Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

Data: 2012-07-27 08:24:29
Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: "olo" <o...@o...pl>

Użytkownik "Ed"

>Jak moja bratanica uczyła się jeździć na rowerze, to się wywróciła i
>skaleczyła. I to pewnie nie jeden raz.
>Czy to ma znaczyć, że rowerek jest zły i trzeba go wyrzucić i zabronić?
>Przecież każdorazowo wiąże się z nim ryzyko utraty równowagi.
>A może te upadki są do czegoś potrzebne?
>Czy mamy teraz zabronić i wyrzucić dorobek intelektualny Kanta i
>Nietzschego, bo jakieś pokolenie się nim skaleczyło?
Zupełnie nie rozumiem twoich przydługich wstawek o ogródkach działkowych,
rowerkach, filozofach. Co ci Kant zawinił?
Co zawinił ci Nitzche - naprawdę uważasz że bez drugiego rozdziału Mein
Kampf losy ludzi by się zmieniły. IMVHO Adolf znalazłby sobie inne
potwierdzenia swoich przekonań o wyższościach rasowych. Miał np. wielu
okultystów wysnuwających takie same zdania z "badań" mitologii germańskich
plemion, miał antropologów dowodzących tego w swoich "badaniach" itp. itd. Z
dostępnych zasobów dzieła Nitzche miały najlepszy "impact factor" ale wcale
nie były konieczne do napisania biblii mordercy.

>Nie chce mi się więcej dyskutować w obszarze Twojego pępka.

Odwracasz kota ogonem, nie odpowiadasz na proste pytania zadane wszystkich
trybach języka polskiego, jesteś w stanie zaakceptować tylko własne ocenki,
a najczęściej wynikają one z niewiedzy i nieuprawnionych domniemań. Czy ja
gdzieś napisałem coś o swoim pępku, grillu, ogródku działkowym - podaj
konkretny przykład bo narazie dajesz tylko KOLEJNY dowód swojej hipokryzji.

>A co do mojego stwierdzenia, to napisałem wyraźnie, że najpierw trzeba
>sobie zdać z czegoś sprawę.
Czyli uważasz że większość ludzi nie dostrzeże naszego zapóźnienia
cywilizacyjnego będąc w jakimś bardziej rozwiniętym kraju? Dlaczego uważasz
że większość ludzi ma ograniczone możliwości postrzegania? Rozumiem że ty do
tej "większości" nie należysz? Niejaki A.Brillant zauważył że "większość ma
rację wtedy i tylko wtedy kiedy nas zawiera."
Po za tym to połowiczna odpowiedź, na prostszą część. Powiedz o co chodziło
w:
" a ci co zdają to i tak znajdą sposób aby pokonać ten odstęp."

pzdr
olo