Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

561. Data: 2014-02-02 22:20:27

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 21:51, intuicjonista pisze:
> wzięła i zapadła :)))))

Nietrudno było przewidzieć jaka zapadnie. ;)

> wrażenia :
>
> - bez makijażu - jak lubie

No właśnie! O tym zapomniałam Ci napisać, a to przecież ważne. ;)

> - depresji ( dla widza) tam nie zauważyłem raczej wiwisekcja pustki
> w różnych wariantach. Daje to faktycznie nieciekawy wynik i tyle

Depresja bierze się właśnie z tej pustki, a raczej - z beznadziei
pokazanych relacji.

> - jeśli chodzi o facetów to tacy gender-owi - czyli nijacy :))))

To prawda.

> - jedyny ludzki element to - jak sama stwiedziłaś
> indianka - ("zacofana" - bo nikt jej zafundował
> nowoczesnego systemu wartości jeszcze )

Należy do wymierających już osób, które nie zdążyły się zagubić w tej
plątaninie cynizmu i krzywdy. Wszystko dla niej jest proste i oczywiste.

> całośc bez przesady - wiwisekacje dają miejsce
> do zagrania/wykazania się aktorom - ale poza
> obrazkiem "śmietnika" nic więcej tam IMO nie ma.
> Może to - brak pozytywnego rozwiązania/nadzieii -
> stawarzać depresyjne wrażenia dla widza oczekującego
> gotowej recepty -- ale w końcu "wolnościowiec"
> sam sobie powinien z tym poradzić :)))))

Tu nie chodzi o recepty. Po prostu trudno jest przyjąć, że może być aż
tak beznadziejnie. Jak się człowiek przez 2 godziny napatrzy na coś
takiego, to potem może wszystkich znienawidzić. ;)

Ewa

562. Data: 2014-02-02 22:41:50

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-02-02 21:51, intuicjonista pisze:
..

> No właśnie! O tym zapomniałam Ci napisać, a to przecież ważne. ;)

tak - to taka wskazówka
pokazujemy jak jest -
niczego nie upiększamy :))))

> Depresja bierze się właśnie z tej pustki, a raczej - z beznadziei
> pokazanych relacji.

hm.. no ale to widać i u nas.
To jest codzienność.
Tylko może takie nagromadzenie
w jednym miejscu - w celu wstrząsnięcia
widzem może stanowić trochę zbyt dużą dawkę
dla bardziej wrażliwych osób .. ?
..

> Należy do wymierających już osób, które nie zdążyły się zagubić w tej
> plątaninie cynizmu i krzywdy. Wszystko dla niej jest proste i oczywiste.

i te aluzje że to pierwotna natura ludzka
można czytać jako nostalgie -
podkreślającą wielkośc upadku -
lub jako sugestie wracajcie do natury ?
:))))

> Tu nie chodzi o recepty. Po prostu trudno jest przyjąć, że może być aż
> tak beznadziejnie. Jak się człowiek przez 2 godziny napatrzy na coś
> takiego, to potem może wszystkich znienawidzić. ;)
hmm... no nie ja nie mam takich odczuć
raczej widzę zagubionych i skrzywdzonych
wymagających pomocy ?

563. Data: 2014-02-02 22:42:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 22:12, intuicjonista pisze:
> choć w sumie - tak teraz pomyślałem, że podpwiedź/rozwiązanie było -
> tylko takie cieńkie/bardzo ulotne. Elementem tego było np., że
> Indianie to dinozaury, że to nie tyle indianie tylko pierwotni
> mieszkańcy itd.. I takie powtarzane aluzje co jakis czas. To właściwie
> - taka wyraźna sugestia cywilizacja przemysłowa (pogoń za pieniedzmi
> też tak wstawiona - ale dla domysłu) was zniszczyła wracajcie do tego
> co było :))))) Nie zwróciłem na to odrazu uwagi bo to dla mnie jest
> tak oczywiste,ze już tego jako nowego przekazu nie zauważam :))))

No widzisz. Dla mnie oczywiste, a zauważyłam. Mówiłam już, że to kobiecy
film? ;)

Ewa

564. Data: 2014-02-02 22:50:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-02 22:41, intuicjonista pisze:

> i te aluzje że to pierwotna natura ludzka
> można czytać jako nostalgie -
> podkreślającą wielkośc upadku -
> lub jako sugestie wracajcie do natury ?
> :))))

Sądzisz, że to było zamierzone przez reżysera/scenarzystę, czy tak mu po
prostu wyszło?

> hmm... no nie ja nie mam takich odczuć
> raczej widzę zagubionych i skrzywdzonych
> wymagających pomocy ?

I nigdy sobie nie myślisz, jaki ten świat jest beznadziejny i nie
odbiera Ci to humoru?
Zazdroszczę. :)

Ewa

565. Data: 2014-02-02 22:50:54

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-02-02 22:12, intuicjonista pisze:
>
> No widzisz. Dla mnie oczywiste, a zauważyłam. Mówiłam już, że to kobiecy
> film? ;)

mówiłaś fakt - a ja mówiłem, że się do niego
nie rwę - i co to zmienia ?
jak i tak obejrzałem :)))))

566. Data: 2014-02-02 23:08:09

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzisz, że to było zamierzone przez reżysera/scenarzystę, czy tak mu po
> prostu wyszło?

chyba zamierzone - tak myślę

tam można ( czy trzeba? :))) ) się doszukać
i innej symboliki

sierpień - jak okres początku końca lata/cywilizacji
okres żniw ? zbieracie co posialiście ?

bardziej wrażliwi/poeci nie wytrzymują tych warunków

itd...

> I nigdy sobie nie myślisz, jaki ten świat jest beznadziejny i nie
> odbiera Ci to humoru?
świat nie jest - skąd taki pomysł ?
> Zazdroszczę. :)
nie ma czego - zacznij się więcej usmiechać :))))

567. Data: 2014-02-02 23:24:42

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "intuicjonista" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

>W dniu 2014-02-02 22:41, intuicjonista pisze:

>tam można ( czy trzeba? :))) ) się doszukać
>i innej symboliki

rak jamy ustnej ?
choroba komunikacji miedzy ludźmi ?

ogłupienie farmakologiczne - lekomania
- pigułka na wszystko?

pewnie więcej można znaleźć
oczywiście ja ma skłonnopści do wyszukiwania analogii
więc pewnie nie wszystko zamierzona - ale ....:)))

568. Data: 2014-02-02 23:53:27

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Feb 2014 22:50:31 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> prostu wyszło?

> I nigdy sobie nie myślisz, jaki ten świat jest beznadziejny i nie

Tak sobie podczytuję Wasze pogaduszki o tym filmie, i stwierdzam z
przykrością, że zdecydowanie nie powinnam się na niego wybierać :(
Widziałam tylko króciutki zwiastun, nie przeraził mnie zbytnio, i już byłam
bliska pójścia, ale nie spodziewałam się, że to aż tak dołujące kino... Jak
to dobrze czasami podczytywać grupy ;) A coś dla mocno depresyjnej
osobowosci może mozecie polecić? Wszystko jedno gdzie, w kinie, w necie,
wsio rawno, byle by podnosiło na duchu :)

M.

569. Data: 2014-02-03 00:15:34

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osobowosci może mozecie polecić? Wszystko jedno gdzie, w kinie, w necie,
> wsio rawno, byle by podnosiło na duchu :)

bardzo mało oglądam filmów - co zaczne
to kończe po 2-5minutach

zatem nie nadaję sie do porad -
zwłaszcza , że mam spaczony gust :))))

ale Ewa i Qrka chyba częściej podziwają
grę aktorów , i jako kobiety bliższe Tobie,
to może Ci coś poradzą ? :)))))

570. Data: 2014-02-03 05:58:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądzisz, że to było zamierzone przez reżysera/scenarzystę, czy tak mu po
> prostu wyszło?

> I nigdy sobie nie myślisz, jaki ten świat jest beznadziejny i nie
> odbiera Ci to humoru?

Świat taki jest piękny. Polecam "Her"

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/