Dlaczego nie rodzą?

11. Data: 2013-09-13 20:43:00

Temat: Re: Dlaczego nie rodzą?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważ, że stare polskie pszysłowia wyjaśniają co jest do życia niezbędne.
Jedno uczy : należy posadzić drzewo, wybudować dom,.....
Człowiek nie będzie się mnożył gdy warunki są złe: brak tlenu, jedzenia ,
miejsca zamieszkania.
Masoni zamieniają : skurczyć miejsce zamieszkania - może być cela w kiciu,
by muzg nie zakceptował lokum jako nadające się do zamieszkania,
karmią cię nie wiadomo jakimi Exxx, skąd wiecz , że do czegoś popularnie
jedzonego nie dodają czegoś by ludzie się nie mnożyli?
A jak trują powietsze..!!!!.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2013-09-13 20:57:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 20:30:23 +0200, Trybun napisał(a):

> Jasne, pic na wodę. Gdzie się nie obejrzeć tam kobieta z brzuchem,

Klękaj i dziękuj, że chciała w POlsce mieć dziecko! Powaznie.

> albo
> z wózkiem a tu nam w mediach sprzedają kit że Polska wymiera. Raczej
> się wyludnia z powodu biedy i spowodowanej tym emigracji młodych, a nie
> z powodu niżu demograficznego.

A czym jest spowodowana ta bieda i emigracja? :-]

13. Data: 2013-09-13 21:08:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 20:34:52 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Faktycznie coś jest nielogiczne,
> bo niby władza łata ZUSowską dziurę, ale pszecież emeryci władzy nie obalą.
> Na ulice nie wyjdą, lepiej by nie dostali emerytury i umarli. Może być z
> głodu.
> Więc po co władza ma łatać tę dziurę pszyrostem naturalnym?
> Może boi się takiego berobotnego wywrotowca jak ja, co to może tam iść w
> zastępstwie emeryckiego pokolenia?

Niczego się nie boi, nie łudź się. POlska ma wymrzeć i wymrze, i tacy jak
Ty w pierwszej kolejności. A kiedy już będzie pustawo i jeszcze bardziej
biednie, kiedy padnie ZUS, a pomiedzy odrapanymi murami będą się snuli
niedoszli emeryci 20 lat przed osiągnięciem wieku emerytalnego'67,
szukający w nieopróżnianym od lat śmietniku resztek dawnego życia... wtedy
ktoś tam "na samej górze" w Unii zdecyduje, że to właśnie w imię ich dobra
trzeba oddać tym i owym Śląsk, Pomorze, Mazury...
A kiedy już to zrobimy, ta sama "niewidzialna ręka" zmaże z mapy takie małe
coś, co pozostanie po Polsce, co nie ma prawa ani ekonomicznych podstaw
istnieć, bo o historycznych to nawet nie będzie miał kto pamiętać (o co się
usilnie już teraz starają POwskie sługusy Rosji i Zachodu)... I nie, to nie
jest moje oryginalne, zaczerpnęłam to z któregoś artykułu - "W Sieci" jak
mi się zdaje...

14. Data: 2013-09-13 21:10:17

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 20:57, Ikselka pisze:

> Klękaj i dziękuj, że chciała w POlsce mieć dziecko! Powaznie.

Nawet tej która ma ich pięcioro i ŻĄDA funduszy na utrzymanie SWOJEGO
potomstwa?

> A czym jest spowodowana ta bieda i emigracja? :-]

W moim odczuciu - skokiem Wałęsy przez płot.... ;-)

15. Data: 2013-09-13 21:19:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 21:10:17 +0200, Trybun napisał(a):

> Nawet tej która ma ich pięcioro i ŻĄDA funduszy na utrzymanie SWOJEGO
> potomstwa?

Dokładnie tak.

> W moim odczuciu - skokiem Wałęsy przez płot.... ;-)

...po forsę od SB chyba :-]

16. Data: 2013-09-13 21:20:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

powodu niżu demograficznego.
> A czym jest spowodowana ta bieda i emigracja? :-]

W moim odczuciu - skokiem Wałęsy przez płot.... ;-)

A jak instytucja żeruje na podatkach polaków i miliardy przekręca gdzie zamiast
budować polska jest okradana , jej nazwa rak polski zaczyna się na K.?

17. Data: 2013-09-13 21:34:31

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 21:19, Ikselka pisze:

> Dokładnie tak.

Nie, dziękuję, postoję. Teraz będę jej kupował pampersy, później
zafunduję kasę dla nauczyciela dla jej pociech, skończą studia i fru do
lepszego świata,.. A gdzie splata zaciągniętego kredytu ode mnie?
Wiesz Ikselka, czasem wy prawicowcy stanowicie dla mnie dużą zagadkę - z
jednej strony jesteście ekstremistami jeżeli chodzi o własność prywatną,
a z drugiej strony chcielibyście żyć w społeczeństwie... Czy to nie
przypomina to schizofrenii?

> ...po forsę od SB chyba :-]

A jednak stary system z którym walczył upadł..

18. Data: 2013-09-13 21:35:06

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 21:20, glob pisze:
> [...]
budować polska jest okradana , jej nazwa rak polski zaczyna się na K.?
Ukrócanie takich praktyk leży w gestii Państwa Polskiego.

19. Data: 2013-09-13 21:40:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A to watykan może polaków okradać i kto ma porządek zrobić klerykalni politycy tak?

20. Data: 2013-09-13 22:06:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Raczysz zartowac - zdolni ludzie nie sa sterowalni, masonom chodzi własnie
> o ten tępy tłum tumanów, który obecnie opuszcza mury szkół i uczelni.

Mi chodziło o to, że zdolni ludzie tacy jak Brzeziński biorą wspóludział w
sterowaniu. Zagraniczne kadry w kierownictwie to zdecydowanie za mało, żeby
wyznaczone cele osiągnąć. Każdy okupant musi jednak wykształcić zdolnych
kolabo, którymi się podpiera, żeby umocnić okupację. Sterowalnymi ręcznie
się nie umocni --- ty Iksi masz najbardziej progresorską światową
organizację za neptków?

--
????
???

...i na do widzenia.
Cza-a-as jak rzeka, jak rze-e-e-eka płynie...
Na dzień dobry :-)
Jakbym MŚK słyszała :-D
Okupacja