Adenoma tubulo-villosum LG

1. Data: 2007-05-18 11:12:35

Temat: Adenoma tubulo-villosum LG
Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o przetłumaczenie tego histopatologicznego rozpoznania
mikroskopowego po endoskopowym usunięciu polipa jelita grubego. Z tego
co widzę to jest to gruczolak (chyba nie złośliwy ? nie wiem) , co
oznacza LG ?

Pozdrawiam i z góy dziękuję z aodpowiedź.

2. Data: 2007-05-18 14:25:38

Temat: Re: Adenoma tubulo-villosum LG
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

c...@g...com pisze:

> [...]
> mikroskopowego po endoskopowym usunięciu polipa jelita grubego. Z tego
> co widzę to jest to gruczolak (chyba nie złośliwy ? nie wiem) , co

LG - low grade
A tak w ogole to pl.sci.medycyna, bo chyba nie chcesz, zeby jakis
domorosly znachor udzielal Ci porad w takiej sprawie?

Podbicie krwinek - praktyczne porady
"sekty" na grupie pl.misc.dieta
Re: liczenie kalorii
liczenie kalorii