Re: Dlaczego??

From: "EvaTM" <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego??
Date: Thu, 1 May 2003 14:59:57 +0200

Użytkownik "d@\/!d0" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
news:b8qq36$fqc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A dlaczego mamy mówić to przy kolegach?? - i czy musimy to mówić przy
> kimkolwiek?? - kolegach, rodzicach, znajomych albo na cały głos w barze???
> Jeśli to ma dla Ciebie znaczenie, gdzie i w jakim towarzystwie Twój
chłopak
> wyznaje Ci miłość, to szczerze mu współczuję. Patrząc na to z jego
strony -
> pewnym nietaktem jest prowadzenie tego typu rozmów telefonicznych w grupie
> kolegów. Ja w takiej sytuacji odchodzę na moment od grupy.
> Dobrze, że dodałaś uśmiech na końcu, bo współczułbym mu jeszcze bardziej.

> [...]

Dziwnie mówisz..
Kiedy się kocha_naprawdę, nie ma się problemu
z pokazaniem światu, że zostaliśmy_wybrani przez kogoś.
No chyba, że jest się dzieciakiem z podstawówki..
wtedy opinie kolegów lub ich uśmieszki mają wielką moc ;).

Prawdziwi mężczyźni, gdy już są pewni siebie i swojego wyboru, nie mają
takich problemów - paru takich znam..:))
i to całkiem modych ;).
No ale.. ludzie dojrzewają nierównomiernie.
I na Ciebie przyjdzie być może pora.. Twardzielu ;).

E.