Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?

41. Data: 2006-05-11 15:19:49

Temat: Re: Dlaczego mężczyźni nigdy nie potrafią się przyznać do błędu?
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>
news:e3vkbr$m9$1@nemesis.news.tpi.pl

> potrafią ;)

no dobrze, to dlaczego nie korzystają z tej umiejętności? :D

paff

42. Data: 2006-05-11 17:21:20

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> twiza<b...@t...pl>

> no dobrze, to dlaczego nie korzystają z tej umiejętności? :D
>
> paff

ja korzystam, tylko często na tym tracę

43. Data: 2006-05-11 17:22:54

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>

> ja korzystam, tylko często na tym tracę

często się mylisz?

paff
--
Frank Sinatra, Mel Gibson, Adolf Hitler, Elton John, Tobey McGuire, Henry
Miller, Tom Petty, Edgar Allan Poe, Ben Stiller, Robin Williams

44. Data: 2006-05-11 17:36:30

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> twiza<b...@t...pl>

> często się mylisz?
>
> paff
dziękuję

45. Data: 2006-05-11 17:38:38

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> dziękuję
bardzo mnie to cieszy :(

46. Data: 2006-05-11 17:40:38

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> bardzo mnie to cieszy :(
a tak naprawdę doszłam do wniosku, może zbyt późno ale doszłam że lepiej
nie przyznawać się do błędu

47. Data: 2006-05-11 17:55:18

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego kobiety nie potrafią się przyznać do błędu? ;-)

Nie wierzą, że mężczyzna może je złapać na błedzie - wszak są nieomylne.:)

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

48. Data: 2006-05-11 18:34:51

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> ja korzystam, tylko często na tym tracę

I zalujesz ze bywasz uczciwa, co? :)

49. Data: 2006-05-11 18:43:48

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar napisał(a):

> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> I zalujesz ze bywasz uczciwa, co? :)

Zawsze byłam uczciwa, ale czasami jest to nie oplacalne.

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

50. Data: 2006-05-11 20:18:49

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" napisał:

> a tak naprawdę doszłam do wniosku, może zbyt późno ale
> doszłam że lepiej nie przyznawać się do błędu

Haha. To dlaczego wymagasz tego od facetów?

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

mam pytanko bardzo imtymne?????????
Handelek.com
tapeta na twarzy
Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP