Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?

21. Data: 2006-05-10 15:15:04

Temat: Re: Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <b...@m...com> wrote in message
news:e3sqtv$ikd$1@nemesis.news.tpi.pl...

Tak jest, mysle ze przedpiszcca ma kogos konkretneg na mysli, stad
uogolnienie.
Duch

22. Data: 2006-05-10 15:32:10

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza; <e3sph3$ldj$2@atlantis.news.tpi.pl> :

> unikanie odpowiedzi na pytanie, zamiast przyznania się od razu że ,, nie
> wiem"

Ale taka sytuacja sensu stricto nie implikuje stwierdzenia "nie umie się
przyznać do błędu" - żeby przyznać się do błędu trzeba ten błąd wpierw
popełnić, czyli *odpowiedzieć_błędnie_na_pytanie* , a z tego co piszesz
wynika, że facet *unika_popełnienia_błędu* poprzez unikanie odpowiedzi
na pytanie. ;)

A dlaczego faceci [i kobiety] nie mówią "nie wiem" - bo tak się
nauczyli. Pracowałem kiedyś jako informatyk do spraw róznych i
różnistych, od pisania jakichś "raportów" kadrowych dla prezesa, do
wkładania wtyczki do komputera osoby, która chciałaby taki "raport" też
napisać. Ogólnie - dużo spraw, nie wszystkie ode mnie zależały [np.
musiałem czekać na informacje z oddziałów, a tam znów ...]. I kiedyś
zaczęło się tych spraw zwalać zbyt dużo - zacząłem mówić "nie wiem".
Traf chciał, że ofiarami mojego "nie wiem" były głównie kobiety, bo to
one były większością w tej firmie. Niektóre reagowały spokojnie, ale
były też takie, które odreagowywały na mnie np. mówiąc mi, jaki jestem
niepoważny, nieprofesjonalny [chyba nawet niedojrzały ;))]. Nie muszę
chyba wspominać, z jaką radością dostosowywałem swoje następne reakcje
do sposobu w jaki zareagowała dana osoba na moje pierwsze "nie wiem". ;)

Widzisz - kiedy ktoś się Ciebie o coś pyta, to oczekuje odpowiedzi - w
większości przypadków nie "nie wiem", ale odpowiedzi. Niektóre osoby są
wręcz tak wredne, że oczekiwana odpowiedź jest im potrzebna wyłącznie do
zaatakowania odpowiadającego. Jak by nie patrzeć, udzielanie odpowiedzi
jest objawem naiwności albo braku instynktu samozachowawczgo. ;))

Flyer

--
gg: 9708346

23. Data: 2006-05-10 16:24:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <e3t14a$3k5$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> były też takie, które odreagowywały na mnie np. mówiąc mi, jaki jestem
> niepoważny, nieprofesjonalny [chyba nawet niedojrzały ;))].

Spokojnie tzn "przyjdę później" lub starały się na spokojnie
skonkretyzować jakiś termin, nawet drogą lekkich ustępstw kosztem swoich
oczekiwań.

To teraz pytanie konkretne do autorki - chcesz koniecznie czegoś się
dowiedzieć, pytasz się, facet odpowiada "nie wiem".
*Jaka_jest_Twoja_reakcja?* Spokojna i kompromisowa, czy agresywna?
Jeżeli agresywna, to sama jesteś winna temu, że "faceci nie chcą mówić
"nie wiem". ;)

Flyer
--
gg: 9708346

24. Data: 2006-05-10 16:29:07

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> chcesz koniecznie czegoś się dowiedzieć, pytasz się, facet odpowiada
> "nie wiem".

Słowo kluczowe: "ciągle" :)

> gg:

Działa? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

25. Data: 2006-05-10 16:53:16

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a):
> [...]
> dowiedzieć, pytasz się, facet odpowiada "nie wiem".
> *Jaka_jest_Twoja_reakcja?* Spokojna i kompromisowa, czy agresywna?
zaskakująca i zdziwiona

26. Data: 2006-05-10 17:05:49

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

marenks napisał(a):

> Nie przyznalas sie do bledu, ze uzylas slowa "nigdy" ktore generalizuje
> i niebezpiecznie oraz niesprawiedliwie uogolnie postawiona przez Ciebie
> teze...
>
> ;)

ok, przyznaję się do błędu, nie zauważyłam, po prostu nie czytałam już
swojego pytania.

27. Data: 2006-05-10 17:11:47

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jfs napisał(a):

> what? dont bother me...

sorry, mistake

28. Data: 2006-05-10 17:33:45

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza; <e3t5tk$dja$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> zaskakująca i zdziwiona

Czyli nie sprawiasz wrażenia, jakbyś chciała usłyszeć "nie wiem"? ;)

Flyer

--
gg: 9708346

29. Data: 2006-05-10 17:35:12

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza wrote
ws.tpi.pl

> Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?

Dlaczego kobietom ZAWSZE [;-)] zależy aby mężczyźni przyznawali
się do swoich błędów?

[PNMSP]
;)
pozdrawiam
vonBraun

30. Data: 2006-05-10 17:38:52

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał(a):
> twiza; <e3t5tk$dja$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Czyli nie sprawiasz wrażenia, jakbyś chciała usłyszeć "nie wiem"? ;)
>
> Flyer

ale czasami mnie to wkurza, że są ludzie którzy nigdy tego słowa nie
powiedzą mimo swych błędów

mam pytanko bardzo imtymne?????????
Handelek.com
tapeta na twarzy
Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP