Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html

1. Data: 2003-10-03 17:19:31

Temat: Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html
Od: Andy <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

"taki czytnik jak "Forte Agent" nie umie sobie często poradzić z polskim
"Odp:""
http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html

Powyzsz cytat glosi nieprawde. Po prawidlowym skonfigurowaniu FA radzi
sobie ze wszystkimi rodzajami Re: Odp: SW: itp.
Ustawia sie to w Options/General Preferences/Message List/Reply Prefixes
gdzie po przecinku wymienia sie wszystkie prefiksy re, odp, sw .

Sugeruje usuniecie z powyzszej strony tego nieprawdziwego stwierdzenia.

a.

2. Data: 2003-10-03 17:38:29

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze w news:Pine.LNX.4.44.0310031910510.29771-100000@znik.w
bc.lublin.pl

> "taki czytnik jak "Forte Agent" nie umie sobie często poradzić z polskim
> "Odp:""
> http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html

Skoro do Andrzeja Litewki, to czemu na psi? On przecież nie
subskrybuje psi.

> Sugeruje usuniecie z powyzszej strony tego nieprawdziwego stwierdzenia.

O to trzeba spytać Adndrzeja, a nie grupowiczów. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

3. Data: 2003-10-03 18:29:20

Od: Andy <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro do Andrzeja Litewki, to czemu na psi? On przecież nie
> subskrybuje psi.

A skad ja to moge wiedziec? Ten tekst znajdowal sie na powyzszej stronie,
e-maila do niego tam nie bylo, logicznym wiec bylo wyslanie tego tutaj.

> O to trzeba spytać Adndrzeja, a nie grupowiczów. :-)

Prosze o kontakt.

a.

4. Data: 2003-10-04 07:58:52

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze w news:Pine.LNX.4.44.0310032026370.29771-100000@znik.w
bc.lublin.pl

> Prosze o kontakt.

Niestety, będziesz musiał sam go poszukać. To tekst sprzed
jakichś 3 lat, który funkcjonuje ogólnie w usenecie -
rozprzestrzenia się samoistnie, bo Andrzej daaawno temu puścił go
w obieg.

Ostatnie miejsce, gdzie się na Andrzeja natknęłam, to
pl.rec.muzyka.

5. Data: 2003-10-04 11:15:46

Od: Andy <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, będziesz musiał sam go poszukać. To tekst sprzed
> jakichś 3 lat, który funkcjonuje ogólnie w usenecie -
> rozprzestrzenia się samoistnie, bo Andrzej daaawno temu puścił go
> w obieg.

Znalazlem go juz wczoraj, odpisal:

"Powiedz to tym, którzy to tam zamiescili :)
Niech to poprawia tak jak ma byc."

Jednym slowem bledne kolo. Spychologia stosowana. ;P
Uwazam, ze skoro strona nalezy do Was to Waszym zadaniem jest ja poprawic,
tym bardziej, ze jak widac autor tego tekstu wyraza na to zgode.

a.

6. Data: 2003-10-04 11:41:39

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze w news:Pine.LNX.4.44.0310041308060.8344-100000@znik.wb
c.lublin.pl

> Uwazam, ze skoro strona nalezy do Was to Waszym zadaniem jest ja poprawic,
> tym bardziej, ze jak widac autor tego tekstu wyraza na to zgode.

To znaczy do kogo - "was"? Jesteś tak samo grupowiczem, jak my
wszyscy, i strona tak samo należy do Ciebie, jak do nas
wszystkich. _Każdy_ ją tworzy, jeśli chce. I każdy może coś
zaproponować, zmienić, coś wnieść, czymś się w niej zająć. Myślę,
że Jacek (i inni grupowicze) nie będą mieli nic przeciwko, jeśli
postanowisz (zresztą za zgodą Andrzeja) nanieść poprawki na jego
tekst - do dzieła! :-)

7. Data: 2003-10-04 14:31:41

Od: Andy <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy do kogo - "was"? Jesteś tak samo grupowiczem, jak my

Jak to do kogo, to przeciez oczywiste, ze do osob, ktore maja dostep do
strony.

> wszyscy, i strona tak samo należy do Ciebie, jak do nas
> wszystkich. _Każdy_ ją tworzy, jeśli chce. I każdy może coś
> zaproponować, zmienić, coś wnieść, czymś się w niej zająć. Myślę,

Alez ja to juz zrobilem, teraz Wasza kolej... :P

> że Jacek (i inni grupowicze) nie będą mieli nic przeciwko, jeśli
> postanowisz (zresztą za zgodą Andrzeja) nanieść poprawki na jego
> tekst - do dzieła! :-)

Wlasnie, do dziela!

a.

8. Data: 2003-10-04 14:35:36

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze w news:Pine.LNX.4.44.0310041629410.9874-100000@znik.wb
c.lublin.pl

> Alez ja to juz zrobilem, teraz Wasza kolej... :P

Znaczy skorygowałeś tekst, Andrzej go zatwierdził i wysłałeś go
(tekst) do Jacka? Bo o ile wiem, to Jacek ma hasło do strony. Ale
strona ma listę dyskusyjną, na którą może zapisać się każdy -
myślę, że Jacek da hasło każdemu, kto będzie chciał zająć się
jakimś działem. Ale pewnie już je dostałeś i niepotrzebnie się
wymądrzam. ;-)

Tak jest, Jacku?

--
Pozdrowieństwa,
Scally

9. Data: 2003-10-04 16:22:02

Od: Andy <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy skorygowałeś tekst, Andrzej go zatwierdził i wysłałeś go
> (tekst) do Jacka? Bo o ile wiem, to Jacek ma hasło do strony. Ale

Nie widzialem tam nigdzie danych jednej osoby, ktora opiekuje sie strona,
ani e-maila do niej, choc nie wykluczam, ze moze gdzies jest, to jednak
nie ma znaczenia, gdyz skoro jest to strona niniejszej grupy to rownie
dobrze mozna zglosic uwagi do tej strony na grupie.

> [...]
że Jacek da hasło każdemu, kto będzie chciał zająć się
> jakimś działem. Ale pewnie już je dostałeś i niepotrzebnie się

Rzeczywiscie niepotrzebnie sie wymadrzasz. Istnieje cos takiego jak praca
zespolowa, a ja juz i tak az za duzo w tej sprawie zrobilem, Ty natomiast
bys chcial, zebym zrobil wszystko od poczatku do konca. Twoje oczekiwania
sa bezpodstawne i nierealne. Zamiast slow podziekowan za to co juz
zrobilem to sie mnie tylko bez przerwy czepiasz i zadasz coraz wiecej, jak
mi zaporoponujesz zaplate to ew. porozmawiamy o dalszych pracach, ktore
bylbym wowczas sklonny rozwazyc, w przeciwnym razie... coz nie bylo mi
zbyt milo, wiec zegnam.

a.

10. Data: 2003-10-04 17:25:24

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze w news:Pine.LNX.4.44.0310041814300.9874-100000@znik.wb
c.lublin.pl

> Rzeczywiscie niepotrzebnie sie wymadrzasz. Istnieje cos takiego jak praca
> zespolowa, a ja juz i tak az za duzo w tej sprawie zrobilem, Ty natomiast
> bys chcial, zebym zrobil wszystko od poczatku do konca.

Rozumiem, że nie do mnie kierujesz te słowa, bo nie zauważyłam,
żebym kiedykolwiek była mężczyzną. ;P Mimo to odpowiem.

Poza tym poczytaj sam siebie i pomyśl, czego _Ty_ oczekujesz.
Strona już istnieje - ktoś ją wykonał. Nie marudził, że chce
zapłaty i nie marudził - jak Ty - że to ma zrobić ktoś inny.
Znalazłeś błąd, powiedziałeś o nim Andrzejowi - i ok. Czekasz na
oklaski?

Nad tą stroną czuwają ludzie, którzy zajmują się nią, kiedy mają
na to czas (jeśli znajdą czas i będą mieli chęć, wprowadzą
poprawkę). Ty natomiast stawiasz żądania zmian na stronie. Jeśli
coś Ci w niej nie pasuje - zmieniaj ją! Masz do niej takie same
prawa, jak wszyscy. Zmieniaj! A nie czekaj na oklaski i żądaj,
żeby ktoś to zrobił za Ciebie. I nie miej pretensji, jeśli ktoś
tego za Ciebie nie zrobi. Bo to się nie zrobi samo.

Nie, nie bronię teraz twórców strony. Sami umieją to zrobić. Nie
będę Ci klaskać. Zwracam Ci tylko uwagę na fakt, że strona jest
wszystkich - kto chce coś w niej zmienić, może to zrobić, i to
naturalne. Uwagi rzucane w próżnię i wściekanie się, że nikt na
nie nie reaguje uważam za bezsens.

--
Pozdrowieństwa,
Daga
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

Renty i co się należy...
Propozycje cięć wicepremiera Hausnera: Renty do kontroli
test news
Czy PUP-y dyskryminują niepełnosprawnych?
założenie firmy jednoosobowej