Dla tych, co mogą, dla tych, co nie mogą...

11. Data: 2007-01-01 14:48:35

Temat: Re: Dla tych, co mogą, dla tych, co nie mogą...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:1167659952.308246.92360@h40g2000cwb.googlegroup
s.com...

Panslavista napisał(a):
> Witaj Ikselko - Małgosiu, zastanawiam się trochę, które określenie
> jest
> bardziej korzystne dla mnie; "piupiuplanie" czy "piuplanie", to ostatnie
> wygląda mi na pochodzące od people
Optowałabym za pupilem ;-) w znaczeniu rozumianym u nas. Natomiast
angielskie słowo "pupil" (fon. piupil) , oznaczające zarówno ucznia,
jak i źrenicę, też kojarzy się dobrze.
Piuplanie w wydaniu grupowym tłumaczyłabym jako podążanie za
mistrzem :-)
Najlepszego!

;-P))))))))))

Dzięki

12. Data: 2007-01-01 14:55:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
jak i źrenicę, też kojarzy się dobrze.
Piuplanie w wydaniu grupowym tłumaczyłabym jako podążanie za

He..he, to jednak mój syn Janek ma to po mnie - od zerówki, aż do teraz
wodził dziewczyny stadami za sobą. Najciekawiej to wyglądało w zerówce i
nieco później - chłopcy sobie, a Janek ze stadem świergolaszek...

13. Data: 2007-01-01 22:16:34

Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" napisał:
[...]
Proponuję kolejny problem do rozważań, równie interesujący i zgodny z
tematyką grupy: które określenie jest trafniejsze: "namolność" czy
"narzucanie się"? Optowałabym za pierwszym, bo od niego pochodzi jakże
trafny "namoł".
J.

14. Data: 2007-01-02 08:42:37

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jandulka napisał(a):
> [...]
> tematyką grupy: które określenie jest trafniejsze: "namolność" czy
> "narzucanie się"? Optowałabym za pierwszym, bo od niego pochodzi jakże
Kto z nas zatem jest namołem w tym wątku?

15. Data: 2007-01-02 08:56:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

jandulka napisał(a):
> [...]
> trafny "namoł".
Kto z nas zatem jest namołem w tym wątku?

Witaj!

W dobrym humorze po zjedzeniu śledziowej sałatki a la "przegląd
tygodnia" z cyklu "cudowne rozmnożenie" w wykonaniu mojej TŻ. I wypiciu pół
litar wina mojej produkcji.
Nie zabijaj w światłych ludziach myśli koncepcyjnej, inaczej zostanie im
w kiepałach sam namół.

Yo beso tu mano senora.

16. Data: 2007-01-02 09:03:27

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru 2006, 14:43, "ikselka" wrote:
> ...popiuplać z Panslavistą lub z kimkolwiek innym w pl.rec.kuchnia -
> moje życzenia noworoczne
> do odebrania nahttp://www.ikselka.webpark.pl
> :-)

Ślicznie dziękuję za życzenia i oddaję w nadmiarze :)))))
A jakże, odebrałam je sobie, a te oczy mnie urzekły ;-)
Radosnych chwil by było jak najwięcej :)))

--
Pozdrawiam :)
JM

krewetki?