Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego nie rodzą?
Date: Fri, 13 Sep 2013 19:55:33 +0200
Organization: Project WINTERISLE
Lines: 29
Message-ID: <l0vjil$ti$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<523343a4$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<523345d4$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-238-127.wroclaw.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1379094933 946 81.190.238.127 (13 Sep 2013 17:55:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Sep 2013 17:55:33 +0000 (UTC)
User-Agent: KNode/4.10.5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:670028
Ukryj nagłówki
Stokrotka wrote:
> Zapomniałam jeszcze o jednym ważnym powodzie:
> Za dużo szkoły, w sensie czasu spędzanego w niej.
> Dzieci nie mają czasu i siły rosnąć, są mniej sprawne , mniej samodzielne,
> niż staresze pokolenia.
> Już gimnazjalista ma czas całkowicie zajęty bez możliwości i czasu na
> samodzielny wybur i rozwuj. Moje pokolenie było w tej złej sytuacji
> dopiero po skończeniu szkoły podstawowej, a więc 2 lata później.
> Dopiero w szkole średniej masoni mieli możliwość dzielenia dzieci na grupy
> = klasy,
> promowane i psześladowane.
> Teraz to niszczenie człowieka zaczyna się 2 lata wcześniej, od początku
> gimnazjum,
> bo już w wieku 6 klasy wiadać kto jest potencjalnym politycznym wrogiem (=
> jest zdrowy i zdolny), a kogo psześladowanie można sobie darować , bo i
> tak jest pszygłupem.
>
Zgadzam się, tylko dlaczego akurat masonów obarczasz? ZTCW masoni są
zwolennikami zdolnych ludzi, bo potrzebują skąd wziąć inteligentne kadry do
kierowania zza kurtyny. No chyba że tobie chodzi o te popłuczyny po
"Koperniku" typu P3 trzymające sztamę z Watykanem i ks. Rydzykiem, ale to są
tacy masoni http://www.miejski.pl/slowo-Jak+z+koziej+dupy+tr%C4%
85bka
--
????
???
??????
|