Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?

21. Data: 2012-10-03 08:20:36

Temat: Re: Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 października 2012 09:04:46 UTC+2 użytkownik ISKA napisał:
> [...]
elated

> genialne ! :))

dla wielbicieli gestego grania
Ana Popovic - An Evening At Trasimeno Lake: Live From The Heart Of Italy
http://www.youtube.com/watch?v=GT1LANso6hE&feature=r
elated

22. Data: 2012-10-03 10:08:58

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-03 10:20, k...@g...pl pisze:

elated

> dla wielbicieli gestego grania
> Ana Popovic - An Evening At Trasimeno Lake: Live From The Heart Of Italy
> [...]

azaliż ostro :) ale tylko do słuchanie bo wizja z fonią na tym koncercie
u mnie się rozjeżdża tragicznie.- dosłucham.
a co powiesz na te kawałki, tak z innej beczki, że tak powiem.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=x5rXJmTKLDg
czujesz te basy? :)) mniam

ja ostatnio dość mocno zasmakowałam w dubstepie i sama nie wiem dlaczego.

http://www.youtube.com/watch?v=hVZQnu80o_8&feature=p
lcp

podobno nie trawisz elektronicznych dźwięków, ale chciałabym
zwrócić twoja uwagę na sample u comy w tym utworze?

http://www.youtube.com/watch?v=tu1cobmSfM0&feature=p
lcp

--
"Twe ekstremalne imponderabilia egzemplifikują w mym ego dyrambiczną
akronimiczność w aspekcie gnostycznym"

23. Data: 2012-10-04 07:26:22

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 października 2012 12:09:00 UTC+2 użytkownik ISKA napisał:
> W dniu 2012-10-03 10:20, k...@g...pl pisze:

> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
&v=x5rXJmTKLDg

> czujesz te basy? :)) mniam

akurat "te basy" najmniej mi sie podobaja, ale kompozycja jest ladna, piekna
wokaliza, przejmujacy klimat - ogolnie OK

> ja ostatnio dość mocno zasmakowałam w dubstepie i sama nie wiem dlaczego.
> http://www.youtube.com/watch?v=hVZQnu80o_8&feature=p
lcp

chyba nie, wole "czystego" vivaldiego

> podobno nie trawisz elektronicznych dźwięków, ale chciałabym

> zwrócić twoja uwagę na sample u comy w tym utworze?

Come lubie i cenie. Wszystko tutaj jest stylowe i uporzadkowane. Dodatkowo znam
osobiscie muzykow, zatem ocena jest pewnie nieobiektywna ale...

Gadam jak jakas Zapedowska, jednakze przywolany do tablicy uprzejmie odpowiadam

z "elektroniki" moze to - ciekawy niepokojacy klimat, zmienne metrum, oszczedna gra
na trabce niczem Milles Davies . bylem na koncercie Mollvaera, ktory obyl sie w
starej katedrze... cudo
Eivind Aarset Nils Petter Molvaer Between Signals & Noise
http://www.youtube.com/watch?v=fjVrQWilQVA

24. Data: 2012-10-04 10:39:23

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 09:26, k...@g...pl pisze:

> [...]
starej katedrze... cudo
> Eivind Aarset Nils Petter Molvaer Between Signals & Noise

jesli idzie o come, to taki jeden prze inteligentny bloger mnie nią
zaraził permanentnie...oczywiście nie lapne tu do niego linka, bo
ikasia zara się cała zaślini a glob ostatecznie pogrzebie...nadzieję ;)

ale dam jeszcze ten utworek...piotruś roguc jest normalnie geniusz
tekstowy nie wspomnę już o wokalu...uwielbiam go!
http://www.youtube.com/watch?v=Ip6oa43uVwg

wyżej zagrany utworek z początku był nudny, ale w 4minucie rozwinęło się
zgodnie z moją wrażliwością. dzięki :)

nie zapominaj o mnie muzycznie j-23 - cos nowego nie jest złe

25. Data: 2012-10-05 08:12:06

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA"

>tekstowy nie wspomnę już o wokalu...uwielbiam go!
>http://www.youtube.com/watch?v=Ip6oa43uVwg
>
>wyżej zagrany utworek z początku był nudny, ale w 4minucie rozwinęło się
>zgodnie z moją wrażliwością. dzięki :)

Nie wiem czy był zainspirowany tym:
http://www.youtube.com/watch?v=8MynaDWdg7w
Ale dla mnie to był prawie remake.

pzdr
olo

26. Data: 2012-10-05 08:46:03

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 października 2012 10:12:08 UTC+2 użytkownik olo napisał:
> Użytkownik "ISKA"

> [...]

a moze tym?
Jethro Tull
http://www.youtube.com/watch?v=toHlMD50eYY

27. Data: 2012-10-05 10:24:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-05 10:46, obywatel k...@g...pl uprzejmie donosi:

> a moze tym?
> Jethro Tull
> http://www.youtube.com/watch?v=toHlMD50eYY

To może coś 'bardziej aktualnego':
http://www.youtube.com/watch?v=RrKHiRIEJIY
i 'bliższego':
http://www.youtube.com/watch?v=CDfQkip9hZE

qr.a

28. Data: 2012-10-05 12:30:13

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 10:12, olo pisze:
> Użytkownik "ISKA"

> [...]

nie-zgadzam się. wszystko już było, stad im więcej masz
tekstów w głowie, tym prędzej o wrażenie że ktoś rimejkuje
lub żywcem zdziera frazy. trzeba by całe teksty
tworzyć z neologizmów, by uniknąć podobnych skojarzeń a i to
niczego nie gwarantuje dla upartego.

29. Data: 2012-10-05 12:35:51

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>a moze tym?
>Jethro Tull
>http://www.youtube.com/watch?v=toHlMD50eYY

Mnie się remakuje klimat tekstu. Ten był imo podobny.
Natomiast zupełnie nie widzą powinowactw od strony dźwiękowej z Juthro :(

pzdr
olo

30. Data: 2012-10-05 12:37:42

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>i 'bliższego':
>http://www.youtube.com/watch?v=CDfQkip9hZE

Na to mogę się ewentualnie zgodzić, ale dolarów nie postawię :)

pzdr
olo

Moda na Jesień.
Mocne, ciekawe czy coś da?