Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

581. Data: 2014-02-03 18:40:39

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mądra kobieta.

przez grzecznośc nie zaprzecze :))))))))))))

582. Data: 2014-02-03 20:30:13

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/01/2014 01:14 AM, Chiron wrote:

> Tak, jak pisałem- to się rozkręca. Nie wiem, jakie doświadczenie będą
> mieli za 10 lat piętnastolatki.

sorry, bzdury wypisujesz. jeśli byłoby tak, jak mówisz, ludzkość już
dawno by się zdegenerowała. Myślisz, że kiedyś nie było onanizmu,
homoseksualizmu, orgii, pedofilii?
Poczytaj historię watykanu.
Opowiadacie takie bzdury, że nóż się w kieszni otwiera a równocześnie
jakby zapominacie, jakie wyuzdanie panowało chociażby w rodzinach
papieskich. przez całe wieki.
I co? żyją i mają się dobrze. kwitną wręcz.

napraw sobie szklaną kulę.

583. Data: 2014-02-03 20:32:38

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/01/2014 01:21 AM, Chiron wrote:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości

> Powtórzę już 3 raz w tej dyskusji:
> kupuj im co Ci się żywnie spodoba. Jednak licz się z tym, że jak pokażą
> taką książkę rówieśnikowi, którego rodzice sobie tego nie życzą- to
> dostaniesz ostro po łapach.

no pewnie, nie uświadamiajmy dzieci w ogóle, bo może kolega też się
dowie.

584. Data: 2014-02-03 20:33:33

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/01/2014 01:22 AM, Ikselka wrote:

> Ja wiem: będą uprawiać rąbankę w kolejce po przydział niemieckiego
> chleba...

za dużo pornoli się naoglądałaś :)
ponosi cię...

585. Data: 2014-02-03 20:41:26

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/01/2014 01:41 AM, Chiron wrote:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości
> seksualnych, które

> Jakim prawem chcesz komuś nakazywać, jak ma myślec, żyć, wychowywać
> swoje dzieci?

kościołowi na razie to nie przeszkadza :) wtrąca się wszędzie gdzie nie
powinien. nie przeszkadza ci to?
:)

586. Data: 2014-02-03 20:44:55

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/01/2014 01:48 AM, Paulinka wrote:

> Jesteś głucha? Ks Oko bazuje na 1 idiotycznej akcji w Niemczech.
>
> p.

jest głucha i ślepa, bo taka chce być.

587. Data: 2014-02-03 20:46:20

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 23:31, Ikselka pisze:

> Tiaaa, same nagrody kuratora i ministra :->

Mój Maciek chodził do jednego z najbardziej wyróżnianych przedszkoli
publicznych we wrocku. Przez rok tam chodził. Dziękować, że mi się
lampka zapaliła i dziecko stamtąd zabrałam.

I widzę pozytywne efekty.

p.

588. Data: 2014-02-03 20:46:56

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 23:32, Ikselka pisze:

> Nie, pani księgowo - liste płac podpisuje.
> :-]

Ksiądz w szkole również.

p.

589. Data: 2014-02-03 20:47:39

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 09:19, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-02-01 01:03, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

> A nie wystarczą tylko kobiety i mężczyźni?

Różnorodność bywa inspirująca.

p.

590. Data: 2014-02-03 20:48:48

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 23:25, Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości

> Jednakże- NAJPIERW każde powinno coś dowiedzieć się o swoim ciele.
> Jednak- żeby dziewczynki np mogły się dowiedzieć, co to jest miesiączka
> i jak mają postępować- konkretnie- to_bez_chłopców. Chłopcy w tym wieku
> będą po prostu przeszkadzać- i ani oni z tego niczego nie wyniosą, ani
> dziewczynki nie będą mogły dowiedzieć się tego, co je interesuje.

Myślę, że możesz mieć rację. Nie patrzyłam na to nigdy z takiej strony.

p.

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/