Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

Data: 2012-07-26 21:18:21
Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"medea" <x...@p...fm> wrote in message
news:jusblh$bln$2@news.icm.edu.pl...

> Mamy nie dotykać eksponatów??

;)) nie- chodzilo mi o nastawienie, niezyczliwe, do dzieci w takich
miejscach. Bo
co innego specjalne programy, a co innego zwykle zwiedzanie. Z dzieckiem.

> LOL
> Nigdy nie wyniosłam niczego z hotelu. Nawet takiego zagramanicznego.

kiedys pokazywali zapiski z kamery hotelowej co ludziska wynosza. Nawet
telwizor sie pojawil. Bo ponoc recznikow to nawet nie licza ;)) ( a dzialo
sie to w usa, zeby nie bylo)

i,.