Dmucha z wentylacji grawitacyjnej

1. Data: 2010-12-16 19:17:41

Temat: Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczyściłem porządnie kratkę od wentylacji i stwierdziłem,
że dmucha świetnie, tylko że do wewnątrz mieszkania. I to dość mocno,
zapalniczka prawie gaśnie.

To wina aktualnego klimatu czy 'tak dalej być nie może'
i zgłaszać problem do SM?

Piętro 1/4.

2. Data: 2010-12-16 19:38:09

Temat: Re: Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-16 20:17, r...@k...pl pisze:
> [...]
> zapalniczka prawie gaśnie.
>
> To wina aktualnego klimatu czy 'tak dalej być nie może'

otwórz okno i sprawdź wtedy, jeśli kierunek się zmieni to masz wytłumaczenie

3. Data: 2010-12-16 19:45:10

Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powinno tak być. Często jest to wina wadliwego projektu lub
wykonania instalacji.
AK

4. Data: 2010-12-16 19:53:29

Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dmucha świetnie, tylko że do wewnątrz mieszkania

Masz jakiś kocioł gazowy w domu?

Pozdr

5. Data: 2010-12-16 19:56:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@k...pl> wrote in message
[...]

Albo jest to wspólny kanał i ktoś używa wentylatora, a wylot jest zapchany
np. przez kawki. Efekt płaskiego dachu i zawijania strumienia. W zasadzie
kominiarz i montarz deflektora - zapewni ssanie bez względu na kierunek
wiatru. Najlepszy nieruchomy - mniej awaryjny. Deflektory trzeba
zainstalować na wszystkich kanałach, aby nie rozpoczęły się jego "wędrówki".

6. Data: 2010-12-17 13:52:05

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Dec 2010 20:53:29 +0100, w
<4d0a6e3c$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>, "M1SLQ"
<m...@W...o2.pl> napisał(-a):

> Masz jakiś kocioł gazowy w domu?

Jest. Ale jest podłączony do innego wejścia.
Nie wiem czy te kominy wentylacyjne łączą się gdzieś wyżej,
ale po liczbie "kominków" na dachu sądzę, że nie.

PS. Dziś rano wiało prawidłowo, potem znowu do mieszkania, a w południe --
znowu prawidłowo.

7. Data: 2010-12-17 13:52:56

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Dec 2010 20:56:08 +0100, w
<4d0a6edf$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>, "Panslavista"

> Albo jest to wspólny kanał i ktoś używa wentylatora, a wylot jest zapchany
> np. przez kawki. Efekt płaskiego dachu i zawijania strumienia. W zasadzie

Dach jest dwuspadowy.

8. Data: 2010-12-17 14:25:52

Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Dziś rano wiało prawidłowo, potem znowu do mieszkania, a w południe --
> znowu prawidłowo.

Wyrównują się ciśnienia...
Przy went. grawitacyjnej takie zachowanie jest b. częste.
Aby ciąg był prawidłowy ciągle, musiałbyś mieć staly dopływ powietrza do
mieszkania np. poprzez jakieś nawietrzniki w oknach oraz dostatecznie duże
szpary went. w drzwiach wewnętrznych aby powietrze mogło cyrkulować sobie od
żródła do wylotu w kratce np. w łazience. Ale w taki sposób wychłodzisz
sobie mieszkanie jeszcze bardziej.

Problem jest nierozwiązywalny inaczej niż poprzez zamontowanie went.
mechanicznej w której przepływy są z góry projektowane/ustalane.

9. Data: 2010-12-17 15:33:00

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 17 Dec 2010 15:25:52 +0100, w
<4d0b730e$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>, "quent" <x...@x...com> napisał(-a):

> [...]
> żródła do wylotu w kratce np. w łazience. Ale w taki sposób wychłodzisz

Dzięki za odpowiedź.
W takim razie zamontuje sobie klapkę z papieru na kratce, mrozy w WC zaczynają
trochę przeszkadzać :).

10. Data: 2010-12-17 15:57:08

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"r...@k...pl" <r...@k...pl> napisał(a):

> [...]
>zapalniczka prawie gaśnie.
>
>To wina aktualnego klimatu czy 'tak dalej być nie może'

Masz ciag wsteczny. Zeby wialo w dobrym kierunku, musi byc doplyw swiezego powietrza
w mieszkaniu (rozczelnione okna lub - zdecydowanie lepiej - nawiewniki cisnieniowe w
oknach.
NIe radze zatykac kratek w kuchni/lazience.

Metalizowany ABS - renowacja
Kablówka & TV SAT , co wybrać
Cheap Wholesale UGG boots UGG shoes Timberland shoes<http://www.24hour- buy.com/> <free shipping paypal payment>
Cichy czajnik - solved! Istnieje! :)