Re: Dlaczego trzeba czekac ?

Data: 2001-06-06 13:51:09
Temat: Re: Dlaczego trzeba czekac ?
Od: "dr_Teo" <d...@i...pl>

> dawka promieniowania jest zawsze kontrolowana, nawet w sprzecie do
naswietlania
> sprzed 50 lat,

Jak wynika z glosnej ostanio sprawy naswietlania w Bialymstoku tak nie jest.
Dla przypomnienia 5 pacjentek dostalo znacznie kilka, czy kilkadziesiat razy
(!) wieksza dawke niz ta ustawiona w urzadzeniu.

> i nie jest tak, ze jak jedziesz naprawionym samochodem po wypadku, to
nagle jego
> predkosc moze sie dowolnie zwiekszyc.

Moze za to nie zatrzymac sie kiedy bedzie potrzeba, albo pojechac w inna
strone itp. W przypadku wiekszej kolizji szanse przezycia tez sa znacznie
mniejsze.

> Powypadkowe naprawianie jest dopuszczone przez fabryki, ktore wlasnie
produkuja
> czesci zamienne. Ubezpieczalnie finansuja powypadkowe naprawy,
rzeczoznawcy i
> stacje diagnostyczne badaja samochod po wypadku, warsztat wystawia
rachunek,
> zatem nie wiem w czym problem.

Problem nie w sposobach finansowania i tym kto na tym zarabia - drogie
czesci, ubezpieczenia, naprawy itp.
Tylko czy po naprawie samochod czy sprzet medyczny jest na tyle sprawnym, ze
pozwala ne bezpieczne uzywanie. Co do samochodow po duzych wypadkach tak nie
jest. Co do sprzetu medycznego - moje doswiadczenia wskazuja, ze nigdy
uszkodzony sprzet nie jest po naprawie tak dobry jak nowy. Z regoly jest
tak - trafia jeszcze wiele razy do serwisu z powodu najrozniejszych
uszkodzen, a opoznia to tylko wymiane na nowy.

> Uzywany sprzet medyczny rowniez wymaga sprawnego operatora, elektronika,
> mechanika do obslugi.
> Wszystko sie psuje i wszystko sie naprawia.
> Przeciez ludzie po operacji to jak powypadkowe samochody po naprawie,
> i nikt ich jeszcze nie wyrzuca na zlom.

Co do samochodow, moze sie powinno.
Co do ludzi, operacja tylko w niewielu przypadkach przywraca stan idealnego
zdrowia przed choroby.

> Sprzedaj mi te niesprawne usg, tomografy, chetnie kupie, byle tanio.
> Mam ludzi ktorzy je naprawia, wydadza atesty i zainstaluja w przychodni z
> certyfikatem ISO9000.
> Tylko badz konkretny.
> Przeslij liste uszkodzonego sprzetu + opis techniczny, zakres uszkodzen i
ceny.

Ja sie nie zajmuje handlem. Jezeli jestes tak obrotny i dysponujesz tak
doskonalym serwisem to powinienes sam sobie poradzic - szpitale sa pelne
zuzytego i uszkodzonego sprzetu.

Dr Teo