DIeta optymalna

121. Data: 2002-01-15 05:30:43

Temat: Re: Dieta optymalna sucks
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in
>
>        Zależy. Wiem, co wychodzi z narzucania idei, ale... Nie rozwinę tu
> tematu (NTG).

>        W tym, że ktoś robi kasę? Nic. Ale wmawianie ludziom, że się robi
> kasę w ich interesie, i mówienie, że się to robi za darmo, to już IMO
> przesada.

Witam,a co sadzisz o robieniu kasy w ten sposob.

Krzysztof
DOzdrowka

122. Data: 2002-01-24 22:26:24

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> skribis:

>'Niestety musimy sie przyzwyczaic do tego, ze ludzie, ktorzy zamiast siasc
>do stolu pasa sie na lace lub zra z koryta

taaa...

> nie sa w stanie byc prawdziwymi
>partnerami w rozomwie dla optymalnych

taaaa....

> - po prostu ich umysly dzialaja
>"inaczej".

achaaa....

> Oni jedynie wyrazają opinie, przypuszczenia - my natomiast
>wiemy!

No niezla sekta !
Styl wypowiedzi jak dawna propaganda.

ONI (ponizani w tym tekscie) nic nie widza ael MY oswieceni im wyjasimy...

ja bym radzil od czegos takeigo uciekac z daleka - ktos ma niezle mozg
wyprany jak takie bzdury gada...

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

123. Data: 2002-02-04 06:31:51

Temat: Odp: Dieta optymalna sucks
Od: "Fifek" <f...@k...ichpw.zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik leh <l...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@4...com..
.
> "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> skribis:

> taaa...

> taaaa....

> achaaa....

> No niezla sekta !

taaaa....

> Styl wypowiedzi jak dawna propaganda.

taaaa....

> ONI (ponizani w tym tekscie) nic nie widza ael MY oswieceni im wyjasimy...

no ba....

> ja bym radzil od czegos takeigo uciekac z daleka - ktos ma niezle mozg
> wyprany jak takie bzdury gada...

jakbym słyszał "oświeconych" kapłanów inkwizycji.....; a czarownice na stos!

--
Pozdrowionka
Fifek (Rafał z Zabrza)

Jeszcze raz dieta cambridge