Dlaczego moje frytki nie smakuja jak te z McDonalds?

1. Data: 2004-03-14 22:56:39

Temat: Dlaczego moje frytki nie smakuja jak te z McDonalds?
Od: "pmlb" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje wam link do artykulu opisujacego sprawe smaku frytek macdonalda czy
innych wyrobow.
Kilka postow na tewj grupie bylo pisane w temacie: "dlaczego nie moge zrobic
takiego kurczaka jak kfc" czy "jak zrobic to czy owo by smakowalo jak w
mcdonalds, burger king czy kfc"
Poczytac naprawde warto, wowczas zobaczycie czego wam brakuje by uzyskac
taki smak.
http://tajnedokumenty.com/MDfrytki.html
pozdrawiam i zycze smacznego.

1. Data: 2004-03-14 23:44:20

Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pmlb" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mcdonalds, burger king czy kfc"
> Poczytac naprawde warto, wowczas zobaczycie czego wam brakuje by uzyskac

no wlasnie
biedni ludzie, ktorzy zasmakowali tych swinstw i poszukuja tego sztucznego
smaku

lepsze sa placki ziemiaczane

1. Data: 2004-03-15 09:56:07

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Mar 2004 22:56:39 -0000 I had a dream that pmlb <p...@i...pl> wrote:
> http://tajnedokumenty.com/MDfrytki.html
> pozdrawiam i zycze smacznego.

Eh, mimo iż artykuł wygląda na rzeczowy, to aż zionie nienawiścia i
jakąś dziwną ideologią czy sekciarstwem.
Tak się prawdziwym i przekonujących informacji nie produkuje.

1. Data: 2004-03-15 09:57:33

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Mar 2004 00:44:20 +0100 I had a dream that ania <a...@p...pl> wrote:
> biedni ludzie, ktorzy zasmakowali tych swinstw i poszukuja tego sztucznego
> smaku
> lepsze sa placki ziemiaczane

Nie zrozumiałaś całej sztuczki - właśnie o to chodzi, że oni sztucznymi
metodami produkują _naturalny_ smak - nie rozumiesz tego?

Poza tym czytając dokładnie nawet taki artykuł, dojdziesz do wniosku, że
często sztuczne dodatki smakowe są zdrowsze niż ich "naturalne"
odpowiedniki.

1. Data: 2004-03-15 10:16:29

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisal(a):

>Eh, mimo iż artykuł wygląda na rzeczowy, to aż zionie nienawiścia i
>jakąś dziwną ideologią czy sekciarstwem.
>Tak się prawdziwym i przekonujących informacji nie produkuje.

Sama fraza 'tajnedokumenty' w nazwie strony nie nstraja pozytywnie do
niej...

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2004-03-15 10:22:41

Od: "Elske" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:7i0b50t3pao4t905vcn3ldp07235pbkn2e@4ax.com...

> Sama fraza 'tajnedokumenty' w nazwie strony nie nstraja pozytywnie do
> niej...

Sama strona aż zionie nienawiścią...

--
Pozdrawiam, Elske
GG# 5141425

1. Data: 2004-03-15 10:29:12

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak się prawdziwym i przekonujących informacji nie produkuje.

> Sama fraza 'tajnedokumenty' w nazwie strony nie nstraja pozytywnie do
====
Dlaczego? O tym, jak się produkuje broń atomową wiedzą wszyscy, można to
oglądać w TV, przeczytać w książkach i gazetach.
To, jak są produkowane te chemiczne świństwa nikt nie rozgłasza, nie
publikuje, ksiądz z ambony o tym nie mówi. Nie wiesz dlaczego? Może właśnie
dlatego, że jest to bardziej tajne niż produkcja niektórych broni?

waldek
====

1. Data: 2004-03-15 10:42:04

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Mar 2004 11:29:12 +0100 I had a dream that waldek <x...@o...pl> wrote:
> [...]
> publikuje, ksiądz z ambony o tym nie mówi. Nie wiesz dlaczego? Może właśnie
> dlatego, że jest to bardziej tajne niż produkcja niektórych broni?

Po pierwsze to statystyczny polski ksiądz jest prymitywny i nie wie
niczego na wiele rzeczy, a mówi to, co mu wygodnie/łatwo.
A po drugie: każdy w miarę inteligentny człowiek wie wszystko, co
napisano w tym "super-duper-hiper-tajnym" dokumencie, no może poza
adresami poszczególnych zakładów.

1. Data: 2004-03-15 10:43:10

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):
> [...]
> jakąś dziwną ideologią czy sekciarstwem.
> Tak się prawdziwym i przekonujących informacji nie produkuje.
Wielu bezsilnych ludzi i organizacji walczących o szlachetne cele w taki
właśnie sposób postępuje. Choćby alterglobaliści z których robi się
zadymiarzy, aby obniżyć ich wiarygodność. Również ekolodzy, pacyfiści,
walczący o zdrową żywność, itd., itd., czyli wszyscy ci, którzy nie mają
wystarczająco dużo kasy, aby kupić sobie media, polityków i fachowców public
relation.
Bezsilność czasem objawia się agresją. W tym artykule widać taką nutkę
napastliwości, ale jest on dla mnie jak najbardziej wiarygodny. Nie stoi za
tym żaden koncern, który chce coś sprzedać lub zareklamować. Ta złość,
autora emanuje w dobrej sprawie. On się słusznie złości i ma rację.

waldek
====

1. Data: 2004-03-15 10:45:21

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Mar 2004 11:43:10 +0100 I had a dream that waldek <x...@o...pl> wrote:
> napastliwości, ale jest on dla mnie jak najbardziej wiarygodny. Nie stoi za
> tym żaden koncern, który chce coś sprzedać lub zareklamować. Ta złość,
> autora emanuje w dobrej sprawie. On się słusznie złości i ma rację.

Ale ta złość zaślepia go i stawia na równi z mesjaszami-lepperami.

taki chlebuś sucharkowy z migdałami RATUNKU
Beszamel i rodzina
ciasto z mrożonymi śliwkami - szukam przepisu
Re: Sredniowieczne slodycze
pieczenie w brytfannie