Dieta wg dietetyka

1. Data: 2007-05-23 16:31:40

Temat: Dieta wg dietetyka
Od: "Malgorzata" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znajomy się odchudza(waga w tej chwili 103 kg).. zawsze.. pigułki, herbatki
i takie tam. W końcu przyszedł czas na specjalistę.. pomyslałam ,że też
skorzystam i poprosiłam o relację z wizyty oraz jadłospis.Podczas wizyty
trwającej 10 min ( koszt 35 zł) otrzymał kartkę ze spisem posiłków na
najbliższe 7 dni.. i tu me oczy jakoś się powiększyły.. bo są na tej liście
: bułka , masło, gorący kubek, ryż na słodko, ryba w galarecie,ziemniaki,
woda gazowana i niegazowana, coca-cola light..Oczywiście wszystko rozpisane
na gramaturę i liczbę kcal..i moje pytanie : czy taka dieta ma sens?
wszędzie trąbią o porzuceniu cukru, białego pieczywa, napojów gazowanych!
Czy aby ta dietetyczka nie wyciąga kasy? Z tego co słyszałam wszyscy
otrzymują taki zestaw oraz obietnice zrzucenia 7 kg w ciągu
miesiąca..Otworzyć oczy facetowi czy niech se pobiega co tydzień i daje 35
zł?
Pozdrawiam serdecznie licząc na odpowiedź!
M.

2. Data: 2007-05-23 18:19:04

Temat: Re: Dieta wg dietetyka
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:f31q9c$pfu$1@news.onet.pl, *Malgorzata* wrote:
> [...]

> co słyszałam wszyscy otrzymują taki zestaw oraz obietnice zrzucenia 7
> kg w ciągu miesiąca..Otworzyć oczy facetowi czy niech se pobiega co

Na oko wyglada nieciekawie. ;-)
Ale zapewne diabel siedzi w szczegolach. Zamiesc ten jadlospis dokladnie z
gramatura i w ogole to mozemy pogadac o szczegolach.
Byc moze dietetyczka rozpisala mu pelen wachlarz potraw z cukrami, tluszami
ale calkowita ilosc kalorii bedzie ponizej zapotrzebowania i bedzie chudl. A
ryz na slodko, goracy kubek sa po to zeby facet nie czul ze jest na diecie.
Liczy sie przede wszystkim ujemny bilans energetyczny i wytrwalosc - a z tym
najtrudniej.

--
darnok
"A ja TRUskawki CUkrem..."

3. Data: 2007-05-23 21:34:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> light..Oczywiście wszystko rozpisane na gramaturę i liczbę kcal..i moje
> pytanie : czy taka dieta ma sens? wszędzie trąbią o porzuceniu cukru,
Diet jest ponoć 30 tysięcy (nie wiem kto to liczył), a więc nie można
sądzić, że każda z nich będzie dobrą dietą.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-05-24 07:27:59

Od: "Malgorzata" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
wiadomości news:f320k8$3l1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> gramatura i w ogole to mozemy pogadac o szczegolach.
> Liczy sie przede wszystkim ujemny bilans energetyczny i wytrwalosc - a z

No to na życzenie :)
Przez pierwsze 3 dni:
Śniadanie:
bułka 100g 240kcal
masło 5 g 35 kcal
wędlina 30 g 30 kcal
sałata 50 g

Śniadanie II
bułka 50 g 120 kcal
masło 5 g 35 kcal

Obiad
Gorący kubek 1 szt 80 kcal
Ryż na słodko :
ryż 50 g 170 kcal
owoce 100g 50 kcal
cukier 10 g 40 kcal
cynamon

Podwieczorek
Owoce 200g 100 kcal

Kolacja
Chleb 80g 160kcal
Masło 5g 35 kcal
Ser żółty 30 g
Ogórek 200g 100kcal
sałata

Razem 1242 kcal

Potem przez następne 3 dni:
Śniadanie
Bułka 100g 240 kcal
masło 10g 70 kcal
dżem z łowicza 30g 45 kcal

Śniadanie II
Owoc 200g 100kcal

Obiad
Mięso w sosie:
mięso b/k 100g 120kcal
sos knorra 100ml 50kcal
ziemniak 200 g 170 kcal
kapusta kwaszona
marchew
sałata
(tu mozna wybrać z tych warzyw)

Podwieczorek

1 szkl mleka 0,5 % lub Big -Milk (lody)

Kolacja
Chleb 80 g 160 kcal
masło 5 g 35kcal
wędlina 40 g 68kcal
ogórek
sałata
Razem 1223kcal

Po czym wracamy do specjalistki i daje na zestaw na kolejny tydzień.
No i jest jeszcze dodatkowa kartka , na której jest napisane co można jeść a
co nie . I tak:
dozwolone : woda gazowana i niegazowana, herbaty owocowe,kawa bez cukru,
kawa zbożowa bez cukru, coca-cola light, napoje gazowane, sałata, kapusta
pekińska, szpinak,ogórki świeże, kwaszone, pietruszka, koperek,szczypiorek,
cebula, ,schab polędwica sopocka,mieso kurczaka w galarecie,filet z indyka,
cielęcina i wołowina.Kolejnośc posiłków i pory ich spożywania są dowolne,
wszystkie potrawy solimy i doprawiamy (sól pieprz i vegeta).
niedozwolone: soki naturalne,mleko,kompoty,alkohol,nie wolno dodawać do
potraw oliwy i innych tłuszczów.Z owoców zakazane banany i winogrona.
To tyle.. ale długie wyszło :)
No i warto się pakować w coś takiego? Coś mało tego dla wielkiego faceta,
siedzącego cały dzień za biurkiem i kierownicą.. pewnie gdyby się trzymał
tego to schudnie, ale jak długo może chodzić po te rozpiski?
Może macie pomysł na jakieś inne dietki? Facet jest wybredny i
niesystematyczny.. nie musi chudnąć drastycznie ,ponoć zależy mu na
zrzuceniu brzuszyska. :)
Dzieki za odzew!
M.

5. Data: 2007-05-24 19:52:04

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:f33eq6$kop$1@news.onet.pl, *Malgorzata* wrote:
> Razem 1242 kcal
>
> Razem 1223kcal

No i widzisz. Dieta niskokaloryczna. Zapotrzebowanie takiego faceta jak on
przy siedzacej pracy to min te 1800kcal, a pewnie i wiecej - nie chce mi sie
sprawdzac ;-) Cooler ci pewnie powie dokladnie ;-)

On zuzywa min o 600-700kcal dziennie wiecej - czyli te ok 1kg tygodniowo
bedzie chudl - chyba ze sie zacznie ruszac to wiecej.

> [...]
> sałata, kapusta pekińska, szpinak,ogórki świeże, kwaszone,
> pietruszka, koperek,szczypiorek, cebula, ,

To powyzej jest bezakloryczne albo prawie bezkaloryczne.

> [...]
> wołowina.Kolejnośc posiłków i pory ich spożywania są dowolne,
> wszystkie potrawy solimy i doprawiamy (sól pieprz i vegeta).

Bo to lekkie mieska sa :)

> niedozwolone: soki naturalne,mleko,kompoty,alkohol,nie wolno dodawać
> do potraw oliwy i innych tłuszczów.Z owoców zakazane banany i
> winogrona.

soki i mleko to znow kalorie.
Banany wysokokaloryczne sa, winogrona znow bardzo slodkie.

Caly "trik" tej diety to to ze je normalne jedzonko a ma chudnac. Ale
szczerze... przy takim deficycie nie ma sily zeby nie czul glodu :] Sporo
plynow musi pic (woda niegazowana najlepsza) i sie ruszac to moze mu sie
uda.

--
darnok
"A ja TRUskawki CUkrem..."

6. Data: 2007-05-25 05:33:50

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 May 2007 21:52:04 +0200, darnok napisał(a):

> Sporo plynow musi pic (woda niegazowana najlepsza)
właściwie to dlaczego ta niegazowana najlepsza? czemu ten gaz przeszkadza?
czy naturalny gaz we wodzie te jest be?
czy ktoś mnie nieoświeconego może oświecić?

--
radek

7. Data: 2007-05-25 06:36:46

Od: "Malgorzata" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
wiadomości news:f34qlh$28p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> plynow musi pic (woda niegazowana najlepsza) i sie ruszac to moze mu sie

Dzieki za odzwew!
Tak mie sie wydaje, ze ta dieta polega na tym, aby faceta nauczyć regularnie
jeść.. Znaczy jak będzie jadł regularnie, popracuje nad cukrami i zacznie
się ruszać to może poradzi sobie z tymi kilogramami.. bez żadnych rozpisek..
:)
A Cooler sie nie odezwał :):)
Dzieki jeszcze raz

M.

8. Data: 2007-05-25 07:02:17

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> właściwie to dlaczego ta niegazowana najlepsza? czemu ten gaz przeszkadza?
> czy naturalny gaz we wodzie te jest be?
> czy ktoś mnie nieoświeconego może oświecić?

Ja pije tylko gazowana, bo uważam, że optymalnie odżywiając się - stać mnie
na picie "niezdrowej" wody. Gazowana czy niegazowana jest dzielenie włosa na
czworo. Trzeba Ciebie oświecać, że wprowadzasz do organizmu CO2? A kto
odżywia się źle, choruje na różne choróbska, to na pewno picie wody
gazowanej ma bardzo zły wpływ na organizm.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-05-25 07:17:49

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Maj, 09:02, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> picie wody gazowanej ma bardzo zły wpływ na organizm.
ale dlaczego :-) to była główna intencja mojego pytania
> Pozdrawiam Jurek M.

pozdrawiam
radek

10. Data: 2007-05-25 10:31:12

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On 25 Maj, 09:02, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> picie wody gazowanej ma bardzo zły wpływ na organizm.
ale dlaczego :-) to była główna intencja mojego pytania

Odpowiedz sam sobie na pytanie w przypadku: zmniejszona ilość tlenu w
powietrzu i zmniejszona ilość wydychanego CO2.
Pozdrawiam Jurek M.

Ostra i SKUTECZNA odmiana Atkinsa...
coś fajnego i zdrowego i dietetycznego?
Wysiłek/ruch po posiłku