Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)

1. Data: 2008-01-25 02:58:34

Temat: Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 23, 9:39 am, Zakr <a...@e...w.stopce> wrote:

> Elementarne zasady tzw. dobrego wychowania wymagają żeby ...

Kto ustanawia owe "elementarne zasady" i dlaczego nie sa one
przestrzegana przez spamujacych ta liste serpentow-UFOnautow? Czy sa
to "zasady" narzucane przez serpentow-UFOnautow? Nie odnotowalem
bowiem aby byly one nakazywane nam przez Boga, czy narzucane nam
prawami no. fizyki. Jesli zas to serpenci-UFOnauci narzucaja tej
liscie takie "zasady", wowczas stanowi to jeszcze wazniejszy powod aby
je lamac! Szczegolnie jesli uzywa sie je do upowszechniania prawdy
wsrod ludzi.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

2. Data: 2008-01-26 18:22:15

Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Janie P ....... nie każdy jest wierzący i aby nikogo nie
urazic powiem że to jest indywidualna sprawa kto w co i jak wierzy,
jednak czytając to co piszesz wydaje mi się że powinieneś porozmawiać
z kims kto byłby ci w stanie pomóc wysłuchac i byc może doradzić co
robić dalej. Mam takie przeczucie że albo próbujesz wywołac tutaj
zamęt angażując w to sporo osób, albo potrzebujesz pomocy z zewnątrz
której nie znajdziesz w internecie.
Bez urazy kolego ....

3. Data: 2008-01-26 19:33:21

Od: STranger <p...@i...uk> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:
> Szanowny Janie P ....... nie każdy jest wierzący i aby nikogo nie
> urazic powiem że to jest indywidualna sprawa kto w co i jak wierzy,

Racja.

> [...]
> robić dalej. Mam takie przeczucie że albo próbujesz wywołac tutaj
> zamęt angażując w to sporo osób, albo potrzebujesz pomocy z zewnątrz

Heheh... twoja reakcja jest typową reakcją kogoś kto pierwszy raz ma z
tym co dr Pająk pisze kontakt. :)
Niestety, to nie takie proste jak się wydaje czytając wypowiedzi dr
Pająka bez kontekstu jego monografii i bez uprzedniej wiedzy o jego
pracy i działalności, począwszy od daty wydania jego "Zaawansowanych
Urządzeń Magnetycznych" i publikacji pod koniec lat 70-tych.
Możesz właściwie powiedzieć to samo wielu, bardzo wielu ludziom na
Świecie mającym poglądy dziwnie zbliżone do Pająka, np m.in. Davidowi
Icke (Ajk), Ingowi Swann, dr Carli Turner, i wielu innym niezależnym
badaczom fenomenu UFO i obcych istot. Co ciekawe ludzie ci doszli do
bardzo zbieżnych wniosków niezależnie od siebie! Jan Pająk po prostu nie
owija w bawełnę i używa nomenklatury związanej z religią,(mnie też
śmieszy słowo szatański_pasożyt, LOL)) ale to z powodu ludowego
postrzegania ufonautów (obcych) jako istot nadprzyrodzonych
(diabły,wampiry,duchy itp.) w dawnych czasach.
Poczytaj najpierw dorobek naukowy dra. Pająka, a dopiero potem,
ewentualnie, wyciągaj wnioski o niepoczytalności. :)
A na razie jako lekkie wprowadzenie w tematykę rzeczywistości ukrytej i
nieznanej większości polecam film Zeitgeist:
http://video.google.pl/videoplay?docid=-587090155454
3719947

STranger

Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste