Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?

31. Data: 2012-10-05 12:44:40

Temat: Re: Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA"

>nie-zgadzam się. wszystko już było, stad im więcej masz
>tekstów w głowie, tym prędzej o wrażenie że ktoś rimejkuje
>lub żywcem zdziera frazy. trzeba by całe teksty
>tworzyć z neologizmów, by uniknąć podobnych skojarzeń a i to
>niczego nie gwarantuje dla upartego.

Niestety nie znalazłem w sieci wykonania tekstu Wołka które takie moje
asocjacje powoduje. Bo w tym wykonaniu "Bez Jacka" dużo trudniej je
dostrzec. No i oczywiście nie sądzę również aby wykonanie autorskie było
jakimkolwiek usiłowaniem plagiatu. Po prostu mam identyczne skojarzenia
nastrojów i sensów tekstu obu tych utworów.

pzdr
olo

32. Data: 2012-10-05 12:45:42

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 10:46, k...@g...pl pisze:

> a moze tym?
> Jethro Tull
> http://www.youtube.com/watch?v=toHlMD50eYY

nie podoba mi się...za cicho za słabo. ale jak jethto to kojarzy
mi sie z tym, a to już mi sie bardzo podoba.

http://www.youtube.com/watch?v=QPuU-iTIFoI

--
"Twe ekstremalne imponderabilia egzemplifikują w mym ego dyrambiczną
akronimiczność w aspekcie gnostycznym"

33. Data: 2012-10-05 15:51:49

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 października 2012 14:46:20 UTC+2 użytkownik ISKA napisał:
> W dniu 2012-10-05 10:46, k...@g...pl pisze:

> a to już mi sie bardzo podoba.
> http://www.youtube.com/watch?v=QPuU-iTIFoI

rozumiem, rzecz gustu... ale do mnie w ogole taka formula nie trafia.

34. Data: 2012-10-06 03:31:01

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c93240ac-3f01-4a20-8fc4-
2518c855a61e@w2g2000vbc.googlegroups.com>, robert.pawlowski4
@gmail.com says...

> Powinien być artykuł na wzór katolickiego, kto się dopuszcza obrazy
> rozumu powinien być karany, bo głupota obraża, rani i boli.
> Właśnie europa jest po badaniach odnośnie poziomu wiedzy czyli
> orientacji we współczesnym świecie, Polska najgłupszy kraj w europie,
> pytania testu były na poziomie podstawowym i najgorsze wyniki to Pl,
> Włosi, Hiszpanie. A co łączy te kraję?

A po kiego Polak ma mieć wiedzę o współczesnym świecie? Dajesz
się robić w małpę.

Przeciętny Polak siedzi w jednym miejscu od urodzenia do
śmierci, o niczym w gruncie rzeczy nie decyduje, a o polityce
międzynarodowej tym bardziej, więc po co mu ta wiedza? Bo tak
wypada? ;>

Będzie potrzebował, to się nauczy i tyle.

W sumie nie potrafię obsługiwać bomby atomowej, ale podejrzewam,
że nigdy z nią nie będę miał do czynienia, no chyba, że przez
ostatnie 10 s. mojego życia. Prawdopodobnie istnieje jakaś
szansa [0,00000000000000000000000000000001%], że jednak będę
miał z nią do czynienia, ale dla
0,00000000000000000000000000000001% nie warto zawczasu wkuwać
instrukcji.

PF

35. Data: 2012-10-06 14:05:30

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 05:31, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> miał z nią do czynienia, ale dla
> 0,00000000000000000000000000000001% nie warto zawczasu wkuwać

A to cywilizacja w której pulak z głupoty nie umie się zachować to
bomba atomowa, idź ze swoimi bredniami gdzie indziej.

36. Data: 2012-10-06 18:25:58

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <69bc141a-0078-4244-912c-342434bdfb98
@x18g2000vby.googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> A to cywilizacja w której pulak z głupoty nie umie się zachować to
> bomba atomowa, idź ze swoimi bredniami gdzie indziej.

Każda nacja nie umie się zachować - weź dowolnego obcokrajowca,
walnij gdzieś w Polskę i sprawdź, czy on na pewno taki światowy
[oczywiście obcokrajowiec nie powienien wcześniej nigdy
wyjeżdżać ze swojego miejsca zamieszkania].

Dajesz się ogłupiać kulturalnymi narzekaniami "ynteligentów" na
Polaków. Jak chcesz porozmawiać z ynteligentami, to idź dziś w
nocy pod jakąś knajpę w W-wie - jak Ci taki ynteligentny i
kulturalny nie narzyga na buty, to będziesz miał szczęście. ;>

Ostatnio spotkałem faceta, od którego waniało alkoholem, miał
dziurawy sweret, brał udział w pochodzie telewizji trwam,
bredził coś o "zniesieniu wiz do USA" [tak jakby Polakom było to
szczególnie potrzebne, zwłaszcza, że zniesienie wiz będzie
oznaczać masowe cofanie z lotnisk w USA], nie miał przednich
zębów, ale powiedział [sam z siebie], że nie rozumie jak można
wyrzucać kiepy w lesie, zamiast pakować je do kieszeni i później
do śmieci. Pozory mylą.

W gruncie rzeczy "kulturalne narzekanie" to czysty behawioryzm -
zachowania przynoszące korzyść są wzmacniane - jeżeli taka
jednostka uważa, że gadanie o "niedouczonych" Polakach przynosi
mu korzyść, to będzie o nich gadał, zwłaszcza w sytuacji
"poczucia zagrożenia". Małpa nadal siedzi na drzewie, tyle
tylko, że w odróżnieniu od swojej włochatej kuzynki, ta mówi a
nie wydziera się niezrozumiałymi dźwiękami, ale nie do końca wie
co. ;>

Podsumowując - ten kto mówi o "niedouczonych Polakach" w
kontekście ogólnym i Kultury, ten może nie być lepszy od kiboli
- po prostu [jak kibole] gra [w sensie aktorstwa].

PF

Moda na Jesień.
Mocne, ciekawe czy coś da?
Re: Owczarek Niemiecki