"sekty" na grupie pl.misc.dieta

1. Data: 2007-05-16 09:33:13

Temat: "sekty" na grupie pl.misc.dieta
Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

ostatnio na grupie wiele jest postów, które zawierają stwierdzenia
optymalni - sekta; wege -sekta.
argumenty co do pierwszego twierdzenia pojawiają się częściej :-). czy
ideologiczne podejście do diety/jedzenia, które można chyba zarzucić
wegetarianom oraz publikowane na grupie posty - anty DO, faktycznie
nie powoduje podejrzenia, że wege też ma coś nie tak "zbilansowane" ;]
w podejściu do jedzenia.
jakie jest wasze zdanie ?

:-)
radek

2. Data: 2007-05-16 14:36:21

Temat: Re: "sekty" na grupie pl.misc.dieta
Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

radek napisal:

> [...]
> wegetarianom oraz publikowane na grupie posty - anty DO, faktycznie
> nie powoduje podejrzenia, że wege też ma coś nie tak "zbilansowane" ;]

Koniecznie chcesz sie zemscic na jednynym, piszacym tu wegetarianinie, ktory ci
powiedzial kilka slow prawdy?
(informuje cie, ze ja wegetarianinem nie jestem).
Jesli nadal masz jakies watpliwosci odnoscie sekciarskiego charakteru diety
optymalnej, to "przejdz" sie na grupe pl.sci medycyna i poczytaj wypowiedzi
piszacych tam lekarzy oraz innych rozsadnych osob, co sadza o zwolennikach
optymalnej diety.

Zreszta chyba te wypowiedzi dobrze znasz, wiec zaczales spamowac teraz ta grupe,
bo chcesz sie pobawic cudzym kosztem i dlatego tez piszesz przez googl, tak?

Ponadto jeszcze cos ci powiem, skoro tak usilnie domagasz sie aby nikt nie
krytykowal optymalnej czy niskoweglowodanowej diety,narazajac sie jednoczesnie
na ataki piszacych tu paranoikow, to przeciez nic prostszego jak milczec lub
zachowywac sie tak, jak piszacy tu zwolennicy tego typu diet.

To jest bardzo proste i jeszcze sekta mnie bedzie silnie wspierac w moich
chamskich wyskokach. A przy okazji moze sobie jeszcze dorobie za naganianie
naiwnych glupkow do tzw. Arkadii Zdowia.

Tylko abys nie byl kiedys zaskoczony, kiedys bedziesz zmuszony udac sie do
jakiegos lekarza w Polsce, a on zaproponuje ci na przyklad na twoja chorobe
nowotworowa, diete Kwasniewskiego, badanie oberonem, krople homeopatyczne Anry
i prady selektywne, na glowe.

A kiedy bedziesz umieral, to sie na koniec dowiesz, ze ten "optymalny lekarz"
byl ortopeda i tak naprawde nigdy nie uzyskal zezwolenia na leczenie ludzi.

A jeden z jureczkow, slawek, krysia,.ana, golo, janvalsski, olusK, Lepionko lub
ali itp...., beda ryczec ze smiechu i twierdzic, ze byles glupi i umarles, bo
zle stosowales proporcje B:T:W.

Walcz, walcz...dzielnie...a na pewno cos dla siebie wywalczysz:)

Zdrowka zycze.

3. Data: 2007-05-16 17:48:49

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
6...@n...onet.pl...

> Koniecznie chcesz sie zemscic na jednynym, piszacym tu wegetarianinie,
> ktory ci
> powiedzial kilka slow prawdy?

powiedzenie kilku slow prawdy o jedynym(!) udzielajcym sie na grupie wege,
jest zemsta!? godne to twojego umyslu

> (informuje cie, ze ja wegetarianinem nie jestem).

no to wreszcie powiedz KIM jestes ! :)

> [...]
> wypowiedzi
> piszacych tam lekarzy oraz innych rozsadnych osob, co sadza o zwolennikach

argument powalajcy z nog!!!! jedna z najnedzniejszych grup tzn. psm jest dla
Ciebie zrodlem prawdy objawionej! to wiele wyjasnia :))

> Ponadto jeszcze cos ci powiem, skoro tak usilnie domagasz sie aby nikt nie
(ciach belkot)
> Walcz, walcz...dzielnie...a na pewno cos dla siebie wywalczysz:)
>
> Zdrowka zycze.

dbaj o swoje , bo objawy jakie prezentujesz wskazuja na to ze masz olbrzymie
problemy ze zdrowiem

Jurek

4. Data: 2007-05-16 18:03:27

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 May 2007 16:36:21 +0200, jeff.ktos napisał(a):

> Koniecznie chcesz sie zemscic na jednynym
zapewniam, że żadnej zemście nie ma mowy :]

> ktory ci powiedzial kilka slow prawdy?
ta prawda to pewnie te "kmioty, gnojki, misie kolorowe" itp. hahahah

> i dlatego tez piszesz przez googl, tak?
nie, nie dlatego

> skoro tak usilnie domagasz sie aby nikt nie krytykowal optymalnej diety
a krytykuj sobie :p

> krople homeopatyczne Anry i prady selektywne, na glowe.
w homeopatię nie wierzę, ale i tak dziękuję za ostrzeżenia

> A kiedy bedziesz umieral,
każdy musi kiedyś umrzeć

> ze ten "optymalny lekarz" byl ortopeda i tak naprawde nigdy nie uzyskal
> zezwolenia na leczenie ludzi.
skoro ktoś wykonuje zawód lekarza bez zezwolenia, to dlaczego jeszce
chodzi na wolności?

> Zdrowka zycze.
wzajemnie i piszę szczerze

ogólnie twoja odpowiedź mi się podobała :-), dziękuję za porady i za brak
inwektyw :-), bo tu biję się w piersi ja nie zawszę mogę strzymać

--
radek

5. Data: 2007-05-16 23:52:24

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek napisal:

> dbaj o swoje , bo objawy jakie prezentujesz wskazuja na to ze masz olbrzymie
> problemy ze zdrowiem.

....no i znowu musze ten post wyslac na abus.

6. Data: 2007-05-16 23:57:35

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

radek napisal:

(....)

...fajnie napisales, ale szkoda ze niezbyt ucziwie i szczerze.

7. Data: 2007-05-17 09:03:53

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 01:57, "Jeff" <j...@v...pl> wrote:

> ...fajnie napisales, ale szkoda ze niezbyt ucziwie i szczerze.

przykro mi, że mi nie wierzysz :-(

radek

8. Data: 2007-05-17 18:43:34

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisal

> [...]
lub
> ali itp...., beda ryczec ze smiechu i twierdzic, ze byles glupi i umarles, bo

Dlaczego sądzisz ze bede ryczec ze smiechu?
Tak glupiego jak i mądrego czeka "ostateczny koniec";)
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

9. Data: 2007-05-17 20:55:44

Od: "pl. misc dieta" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ana napisala:

> Jeff napisal

> lub

> Dlaczego sądzisz ze bede ryczec ze smiechu?
> Tak glupiego jak i mądrego czeka "ostateczny koniec";)

Jestes pewna ze dobre zrozumialas to co chcialem przekazac?
Jesli nie, to sprobuj jeszcze raz dokladnie przeczytac chociazby tylko to zdanie
do ktorego sie odnioslas w moim tekscie.

10. Data: 2007-05-18 14:24:48

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisal

> Jestes pewna ze dobre zrozumialas to co chcialem przekazac?

Nigdy niczego nie jestem pewna;)

> [...]

ali itp...., beda ryczec ze smiechu i twierdzic, ze byles glupi i umarles, bo

Przeczytałam i dalej nie rozumiem, dlaczego bym miała ryczeć ze śmiechu.
A tego "złego stosowania proporcji" też nie mogłam nigdy zrozumieć.

> ps. widze, ze dalej pilnie sledzisz co sie na tej grupie pisze?:)

Bez przesady:)))
Od czasu do czasu zaglądam i na ogół czytuję same tytuły wątków.
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

Re: liczenie kalorii