Re: Dłubanie w nosie

From: Hebemot <h...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dłubanie w nosie
Date: Wed, 16 Jun 2004 19:05:05 +0200

Paweł Niezbecki napisał dnia 2004-06-16 18:34

> Przede wszystkim nie przejmuj się docinkami wesołkowatych, których Twój
> problem bawi.

Dziękuję za zrozumienie, mój problem nie jest dla mnie jakąś
przyjemnością ale właśnie problemem i chciałbym się tego pozbyć jednak
widze że niektórzy się nieźle bawią moim kosztem.

> Czy oprócz dłubania w nosie masz jakieś inne natręctwa albo nałogowe
> czynności (np. częste mycie rąk, częste onanizowanie się)?

Interesujące w sumie 100% trafności, myję dosyć często ręce, nie lubie
ich mieć brudnych, klejących się i w ogóle, ale myślałem że to normalne.
Powiedzmy że myję pare razy dziennie, nie żeby co 30min. czy coś.
Natomiast co do tej drugiej czynności to owszem, ale to chyba do
rozładowania napięcia, ponieważ jestem sam i nie mam jak inaczej
wyładować popędu płciowego.

> Czy są okresy, że dłubiesz w nosie rzadziej albo częściej, mniej albo
> bardziej zaciekle? Jeśli tak, to od czego to zależy?

Raczej nonstop, ale przestaje jeśli to ktoś widzi, czyli staram sie jak
moge by tego nie robić w miejscach publicznych, jednak czasami zapominam
się bo czuję jak mi tam w nosie narasta i mam potrzebe pozbycia się
tego, inaczej czuję się niekomfortowo. Przestaje też kiedy już leci
krew, albo bardzo boli od nadmiaru. Nie robie tego też kiedy mam brudne
ręce. W każdych innych przypadkach zwykle ciągną mnie palce w kierunku nosa.

> Jesteś sam czy z kimś?

Sam