Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html Re: Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html

Re: Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html

From: Andy <a...@f...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Do Andrzeja Litewki w sprawie
http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html
Date: Sat, 4 Oct 2003 18:22:02 +0200

> Znaczy skorygowałeś tekst, Andrzej go zatwierdził i wysłałeś go
> (tekst) do Jacka? Bo o ile wiem, to Jacek ma hasło do strony. Ale

Nie widzialem tam nigdzie danych jednej osoby, ktora opiekuje sie strona,
ani e-maila do niej, choc nie wykluczam, ze moze gdzies jest, to jednak
nie ma znaczenia, gdyz skoro jest to strona niniejszej grupy to rownie
dobrze mozna zglosic uwagi do tej strony na grupie.

> strona ma listę dyskusyjną, na którą może zapisać się każdy - > myślę,
że Jacek da hasło każdemu, kto będzie chciał zająć się
> jakimś działem. Ale pewnie już je dostałeś i niepotrzebnie się
> wymądrzam. ;-)

Rzeczywiscie niepotrzebnie sie wymadrzasz. Istnieje cos takiego jak praca
zespolowa, a ja juz i tak az za duzo w tej sprawie zrobilem, Ty natomiast
bys chcial, zebym zrobil wszystko od poczatku do konca. Twoje oczekiwania
sa bezpodstawne i nierealne. Zamiast slow podziekowan za to co juz
zrobilem to sie mnie tylko bez przerwy czepiasz i zadasz coraz wiecej, jak
mi zaporoponujesz zaplate to ew. porozmawiamy o dalszych pracach, ktore
bylbym wowczas sklonny rozwazyc, w przeciwnym razie... coz nie bylo mi
zbyt milo, wiec zegnam.

a.