Dieta wg dietetyka

11. Data: 2007-05-25 13:40:16

Temat: Re: Dieta wg dietetyka
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:f35sfu$nn$1@inews.gazeta.pl, *radek* wrote:

> właściwie to dlaczego ta niegazowana najlepsza? czemu ten gaz
> przeszkadza? czy naturalny gaz we wodzie te jest be?
> czy ktoś mnie nieoświeconego może oświecić?

hmm jedna sprawa to kwestia czy gazowana i niegazowana zdrowsza - tu sie nie
wypowiadam.
Inna jest taka ze zwykle mi przynajmniej po gazowanej sie chce jeszcze jej
pic.
Poza tym woda (gazowana czy niegazowana) jest daltego wymieniana zeby
ludziki nie pili Coli czy sokow lub innych napojow slodzonych cukrem albo
chemicznie slodzonych, ktore sa albo tuczace (niewskazane na diecie) albo b.
niezdrowe.

--
darnok
"A ja TRUskawki CUkrem..."

12. Data: 2007-05-25 15:50:37

Od: duszołap <g...@i...usun.am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

darnok napisał(a):

(cut)

> Caly "trik" tej diety to to ze je normalne jedzonko a ma chudnac.

I to jest IMO błąd. Facet jedząc "normalne" jedzonko przytył. Więc nie
powinien jeść "normalnego" jedzonka, tylko zmienić sposób odżywiania, bo
oszukiwanie się i zastępowanie coli colą light (ten sam syf, tylko mniej
kalorii) doprowadzi do tego, że facet skończy dietę i na "normalnym"
jedzonku znowu przytyje. Potem znów cola light i tak do ueśki. Albo się
nauczy jeść dobrze, albo do końca życia będzie walczył z nadwagą.
Dlatego ja będę się upierać, że aby osiągnąc i utrzymać prawidłową wagę,
trzeba się zdecydować na jedną z diet kompleksowych, niech to będzie DO,
MM, Atkins, South Beach -- jednak naywki żywieniowe muszą ulec zmianie.
Diety tygodniowe, miesięczne... wszystkie są o kant stołu potłuc.

--dusz.

13. Data: 2007-05-25 16:31:54

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 May 2007 12:31:12 +0200, Jurek napisał(a):

> Odpowiedz sam sobie na pytanie w przypadku: zmniejszona ilość tlenu w
> powietrzu i zmniejszona ilość wydychanego CO2.
> Pozdrawiam Jurek M.

no dalej nie kumam, co ma wspólnego gaz w wodzie, którą piję z gazami,
którymi oddycham, poza chemiczną identycznością CO2 tu i tam.
przecież nie oddycham żołądkiem.....chyba, że żyłem do tej pory w błędzie :-p

--
radek

14. Data: 2007-05-25 17:32:16

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisala:

> [...]

MM, Atkins, South Beach -- jednak naywki żywieniowe muszą ulec zmianie.
Diety tygodniowe, miesięczne... wszystkie są o kant stołu potłuc.

...a najlepsza chyba metoda na zmiane nawykow zywieniowych i utrzymanie
prawidlowej wagi, jest wstpienie do jakiejs sekty lub organizacji o charakterze
paramilitarnym...

15. Data: 2007-05-26 18:27:06

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a najlepsza chyba metoda na zmiane nawykow zywieniowych i utrzymanie
> prawidlowej wagi, jest wstpienie do jakiejs sekty lub organizacji o
> charakterze
> paramilitarnym...

to tak dziala twoja sekta!? a zmiana plci tez jest obowiazkowa?

Jurek

Ostra i SKUTECZNA odmiana Atkinsa...
coś fajnego i zdrowego i dietetycznego?
Wysiłek/ruch po posiłku