Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?

11. Data: 2006-05-10 13:29:24

Temat: Re: Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pakosław napisał(a):

> Świadomość swoich błędów nie jest wcale tożsama z chęcią przyznania się do nich.
>
> Paco

ale przynajmniej do ich unikania

12. Data: 2006-05-10 13:31:47

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świadomość swoich błędów nie jest wcale tożsama z chęcią przyznania się do
nich.

> Paco

Czasem przyznanie sie do błedu może być błędem, generalnie trzeba się
sporo nagłowić. Niech no pomysle czy ja ostatnio wykonalem jakis blad
o ktrego sie nie przyznalem... nic mi nie przychodzi do glowy...

jfs

13. Data: 2006-05-10 13:34:21

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jfs napisał(a):

> Moim problemem jrst nie tyle przyznanie sie do bledu co odroznienie
> co jest bledem a co nim nie jes. Np czasem w zyciu realnym bywa
> klócę sie z ludzmi - moglbym sie w dyskusje nie wdawac, (bo są
> nieprzyjemne ja lubie spokój( - jednakze nie
> wiem czy wdawanie sie w nie jest bledem czy nie. (!)
>
> jfs

SJF?

14. Data: 2006-05-10 13:37:06

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):
> Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?
chyba muszę znależć inne grupy.......................

15. Data: 2006-05-10 13:44:00

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> chyba muszę znależć inne grupy.......................

Nareszcie :)

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!

16. Data: 2006-05-10 13:44:44

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?

To nie jest w żaden sposób związane z płcią.

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!

17. Data: 2006-05-10 14:00:00

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>

> unikanie odpowiedzi na pytanie, zamiast przyznania się od razu że ,,
> nie wiem"

czyli raczej do ignorancji?

p.

18. Data: 2006-05-10 14:07:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?

A powiedz no mi. Co konkretnie i komu ma dać przyznanie się do błędu ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2006-05-10 14:11:02

Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> SJF?

what? dont bother me...

20. Data: 2006-05-10 14:18:03

Od: "marenks" <m...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

twiza wrote:

> Dziękuję za odpowiedź.

Nie przyznalas sie do bledu, ze uzylas slowa "nigdy" ktore generalizuje i
niebezpiecznie oraz niesprawiedliwie uogolnie postawiona przez Ciebie teze...

;)

Marenks

mam pytanko bardzo imtymne?????????
Handelek.com
tapeta na twarzy
Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP