Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?

11. Data: 2012-10-02 06:47:49

Temat: Re: Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 07:44, k...@g...pl wrote:

> nie tylko:http://www.smog.pl/wideo/56225/polacy_narod_id
iotow/

Drugii powód to psychobełkot, dzieci bić nie wolno, rodzice rozkładają
ręce i nic nie robią. To kształtuje brak dyscypliny, skupienia ,
koncentracji i co widzimy rozlazłą młodzież.

12. Data: 2012-10-02 07:39:42

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 października 2012 08:47:49 UTC+2 użytkownik Andromeda napisał:

> Drugii powód to psychobełkot, dzieci bić nie wolno, rodzice rozkładają
>
> ręce i nic nie robią. To kształtuje brak dyscypliny, skupienia ,
>
> koncentracji i co widzimy rozlazłą młodzież.

Etam, swoich dzieci nie bilem w ogole - nigdy nawet klapsa. Mimo to, a moze dzieki
temu dobrze sa wychowane. Mysle ze wazniejsza od watpliwego autorytetu opartego na
stachu, jest atmosfera w jakiej dziecko wzrasta. Rozne takietam wzorce osobowe i
inne... Mialem kochanego psa, ktorego takze nigdy nie uderzylem. Mimo to byl on mily,
posluszny, i pozbawiony agresji. Szczegolnie lubil dzieci.

J-23

13. Data: 2012-10-02 11:40:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Oct 2012 23:47:49 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

iotow/

> Drugii powód to psychobełkot, dzieci bić nie wolno, rodzice rozkładają
> ręce i nic nie robią. To kształtuje brak dyscypliny, skupienia ,
> koncentracji i co widzimy rozlazłą młodzież.

Dokładnie.
(by XL)

14. Data: 2012-10-02 11:50:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 00:39:42 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
inne... Mialem kochanego psa, ktorego takze nigdy nie uderzylem. Mimo to byl on mily,
posluszny, i pozbawiony agresji. Szczegolnie lubil dzieci.

Też dzieicinie biłam, ani zwierzaków moich. Niemniej "bicie" nie oznacza
dla mnie przeciez katowania, no proszę Cię. Oznacza (czasem ostre)
stawianie granic, wymagań. Czasem klaps dla opamiętania.
Klapsów było w moim wykonaniu moze ze 3-4. Ale porządnych, bo koniecznych -
w przypadkach dziecięcej histerii. Skutek był natychmiastowy i bardzo
pozytywny.
Klaps ( rozumieniu KLAPS a nie pobicie) jest biologicznie i psychologicznie
uzasadniony. Dziecko potrzebuje (POTRZEBUJE) m.in. klapsa jako KONKRETU (bo
dzieci operują na konkretach) - wyrazu siły rodzica i wyraźnej granicy
jego tolerancji. Siła rodzica jest dla dziecka gwarantem poczucia
BEZPIECZEŃSTWA. Zaobserwuj np psy dorosłe i szczenieta - szczeniak nieraz
bardzo boleśnie skarcony przez dorosłego psa w sytuacji kiedy jest naprawdę
nieznosny, nie nabywa wcale strachu, a wręcz przeciwnie, czuje się z tym
psem bezpiecznie. Dorosły pies nigdy nie zrobi szczeniakowi krzywdy,
najwyżej go przekotłuje nieco, szczeniak się wywraca na brzuch okazujac
uległość, drze się wniebogłosy - i tyle. Ale potem biega z dorosłu=ym psem,
bawi się z nim, zaczepia, w ogóle nie jest wycofany. Ale co ważne, wie co
można i zna swoje miejsce w stadzie.

(by XL)

15. Data: 2012-10-02 12:01:37

Od: iska <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 09:39, k...@g...pl pisze:

> [...]
inne... Mialem kochanego psa, ktorego takze nigdy nie uderzylem. Mimo to byl on mily,
posluszny, i pozbawiony agresji. Szczegolnie lubil dzieci.

cześć j-23 :) jak tam jazz?
pokażę ci swoje ostatnie odkrycie- dla mnie rewelka :)
http://www.youtube.com/watch?v=phktiVZqUbQ&feature=p
layer_embedded

16. Data: 2012-10-02 15:10:52

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Paź, 09:39, k...@g...pl wrote:

> [...]
inne... Mialem kochanego psa, ktorego takze nigdy nie uderzylem. Mimo to byl on mily,
posluszny, i pozbawiony agresji. Szczegolnie lubil dzieci.

Nie mówię aby bić dzieci, ale mówi się właściwie tylko to i rodzice
zamiast wychowywać ,to wiedzą że tylko nie bić , tym samym popuszczają
dzieci trochę samopas.

17. Data: 2012-10-02 15:18:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 08:10:52 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Nie mówię aby bić dzieci, ale mówi się właściwie tylko to i rodzice
> zamiast wychowywać ,to wiedzą że tylko nie bić ,

Raczej "żeby nic nie robić". Bo umieliby tylko bić, więc skoro bić nie
wolno, to dla nich oznacza, że NIC nie robić.

> tym samym popuszczają
> dzieci trochę samopas.

Dokładnie. często nawet nie trochę, tylko całkiem samopas.
(by XL)

18. Data: 2012-10-02 15:24:30

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Paź, 17:19, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

E ,po prostu nie wiedzą gdzie jest właściwie ta przemoc, bo jak mu
zabronie komputera za trawkę to może to przemoc i tak powoli wycofują
się z czegokolwiek, dziecko chodzi zgłupiałe i wrzeszczy i wrzeszczy
bo nikt nie postawi granicy, a bo jeszcze będzie że się pastwie. To
się grupuje i mamy młodzież w kondycji rozlazłej.

19. Data: 2012-10-03 05:14:42

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 października 2012 14:02:17 UTC+2 użytkownik iska napisał:
> W dniu 2012-10-02 09:39, k...@g...pl pisze:

> cześć j-23 :) jak tam jazz?
>
> pokażę ci swoje ostatnie odkrycie- dla mnie rewelka :)

> [...]

Mila muza. Nastrojowa, z przyjemnymi wspolbrzmieniami instrumentow i glosu wokalisty.
W klimacie przypomina Leonarda Cohena. Ale jest mniej cyganska.

wole bardziej jazzowe formy, rozbudowane formalnie:
Nik Bärtsch's Ronin - Modul 49_44
http://www.youtube.com/watch?v=_ET-7ddAlkw&feature=r
elated

z lzejszej muzy - cos dla spracowanych, steranych zyciem facetow
Beth Hart & Joe Bonamassa
http://www.youtube.com/watch?v=3bw1r0IbGaQ&feature=r
elated

20. Data: 2012-10-03 07:04:28

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-03 07:14, k...@g...pl pisze:

> z lzejszej muzy - cos dla spracowanych, steranych zyciem facetow
> Beth Hart & Joe Bonamassa
> http://www.youtube.com/watch?v=3bw1r0IbGaQ&feature=r
elated

genialne ! :))

--
"Twe ekstremalne imponderabilia egzemplifikują w mym ego dyrambiczną
akronimiczność w aspekcie gnostycznym"

Moda na Jesień.
Mocne, ciekawe czy coś da?
Re: Owczarek Niemiecki