Re: Dlaczego trzeba czekac ?

From: "piterek" <y...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dlaczego trzeba czekac ?
Date: Wed, 6 Jun 2001 14:11:55 +0200

> Tak robią co mogą, biorą łapówy nawet bez skrempowania od umierających
> ludzi.
> A gdzie przysięga Hipokratesa ?
>
> Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt : skoro lekarze są tak biedni i
narzekają
> na pieniądze to czemu miejsca na Akademiach Medycznych i Wyższych
Uczelniach
> Medycznych są najbardziej oblegane !!!
>
> A co ma powiedzieć górnik zachrzaniający 800 m pod ziemią 12 godzin
dziennie
> za 600 zł brutto ?

Daj spokój z łapówkami. Żygać się chce!!!
O czym ty mówisz?
Łapówki na USG to jakiś nonsens! - Co myślisz że jak wejdziesz do gabinetu
USG to lekarz Ci powie, że "albo da mi Pan łapówkę, albo może Pan zapomnieć
o badaniu"? A że są kolejki i trzeba czekać to inna sprawa - tak jak mówię
nie ma sprzętu - bo kasy chorych nie przyznają wystarczających funduszy.
I co ma do tego przysięga Hipokratesa?
No i w końcu nie rozumiem tego tekstu o umierających ludziach... Czy wszyscy
ludzie są umierający?... nie potrafiłeś wymyślić czegoś bardziej
oryginalnego? - karmisz się takimi głupimi tekstami z gazet i tv.

---
Odczepcie się do jasnej cholery od lekarzy! Studia ciężkie, zarobki za
przeproszeniem do dupy. A jeszcze wiecznie niezadowoleni ludzie, którzy tak
na prawdę nie mają pojęcia o tym co się dzieje w medycynie, wtrącają na tę
naprawdę cenną listę dyskusyjną swoje marne trzy grosze - i to nie dlatego,
że im dokuczono czy zostali poszkodowani, lecz tylko po to by powtórzyć jak
ta głupia papuga coś co ktoś kiedyś powiedział.
---

A propos - lekarz po studiach nie zarabia nawet 600 zł brutto, zapieprza w
szpitalu 12h dziennie (jak dobrze pójdzie), jest dodatkowo narażony na
zakażenia ze strony pacjentów, czasami pracuje 24h na dobę i nikt mu za to
dodatkowych pieniędzy nie daje. I dochodzi do tego zmęczenie psychiczne no i
uciążliwi pacjenci (o, takich nie brakuje). Więc nie porównuj górnika z
lekarzem. OK?

Dlaczego uczelnie medyczne są oblegane? - może nie wpadłeś na to, ale sam
studiuję i tak się akurat składa że większość ludzi jakich znam studiuje
medycynę bo CZUJE POWOŁANIE. Jeśli masz wątpliwości to proponuję spróbować
swoich sił na egzaminie.
Powodzenia
Piotr