Dietetycznie ciasto z oliwa ?

1. Data: 2005-09-12 06:14:45

Temat: Dietetycznie ciasto z oliwa ?
Od: "siulo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm :)
Czy istnieje jakies ciasto gdzie zamiast masla dodaje sie oliwe ? Nie moze
byc tez zbyt duzo cukru i jajek (jak np w bananowcu).
Bylabym bardzo wdzieczna. Moj syn jest na dosc ostrej diecie i juz sama nie
wiem co mam mu dawac jesc.
Z gory dziekuje,
Ola

2. Data: 2005-09-12 07:07:04

Temat: Re: Dietetycznie ciasto z oliwa ?
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siulo" <s...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> byc tez zbyt duzo cukru i jajek (jak np w bananowcu).
> Bylabym bardzo wdzieczna. Moj syn jest na dosc ostrej diecie i juz sama

AFAIR ciasto marchewkowe jest właśnie z oliwą/olejem.
Ja przynajmniej z takiego przepisu kiedyś robiłem.
Przepis powinnaś bez problemu znaleźć.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 4624321

3. Data: 2005-09-12 08:25:32

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siulo wrote:
> [...]
> byc tez zbyt duzo cukru i jajek (jak np w bananowcu).
> Bylabym bardzo wdzieczna. Moj syn jest na dosc ostrej diecie i juz sama nie

Zebra. Wprawdzie ja zawsze robiłam z olejem, ale z oliwą powinno też wyjść.
Przepis np. tu: http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=38
35

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2005-09-13 06:45:40

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siulo" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieje jakies ciasto gdzie zamiast masla dodaje sie oliwe ? Nie moze
> byc tez zbyt duzo cukru i jajek (jak np w bananowcu).

hmmm. wydaje mi sie, ze w kazdym ciescie, w ktorym dodaje sie topione maslo
mozna zamienic je na olej/oliwe. zazwyczaj tak robie w muffinkach - z
czystego lenistwa, nie chce mi sie czekac az maslo wystygnie, zawsze robie
muffinki na gwalt jak ktos wpadnie - ma byc szybko. z doskonalym skutkiem.

--
pzdr
marta

5. Data: 2005-09-13 18:03:30

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc tez zbyt duzo cukru i jajek (jak np w bananowcu).
> Bylabym bardzo wdzieczna. Moj syn jest na dosc ostrej diecie i juz sama

a bez cukru, jajek i masla moze byc? mi ono bardzo smakuje - takie musli na
cieplo. http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=91

6. Data: 2005-09-14 18:18:13

Od: "siulo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl>

> hmmm. wydaje mi sie, ze w kazdym ciescie, w ktorym dodaje sie topione
maslo
> mozna zamienic je na olej/oliwe.

Wlasciwie chyba tak, tyle, ze nie wpadlam na to sama :)
Zrobilam wlasnie babke drozdzowa z oliwa, jest calkiem smaczna.
Dziekuje za proste rozwiazanie problemu.
Ola

Co z pigwy?
Lamb in pepper sauce
0,5 kg malin - co z nimi zrobić?