Dlaczego nie rodzą?

1. Data: 2013-09-13 17:29:27

Temat: Dlaczego nie rodzą?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Główny powód bo fanatycy na czele z politykami na siłę chcą je zmusić, to
odpowiedź na poniżające ustawy, które mają na celu uprzedmiotowienie kobiety do rangi
przedmiotu służącemu innym do swoich poniżających celów.
2. Bo argument ekonomiczny odpada gdzyż w polsce jest o wiele lepiej niż w krajach
gorzej sytułowanych, za komuny było źle ale nie było szalejącej inkwizycji
martretującej kobiety, raczej damscy bokserzy byli bardzo źle widziani, w zniewoleniu
komunistycznym kobieta miała większą możliwość decydowania o swoim życiu, jak zaczeły
klerykały forsować ustawy nienawiści do kobiet, tak jesteśmy jako polska na prawie
ostatnim miejscu na świecie gdzie dzietność jest najniższa. Kobieta jest obciążana tą
ciągłą agresją atakowania kobiet że boi się w takich warunkach pomyśleć o niemowlaku,
jak jest to też cichy sprzeciw przeciwko mizogami kleru i jego klakierów, zmuszana do
porodu bez znieczulenia, zmuszana do rodzenia kalekich dzieci, być może podczas
porodu będzie musiała umrzeć bo fanatyk będzie ratował nie jej życie.
3. Argument wykształcenia też odpada, bo rzeczywiście analfabetyzm tworzy najwięcej
porodów na świecie, a polki znowu takie super wykształcone nie są i takie wyzwolone
jak kobiety na zachodzie, ten brak wykształcenia częsci polek też rozkłada się w taki
sposób, że aborcji dokonują najwięcej kobiet słabo wykształconych o poglądach
prawicowych, czyli głupota się nie zabezpiecza bo ksiądz powiedział i dopiero na fakt
ciąży się reaguje, czyli czy usuwa czy morduje. Ale nie rodzą jakby władza tego
chciała.

2. Data: 2013-09-13 18:15:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podsumowują nie gra roli ani argument ekonomiczny ani wykształceniowy, klerycy
wytoczyli wojne kobiecie to kobieta na czas wojny przestała rodzić.

3. Data: 2013-09-13 18:54:36

Temat: Re: Dlaczego nie rodzą?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zupełnie nie masz racji.
Działania władzy są podyktowane faktycznie małym pszyrostem naturalnym,
bo nie ma i nie będzie komu utszymywać = produkować żywności i tego co
niezbędne do życia staszemu pokoleniu.
A że te działania są nieudolne i naruszające czasem prawa człowieka i jego
godność to dowodzi jedynie nieudolności.

Uważam, że pszyczyny małego pszyrostu naturalnego są złożone, ale świadonmie
i celowo kierowane pszez masoństwo, na szkodę Polsce.
Jak to się robi:

1. Niedogżewanie pszez propagowanie podzielnikuw ciepła, a nawet zmuszanie z
użyciem siły do ih instalowania .
Już gdy studiowałam i o podzielniku nie słyszałam, koledzy z niedogżewanego
akademika odgżebali statystyki brytyjskie, że pszy niedogżewaniu zaledwie o
małe kilka stopni śmiertelność noworodkuw gwałtownie rośnie, a wiadomo, że
śmiertelnością tą szacuje się często "zdrowotność" społeczności.

2.Budowanie mieszkań z pokojami nie spełniającymi norm budowlanyh - wymiar
pokoju w każdą stronę powinnien być co najmniej 2,5m, setki tysięcy mieszkań
na niejednym blokowisku nie spełniają tej podstawowej normy, a udowodniono,
z dokładnością do kilkunastu centymatruw jaki musi być kojec dla dzika by
ten się mnożył w niewoli);

3. Propaganda wyścigu szczuropodobnego. Wiadomo : pracuj, pracuj, garb ci
sam wyrośnie, a na mnożenie nie będzies mieć czasu. Niejeden szef uważa za
naturalne nakazanie pozostanie w pracy singlowi zamiast dzieciatemu, bo
pszecież podobno ma nadmiar czasu.

4.Bzrobocie, i w konsekwencji daleki dojazd do pracy (= gdy zlikwidowano
duże zakłady pracy zniknęły autobusy zakładowe dowożące ludzi do pracy, bo
zniknęły osiedla zakładowe, czyniące dojazd opłacalnym).
Jak myśleć o dziecku, gdy nie jest się samowystarczalnym?

5. System policyjny w państwie - jak obecnie .
Jak ktoś ma mieć dzieci jak siedzi w kiciu, ukrywa się, szwęda się po sądzie
?
Jak będzie odwilż, to będą dzieci.

6. Likwidacja ławek: ławki zło nieskończone, na ławce można pszysiąć,
spotkać, pogadać - tak się zaczyna. A emeryci, widomo, zawsze nie znoszą
dzieci, więc kszyczą - na ławce może się ktoś pszysiąć po spożyciu -
zlikwidować ławkę!
Oraz uznawanie dzieci za istoty niedostosowane do życia, trefne, ogradzanie
wszystkiego co z dziećmi związane.

7. Celowe łączenie ludzi w pary zdrowego z drugim obarczoym wadą genetyczną,
by prawdopodobieństwo dziecka z wadą było większe.

8.Zbyt duże wydatki społeczeństwa na bajery typu nowinki tehniczne,
powiżhowny wygląd wszystkiego by się błyszczało) powodujące niedożywienie
społeczeństwa większe niż za komuny.
Statystyki wykazują , że obecnie na jednego mieszkańca Polski pszypada tyle
samo mięsa, co za okresu "kartkowego".

A stare pszysłowie , nie pamiętam bżmienia uczy, że gdy dziewczyna ma dużego
psa pozostanie satrą panną.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2013-09-13 19:05:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam jeszcze o jednym ważnym powodzie:
Za dużo szkoły, w sensie czasu spędzanego w niej.
Dzieci nie mają czasu i siły rosnąć, są mniej sprawne , mniej samodzielne,
niż staresze pokolenia.
Już gimnazjalista ma czas całkowicie zajęty bez możliwości i czasu na
samodzielny wybur i rozwuj. Moje pokolenie było w tej złej sytuacji dopiero
po skończeniu szkoły podstawowej, a więc 2 lata później.
Dopiero w szkole średniej masoni mieli możliwość dzielenia dzieci na grupy =
klasy,
promowane i psześladowane.
Teraz to niszczenie człowieka zaczyna się 2 lata wcześniej, od początku
gimnazjum,
bo już w wieku 6 klasy wiadać kto jest potencjalnym politycznym wrogiem (=
jest zdrowy i zdolny), a kogo psześladowanie można sobie darować , bo i tak
jest pszygłupem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2013-09-13 19:53:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A rozumiem to przez kanalizacje i deski klozetowe niedopasowane, krzywe dzieci w
krzywych ławkach i trzeba biegać do autobusu bo pijani kierowcy celowo w dzwiach
pasażerów przeciskają, itd.

6. Data: 2013-09-13 19:55:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> [...]
> jest zdrowy i zdolny), a kogo psześladowanie można sobie darować , bo i

Zgadzam się, tylko dlaczego akurat masonów obarczasz? ZTCW masoni są
zwolennikami zdolnych ludzi, bo potrzebują skąd wziąć inteligentne kadry do
kierowania zza kurtyny. No chyba że tobie chodzi o te popłuczyny po
"Koperniku" typu P3 trzymające sztamę z Watykanem i ks. Rydzykiem, ale to są
tacy masoni http://www.miejski.pl/slowo-Jak+z+koziej+dupy+tr%C4%
85bka

--
????
???

7. Data: 2013-09-13 20:10:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 19:55:33 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Zgadzam się, tylko dlaczego akurat masonów obarczasz? ZTCW masoni są
> zwolennikami zdolnych ludzi, bo potrzebują skąd wziąć inteligentne kadry do
> kierowania zza kurtyny.

Raczysz zartowac - zdolni ludzie nie sa sterowalni, masonom chodzi własnie
o ten tępy tłum tumanów, który obecnie opuszcza mury szkół i uczelni.

8. Data: 2013-09-13 20:14:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 18:54:36 +0200, Stokrotka napisał(a):

> (...)
> Działania władzy są podyktowane faktycznie małym pszyrostem naturalnym,

Jak czytam takie bezetdeuerigrek, to mi się watroba na drugą stronę
wywraca. Działania władzy są umyślnie skierowane w celu utrzymania jak
najmniejszego przyrostu. In.: mały przyrost naturalny jest zamierzonym
SKUTKIEM działań władzy, a nie ich przyczyną! -
:-D //śmiech wisielczy

9. Data: 2013-09-13 20:30:23

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 18:54, Stokrotka pisze:
> Zupełnie nie masz racji.

Jasne, pic na wodę. Gdzie się nie obejrzeć tam kobieta z brzuchem, albo
z wózkiem a tu nam w mediach sprzedają kit że Polska wymiera. Raczej
się wyludnia z powodu biedy i spowodowanej tym emigracji młodych, a nie
z powodu niżu demograficznego.

10. Data: 2013-09-13 20:34:52

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najmniejszego przyrostu. In.: mały przyrost naturalny jest zamierzonym
> SKUTKIEM działań władzy, a nie ich przyczyną! -

Faktycznie coś jest nielogiczne,
bo niby władza łata ZUSowską dziurę, ale pszecież emeryci władzy nie obalą.
Na ulice nie wyjdą, lepiej by nie dostali emerytury i umarli. Może być z
głodu.
Więc po co władza ma łatać tę dziurę pszyrostem naturalnym?
Może boi się takiego berobotnego wywrotowca jak ja, co to może tam iść w
zastępstwie emeryckiego pokolenia?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

...i na do widzenia.
Cza-a-as jak rzeka, jak rze-e-e-eka płynie...
Na dzień dobry :-)
Jakbym MŚK słyszała :-D
Okupacja