Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

221. Data: 2014-01-31 11:38:01

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 stycznia 2014 20:02:38 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> No, bez... warto czasem tak kogoś zobaczyć NAPRAWDĘ...

Hahaha, a Ty dalej swoje...

Jeszcze Cię nie nauczyłam, że NIGDY NIKOGO nie widzisz - jak to nazwalas - naprawde
?....

222. Data: 2014-01-31 11:44:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 stycznia 2014 17:44:21 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Jesteśmy jacy jesteśmy. Nie ma możliwości, żeby nas drugi człowiek
> rozczarował. Jedynie- to nasze wyobrażenie o nim nas rozczarowuje- ale
> przecież to nie jego wina.

Tak, wiem.
Mowie o _swoim_ rozczarowaniu i _swoich_ odczuciach.

> Dziękuję, że rozmawiasz ze mną w ten sposób. Nawet skłonny jestem uznać to
> za swój osobisty sukces:-)

To raczej zasluga grypy, o zaistnieniu ktorej nie wiedzialam jeszcze wtedy, gdy
wpadlam tu z pyskiem ;)

Kiedys ktos wrzucil tu linka o wzroscie agresywnosci powiazanym z obecnoscia jakiegos
stanu zapalnego w organizmie. Wlasnie tak to u mnie dziala.

No ale widze, ze wszyscy zywi i dobrze sie maja - ja tez - wiec jedziemy dalej :)

223. Data: 2014-01-31 11:46:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 stycznia 2014 18:12:36 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:

> dorzuciłas do ognia by na tych rozżarzonych węglach
> lepiej się mogła zaprezentować ?
> :))))

Tia... szczegolne ten wytapiajacy sie tluszczyk ;) ;)

224. Data: 2014-01-31 12:04:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>dziala.
>No ale widze, ze wszyscy zywi i dobrze sie maja - ja tez - wiec jedziemy

Wiesz- czasem ktoś potrzebuje "setki", żeby mówić jak człowiek- inny może i
potrzebować grypy:-)

--

Chiron

225. Data: 2014-01-31 13:27:31

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej nie, za młode na babcie 3333-)

bo ja wiem - teraz chyba młodziez wcześnie zaczyna
podobno juz w przedszkolu - kamasutre chcą
wprowadzić i może nawet ćwiczenia praktyczne
w parach - więc .... :))))

> PS. Baczyńskiego własnie czytam, on mnie rozwala nieustająco. No to musze
> jakos się do pionu przywrócić kankanem...

tak to dość cięzki kaliber
i na noc to tak sobie dawkujesz ...?

226. Data: 2014-01-31 13:45:01

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-01-29 23:28, intuicjonista pisze:
>
> Czyli mieliśmy nie wkraczać na pole minowe, ale jednak wkraczamy? ;)

wiesz ja łatwo ulegam kobietom - tak z grzeczności :)))
a Ewy - z "natury" mają predyspozycje do prowadzenia
w kierunku niebyt oficjalnie zalecanym - zatem cóż.... :))))))

> Ja bym nawet więcej niż usprawiedliwiła w takim razie - cwana z niej
> sztuka. Tylko dlaczego zwala teraz wszystko na koleżanki? ;)

nie wiem - czy ta analogie dalej da sie ciągnąć
ale powiedzmy tak:

bo koleżanki nie maja takich zachamowań(ograniczeń moralnych)
I powstaje taka sytuacja - że skoro prawie wszyscy (koleżanki)
chcą/akceptują takie zbawy/konsekwencje - to ona jedna wychodzi na
nienormalną lub oszustke. To jest właśnie ten przymus sytuacyjny.
Pozatym pewnie nie chodzi tylko o tę sytuacje - tylko szerzej
o dopuszczenie takich rozrywek - co do zasady.

> PS: "Sierpień" jest ciężki, zero pozytywnego przekazu. No, może komuś
> poprawi samopoczucie myśl, jaki to inni sobie zgotowali los, nie to co
> my, kochająca się rodzinka. To, co dzieje się w tym filmie, skojarzyło
> mi się z psychicznym sadyzmem. Kwintesencją mogą być słowa wypowiedziane
> przez Julię Roberts "Gdybyśmy wiedzieli, co nas czeka, nie wstawalibyśmy
> z łóżka".

czyli pełna depresja

> Choć oczywiście aktorstwo doskonałe. I niech żyją Indianie!

o - czyli jakies elementy pozytywne też są :))))

Sam nie wiem - zobaczymy jakie będą deryktywy zarządu :))))))

227. Data: 2014-01-31 13:47:18

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Tia... szczegolne ten wytapiajacy sie tluszczyk ;) ;)

Izka też złożona grypopodonym świństwem
więć pewnie chciał trochę ciepla uzyskać :)))))))

oj tam - najważniejsze, że humorek jest :)))))

228. Data: 2014-01-31 15:17:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 05:40:40 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Szczęśliwy facet. Ja tam mam zakazane tupanie w domu- za to żona wręcz
> przeciwnie:-))

I jak tu tańcować, jak tylko jedno tupać może? :)

M.

229. Data: 2014-01-31 15:22:11

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> troche używaną - ale na chodzie :))))))

I na mrozie odpala ;)))

M.

230. Data: 2014-01-31 15:23:21

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 00:26:09 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ja też, po prostu włączam głośną muzyczkę, jak przygłaskuję :-)))

:)))
Do głaskania muzyczka jak najbardziej, ale do tańca nie przekonam, no
kurcze, nie da sie! :(

M.

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/