Re: Dlaczego nie rodzą?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Dlaczego nie rodzą?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 13 Sep 2013 21:08:00 +0200

Dnia Fri, 13 Sep 2013 20:34:52 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Faktycznie coś jest nielogiczne,
> bo niby władza łata ZUSowską dziurę, ale pszecież emeryci władzy nie obalą.
> Na ulice nie wyjdą, lepiej by nie dostali emerytury i umarli. Może być z
> głodu.
> Więc po co władza ma łatać tę dziurę pszyrostem naturalnym?
> Może boi się takiego berobotnego wywrotowca jak ja, co to może tam iść w
> zastępstwie emeryckiego pokolenia?

Niczego się nie boi, nie łudź się. POlska ma wymrzeć i wymrze, i tacy jak
Ty w pierwszej kolejności. A kiedy już będzie pustawo i jeszcze bardziej
biednie, kiedy padnie ZUS, a pomiedzy odrapanymi murami będą się snuli
niedoszli emeryci 20 lat przed osiągnięciem wieku emerytalnego'67,
szukający w nieopróżnianym od lat śmietniku resztek dawnego życia... wtedy
ktoś tam "na samej górze" w Unii zdecyduje, że to właśnie w imię ich dobra
trzeba oddać tym i owym Śląsk, Pomorze, Mazury...
A kiedy już to zrobimy, ta sama "niewidzialna ręka" zmaże z mapy takie małe
coś, co pozostanie po Polsce, co nie ma prawa ani ekonomicznych podstaw
istnieć, bo o historycznych to nawet nie będzie miał kto pamiętać (o co się
usilnie już teraz starają POwskie sługusy Rosji i Zachodu)... I nie, to nie
jest moje oryginalne, zaczerpnęłam to z któregoś artykułu - "W Sieci" jak
mi się zdaje...