Re: Dlaczego zginęli?

Data: 2007-07-29 14:53:55
Temat: Re: Dlaczego zginęli?
Od: Fragile <e...@i...pl>

On 29 Lip, 12:47, "Gawron" <s...@l...po> wrote:
> Ikselka<i...@w...pl>news:f8hr1a$cac$3@atlantis.new
s.tpi.pl

> [...]

s.tpi.pl

> [...]
>
> Bo? Przecież to Magdo-Fraglesowa klasyka.

Tiaa...
Coz, jednak klasyka, to zawsze klasyka...

A Ty widze, ze juz kwitniesz...
'...Znane sa dwa rodzaje lopianu. Lopian wiekszy, lacinska nazwa
Arctium lappa, oraz lopian pospolity - Arctium minus. Lopian nalezy do
rodziny astrowatych. Obydwa sa wielkimi, pospolitymi dwuletnimi
ziolami z haczykowatymi przylistkami, ktore czepiaja się ubran, wlosow
lub futer zwierzat. Lopian wiekszy moze osiagnac wysokosc do 3m,
natomiast lopian pospolity rosnie do wysokosci 1.5m...'
Gdybys mial watpliwosci - jestes Arctium minus, lopian pospolity,
ktory osiaga wysokosc jedynie 1,5 m...
Pocieszenie dla mnie - jestes tylko DWU, i to LETNIM, ziolem...

--
Fragile