Re: Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna

Data: 2003-07-25 04:25:26
Temat: Re: Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna
Od: Halina <h...@s...ca>

Dorota*** wrote:
> Weż pod uwagę , że tylko w Europie Pd-Ws bliskie kontakty rodziców z
> dorosłymi dziećmi są normą. Już w Niemczech - nie. Nie dziwiłabym się.

I to biore pod uwagę, bo w Canadzie też kontakty międzypokoleniowe sa
mizerne.

> Może zaproponujesz bawienie wnuków raz w miesiącu?

Te "nibywnuki" to juz duze chłopaki teraz (12, 9, 7) i przy moim
nienajmocniejszym English-trudno byłoby mi im zaimponować.

> Oczywiście! Wspaniały pomysł!

Ja też tak myslę.;-)

> To chyba ma Twoj syn szczęście.

No i ja tak zaczynam na to patrzeć, ze w koncu nie wiek ( mimo różnicy
12 lat) przesądza o tym, czy sa ze soba szczęsliwi. A 3 dzieci...to
też przecież szczescie. Gorzej będzie jak pod wpływem ich ojca w wieku
ich dojrzewania cały swój bunt wrzucą na mego syna. Ale chcę mysleć
pozytywnie.

> , bo do
> >
> To Twój błąd. Odrobina egoizmu przydaje sięw życiu. Postaraj się wiecej
> myśleć o sobie, a mniej o Twoim synu (ba, ale jak to zrobić?)

Chyba juz troche wyrobiłam sie , bo wmówiłam sobie, ze to dobrze, ze nie
mam obowiązków przy wnukach, bo mam tyle czasu na swoje zycie, jak nigdy
dotad nie miałam.

> Zapraszam do rozmowy na priv

Dzieki. Dzisiejszy dzien był dla mnie wyczerpujacy z uwagi na
wrzucenie tego tematu ale niewykluczone, ze jeszcze do tematu wrócimy.

> Nadopiekuńczamama
> dorota

Czyli wg Qwaxa "kwoka". ;-)
Pozdrawiam Halina