Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

191. Data: 2015-05-04 13:38:13

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 13:35, gazebo pisze:

> ale po nocy, biorac przyklad z krzyza sejmowego, czemu ni? no wlasnie,
> to byli chrzescijanie? zli chrzescijanie, katolickie dupki czy ki chuj?

BTW jak cie eXeL pali krzyz w lape to powinno byc jakas sugestia,
nieprawdaz?

--
gazebo

192. Data: 2015-05-04 15:54:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> jestes uzdrowiona, wstan i idz

Jesteś pojebany. Wstań i wypierdalaj

--

Chiron

193. Data: 2015-05-04 16:03:51

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 15:54, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Jesteś pojebany. Wstań i wypierdalaj

Say my name, sun shines through the rain

--
gazebo

194. Data: 2015-05-04 18:07:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chrzescijanstwo uzywalo na poczatku pustego krzyza jako znaku zwyciestwa Chrystusa
(nad owym znakiem bedacym pierwotnie symbolem przeklenstwa i smierci) poprzez Jego
Zmartwychwstanie. Krucyfiks to objaw poboznosci sredniowiecznej -kiedy zaczeto
eksploatowac empatyczna emocjonalnosc ludu zwiazana z cierpieniem Chrystusa "za nasze
grzechy". Ale czy bedace tego czasem efektem cierpietnictwo jest zdrowe
psychologicznie rzecz biorac -mam watpliwosci.

195. Data: 2015-05-04 18:48:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
>czasem efektem cierpietnictwo jest zdrowe psychologicznie rzecz biorac -mam

Cierpietnictwo jest czyms zupelnei innym- i nie jest zdrowe. "Krzyz ci dany
dzwigaj wiernie" nie oznacza, ze masz sie epatowac swoim cierpieniem- czy
innych. Oznacza, ze masz mu podolac- i tyle. Oznacza, ze nie masz szukac
powodów do cierpienia, ale jesli znajdzie sie taki- to znos go jak maz.

--

Chiron

196. Data: 2015-05-04 20:24:18

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Osobiście" wolę BEZ symboli - ale skoro weszłam między wrony, to uznaję
> symbol, który tam zastałam: symbol z Jezusem Ukrzyżowanym. Bo to jest

właściwy do czego?

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

197. Data: 2015-05-04 20:46:49

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 18:48, Chiron pisze:

> [...]
> cierpieniem- czy innych. Oznacza, ze masz mu podolac- i tyle. Oznacza,
> ze nie masz szukac powodów do cierpienia, ale jesli znajdzie sie taki-

w tym ukladzie to ja wole japonskie bajki

--
gazebo

198. Data: 2015-05-04 20:47:29

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 20:24, ikka pisze:

> właściwy do czego?

jak bez to mozna sie nim w miare bezpiecznie podrapac

--
gazebo

199. Data: 2015-05-04 21:05:31

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 20:47:29 +0200, gazebo napisał(a):

> jak bez to mozna sie nim w miare bezpiecznie podrapac

Nieźle musiałeś być zdesperowany :)

M.

200. Data: 2015-05-04 21:13:49

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 12:36:22 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
które i słusznie wskazujecie/piętnujecie w kościele czy grupach religijnych
-obwołujących sie posiadaczami schedy po Jezusie. Chrzescijanstwo to odkrycie -na
użytek OSOBISTY każdego z nas i całej ludzkości -owego DOBRA przewyższającego to
wszystko o co walczymy (jak o jakas lepsza sprawę) jak te zwierzątka chcące
przedluzyc/zabezpieczyć jedynie swój zalosny byt kosztem wydarcia czegokolwiek innym,
a co się i tak skończy marnym smutnym zwierzęcym zejściem gdy jakies silniejsze
"zwierze" w końcu nas "podgryzie" ;)

> no i Fragi wpadlas jak sliwka w kompot :)

W końcu jestem tylko śliwką :) I lepiej wylądować nie mogłam :)

> "Bo kto chce zachować swoje życie, straci je, a kto straci swe życie z
> mego powodu, ten je zachowa" mowil Jezus.

Dobrze, że jesteś tego świadom.

> coz za miejsce do popisu dla psychoanalitykow

Dawaj :)

M.

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu