Dla milosnikow czekolady

1. Data: 2001-02-04 13:35:05

Temat: Dla milosnikow czekolady
Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Pycha ciacho czekoladowe, w sam raz na zblizajace sie Walentynki:

Skladniki:
200 g gorzkiej czekolady
200 g miekkiego masla
200 g cukru pudru
4 jajka
60 g maki
3 lyzeczki proszku do pieczenia
0,5 lyzeczki rumu

Nadzienie:
300 g czekolady mlecznej
0,25 l smietany kremowki
50 g bardzo drobno zmielonych orzechow laskowych
kawalek czekolady lub orzechy do dekoracji

Przygotowanie:
Czekolade rozpuscic ( w misce nad para lun w kuch. mikrofal.). Dodac maslo i
cukier i wymieszac ( ubic ). Oddzielic zoltka od bialek. Po jednym dodawac
zoltka do masy czekoladowej. Dodac make z proszkiem do pieczenia i dokladnie
wymieszac. Ubic piane z bialek i tez dodac do masy czekoladowej. Wszystko
dokladnie wymieszac. Wylozyc mase do formy ( okraglej, 26 cm ) i piec ok. 40
min. w 175 C. Przed wyciagnieciem z formy "ostudzic" ok. 10 min.

Nadzienie:

Zagotowac czekolade ze smietana i lekko gotowac jakies 10 min.Nastepnie
wstawic garnek do zimnej wody i ubijac mikserem dopoki krem nie ostygnie.
Dodac posiekane orzechy.

Ostudzone ciasto przekroic na 2 lub 3 czesci ( jak kto woli ). Kazda warstwe
posmarowac masa i zlozyc. Calosc obsmarowac masa i posypac kawalkami
orzechow lub starta czekolada. Wstawic do lodowki, zeby masa zesztywniala.

Kroic, podawac i rozkoszowac sie!

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-05 16:29:10

Temat: Re: Dla milosnikow czekolady
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
pozdry Monika
Użytkownik Danka <j...@z...nl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Przygotowanie:
> Czekolade rozpuscic ( w misce nad para lun w kuch. mikrofal.). Dodac maslo
> cukier i wymieszac ( ubic ).

a maslo dodac do cieplej czekolady i rozpuscic czy jak?????

1. Data: 2001-02-05 22:09:45

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu miekkie maslo wrzucic do goracej roztopionej czekolady i ciagle
mieszac. W ten sposob maslo samo sie rozpusci.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-02-06 10:57:57

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <j...@z...nl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a7f24db$0$7...@n...zeelandnet.nl...
> Po prostu miekkie maslo wrzucic do goracej roztopionej czekolady i ciagle
> mieszac. W ten sposob maslo samo sie rozpusci.
>
> Pozdr.,
> Danka

teraz rozumiem:) myslalam ze przestudzona czekolade wrzucic do utartego:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-02-06 23:03:16

Temat: Odp: Dla milosnikow czekolady
Od: "Ula" <k...@d...ds2.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

I co dalej? Z czym to się je?
Nic z tego nie rozumiejąca - Urszula - Chyba nie mam pierwszego listu, tylko
dlaczego?

1. Data: 2001-02-08 12:35:48

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Podawalm caly przepis na tort czekoladowy, stad ten watek. Bylo to bodajze w
niedziele.

Pozdr.,
Danka

"Ula" <k...@d...ds2.pg.gda.pl> schreef in bericht
> ciagle
>
> I co dalej? Z czym to się je?
> Nic z tego nie rozumiejąca - Urszula - Chyba nie mam pierwszego listu,
tylko
> dlaczego?

cebula raz jeszcze
Serwis Makaron - chwilowo - [błąd 404 zastrzeżony]
Pstrąg
CEBULA -RAZ JESZCZE
ananasowiec