Re: Dieta optymalna sucks

From: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta optymalna sucks
Date: Thu, 3 Jan 2002 23:25:42 +0100

Użytkownik optymaln.republika.pl <o...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a125pq$iu0$...@n...tpi.pl...
> Jeśli chcesz wiedzieć jakie to ma podstawy biologiczne, to odpowiedzi
szukaj
> w książkach dra Kwaśniewskiego. Ja Ci mogę powiedzieć, że najlepsza
energia
> dla mózgu zawarta jest w związkach ATP (powinieneś wiedzieć co to jest) a
> tego w diecie optymalnej jest pod dostatkiem.

ATP występuje pod dostatkiem w moim mózgu, nie ma strachu - podobnie jak
setki innych niezbędnych związków... czy to o czym piszesz to coś w rodzaju
"mam ATP więc jestem lepszy"? a "wyczyny" dra czytałem.... przeraziłem się,
coś było o nadajnikach fal radiowych w mózgu, brrr....

czy ma blond włosy, czy więcej ATP...co za różnica, segregacja jest faktem.
a ja nie toleruję nietolerancji

> Hitler nie uważał niearyjczyków za ludzi, tylko za człekopodobne
zwierzęta,
> które trzeba jak najszybciej wytępić.

i co z tego?

> Prawda - należy podzielić świat na optymalnych i resztę, ale Kwaśniewski
nie
> każe tej reszty zabijać, chce tylko uczynić z nich optymalnych, Ludzi z
> dużej litery.

no jak każdy kto uważa się za kogoś kto jako jedyny wyznacza prawa moralne,
etyczne i całą resztę

> Jeśli przeczytasz choć kilka artykułów dra Kwaśniewskiego (
> http://optymaln.republika.pl ) z pewnością zmienisz o nim zdanie, ach
> przepraszam Ty jesteś wegetarianinem, więc swych poglądów na wiedzę nie
> zamienisz, a szkoda.

poglądów na wiedzę? wytłumacz proszę bo nie rozumiem. i weganinem, jeśli
już. jak wspominałem czytalem, materiał na piękną pracę z zakresu
psychopatologii - i nie prowokuj mnie bo powklejam co lepsze kawałki na
grupę....

> Jeszcze jedno, czy jesteś wierzący? Jeśli tak, to posłuchaj św. Augustyna,
> który mówił: "Wegetarianizm należy potępić jako bezbożne, kacerskie
> przekonanie".

primo nie jestem katolikiem, secundo każdemu zdażały się wpadki, tertio nie
każdy uważa Augustyna za wzór do naśladowania, quadro to zdanie potępia
połowę świętych...długo by wyliczać

ale ma zagadkę

"coście uczynili braciom mniejszym, toście mi uczynili"

kto to powiedział?

tomek