"Dieta zwalcza raka"

31. Data: 2007-02-27 14:22:50

Temat: Re: "Dieta zwalcza raka"
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message
news:es0kpl$mv2$1@inews.gazeta.pl...

> a jaka to szkola/uczelnia daje tytul "lekarz"?

powiedz, ze zartujesz.....
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lekarz

iwon(K)a

32. Data: 2007-02-27 18:56:26

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
es1erq$3li$...@n...onet.pl...
> powiedz, ze zartujesz.....
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Lekarz

nie, ale skoro wstydzisz sie swojej uczelni, to juz twoj problem :)
ale poniewaz jestes lekarzem (tak sie domyslam ;), to mozesz powiedziec ilu
chorych WYleczylas( te dwie pierwsze literki sa bardzo istotne!) z
sarkoidozy, luszczycy i masowej "produkcji" kamieni nerkowych? Dodam ze
wracajac do domu uslyszalem w radiu definicje naukowa pojecia "wyleczenia" i
"remisssion"(nie znam polskiego odpowiednika tego okreslenia)

Jurek

33. Data: 2007-02-27 19:13:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <g...@g...pl> wrote in message

> nie, ale skoro wstydzisz sie swojej uczelni, to juz twoj problem :)

a po co Ci nazwa uczelni?

> [...]
> wracajac do domu uslyszalem w radiu definicje naukowa pojecia "wyleczenia"
> i "remisssion"(nie znam polskiego odpowiednika tego okreslenia)

nie specjalizuje sie w tym dziale medycyny.

iwon(K)a

34. Data: 2007-02-27 20:11:19

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
es1vrs$r3f$...@n...onet.pl...
> nie specjalizuje sie w tym dziale medycyny.

czy moze jestes specjalistka od miesni galki ocznej? A ilu chorych
wyleczylas (zgodnie z definicja pojecia -wyleczenie) w swojej specjalnosci?

Jurek

35. Data: 2007-02-27 20:38:14

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Si_urus napisal:

> [...]

> czy moze jestes specjalistka od miesni galki ocznej? A ilu chorych
> wyleczylas (zgodnie z definicja pojecia -wyleczenie) w swojej specjalnosci?

Ty adwokacie od siedmiu bolesci optymalnych, wyjasnij lepiej co to za stopien
naukowy jest BUC+2, ktory posiadles i na jakiej uczelni go przyznaja?

Uzasadnij takze w jakim zakresie ten tytul "naukowy" daje ci uprawnienia do
autorytatywniego wypowiadania sie na tematy medyczno-dietetyczne?

36. Data: 2007-02-27 21:51:25

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...
> Ty adwokacie od siedmiu bolesci optymalnych, wyjasnij lepiej co to za
> stopien
> naukowy jest BUC+2, ktory posiadles i na jakiej uczelni go przyznaja?

te kilka (ostatnich :( ) szarych komorek nie pozwala ci czytac ze
zrozumieniem, bluznij sobie specjalistko od diet wszelakich , to ci ulzy :)

> Uzasadnij takze w jakim zakresie ten tytul "naukowy" daje ci uprawnienia
> do
> autorytatywniego wypowiadania sie na tematy medyczno-dietetyczne?

nawet po polsku nie rozumiesz!?

Jurek

ps: a co z moim dostepem do internetu? juz dawno temu mialas mi "zalatwic"
odciecie od internetu :))))))

37. Data: 2007-02-27 22:17:25

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Francuski Jurek napisal:

> [...]
>
> Jurek
>
> ps: a co z moim dostepem do internetu? juz dawno temu mialas mi "zalatwic"

hmmmm....???

No i jaki ten twoj kolejny post ma zwiazek z tematem watku?
Nie rozumiesz kopletnie tematu poruszonego w tym topiku, czy tez uwielbiasz siac
zamet i prowokowac awantury na grupach usenetowych?

Ps. Ile masz latek chlopczyku?

38. Data: 2007-02-27 22:30:52

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> [...]
> wracajac do domu uslyszalem w radiu definicje naukowa pojecia "wyleczenia" i
> "remisssion"(nie znam polskiego odpowiednika tego okreslenia)
Przerwę tę zabawę Iwon(k)i w zgadywankę.
Iwon(k)a jest panią doktor stomatolog, zatem liczba wyleczonych
przez nią pacjentów jest nie do określenia, wszak trudno powiedzieć,
że jeden pacjent ma jeden ząb ;-)

Ale mogłaby mniej więcej policzyć ilu ma stałych pacjentów
odwiedzających ją cyklicznie. Mogłaby też dowiedzieć się od nich
JAK SIĘ ODŻYWIAJĄ i skorelować to z częstością ich wizyt i stanu
uzębienia, a po jakimś czasie wyciągnąć własne wnioski...
I być może to i owo im poradzić aby zęby im się tak często nie psuły ;-)
wiem wiem... śmieszne byłoby aby dentysta mówił pacjentowi co ma robić
aby go odwiedzać jak najrzadziej... ;-)

Krystyna
--
Z potraw, które się zjada, powstają wszystkie choroby ludzkie. Herodot

39. Data: 2007-02-27 22:59:38

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> a écrit dans le message de news:
es2bfq$6ah$...@n...onet.pl...
> Iwon(k)a jest panią doktor stomatolog, zatem liczba wyleczonych
> przez nią pacjentów jest nie do określenia, wszak trudno powiedzieć,
> że jeden pacjent ma jeden ząb ;-)

a to na pewno zna sie swietnie na dietach wszelakich!!! ale na pewno nie tak
dobrze jak nasza wc-gwiazda z Kanady, a to takie sympatyczne panstwo :)

Jurek

40. Data: 2007-02-27 23:01:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uwielbiasz siac
> zamet i prowokowac awantury na grupach usenetowych?

taki sam jak twoje "wypociny"

> Ps. Ile masz latek chlopczyku?

bardzo mozliwe ze wiecej jak Ty :) "dzieczynko", przepraszam wszystkie
dziewczynki swiata za to uwlaczajace porownanie ;)

Jurek

dieta warzywno owocowa
Masło.
South Beach a samopoczucie w 1. fazie