj taki jak Grecja/ Rumunia, gdzie nadaja tytul doktora po
ukonczeniu studiow. Bywalo tak w Czechach.

Gdyby MEN byl do przodu to zamiast magistrow mielibysmy doktoraty.

1. Data: 2000-01-19 20:50:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"expert" <e...@f...onet.pl> wrote in message news:38867702.19BD@friko.onet.pl...

> [...]
> ukonczeniu studiow. Bywalo tak w Czechach.
>
> Gdyby MEN byl do przodu to zamiast magistrow mielibysmy doktoraty.

Szkoda, ze nie odpowiedziales na pytanie... no ale cóz, widac nie wiesz :-)

1. Data: 2000-01-20 14:34:27

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote in message

> [...]
grzecznosciowy"?
> Czy ktos wie co bylo tematem jego pracy doktorskiej? W którym roku i gdzie

w Polsce Pszemku, doktorze mówi sie do lekarza.
jest to cos innego niz doktor nauk medycznych.

nie znasz takiej bajeczki:

"... i przyszedl pan doktor,
jak sie masz koteczku?"

Jacek

1. Data: 2000-01-20 16:19:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <o...@p...com> wrote in message
> Pszemol <P...@P...com> wrote in message

> w Polsce Pszemku, doktorze mówi sie do lekarza.
> jest to cos innego niz doktor nauk medycznych.

> [...]

Drogi Jacku... Wiem jak się w Polsce *mówi* do lekarza...
Dopiero dwa lata mieszkam w USA, jeszcze nie wszystko zapomniałem.
Na dodatek, tak się dziwnie składa, że nawet mój ojciec jest lekarzem.
Pech chce, że on jest jednak prawdziwym doktorem, z doktoratem :-)

Jednak... jakkolwiek *do* lekarza i *o* lekarzu *mówi* się per
"panie doktorze", to jeśli ktoś podpisuję artykuł w gazecie, pracę
naukową czy książkę słowami "dr Iksinski" znaczy się że ma
tytuł doktora a nie tylko lekarza. To znaczy, że ma doktorat.
Lekarz niestety powinien figurować na piśmie jako "lek.med. Iksiński".

p.s. Czyżbyś potwierdzał zatem, że "dr" Kwaśniewski nie ma doktoratu?

JEMIOŁA
Re: Etyka lekarska ( poraz trzeci )
Re: Tutejsi filozofowie...
Sprzedał żonę !!!!!!!!!!!!!!
Naprawdę pilnie szukam pracy z filozofii