Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html Re: Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html

Re: Do Andrzeja Litewki w sprawie http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html

From: Scalamanca <s...@N...wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Do Andrzeja Litewki w sprawie
http://www.psi.proinfo.pl/ustawienia_oe.html
Date: Sat, 04 Oct 2003 19:25:24 +0200

Andy pisze w news:Pine.LNX.4.44.0310041814300.9874-100000@znik.wb
c.lublin.pl

> Rzeczywiscie niepotrzebnie sie wymadrzasz. Istnieje cos takiego jak praca
> zespolowa, a ja juz i tak az za duzo w tej sprawie zrobilem, Ty natomiast
> bys chcial, zebym zrobil wszystko od poczatku do konca.

Rozumiem, że nie do mnie kierujesz te słowa, bo nie zauważyłam,
żebym kiedykolwiek była mężczyzną. ;P Mimo to odpowiem.

Poza tym poczytaj sam siebie i pomyśl, czego _Ty_ oczekujesz.
Strona już istnieje - ktoś ją wykonał. Nie marudził, że chce
zapłaty i nie marudził - jak Ty - że to ma zrobić ktoś inny.
Znalazłeś błąd, powiedziałeś o nim Andrzejowi - i ok. Czekasz na
oklaski?

Nad tą stroną czuwają ludzie, którzy zajmują się nią, kiedy mają
na to czas (jeśli znajdą czas i będą mieli chęć, wprowadzą
poprawkę). Ty natomiast stawiasz żądania zmian na stronie. Jeśli
coś Ci w niej nie pasuje - zmieniaj ją! Masz do niej takie same
prawa, jak wszyscy. Zmieniaj! A nie czekaj na oklaski i żądaj,
żeby ktoś to zrobił za Ciebie. I nie miej pretensji, jeśli ktoś
tego za Ciebie nie zrobi. Bo to się nie zrobi samo.

Nie, nie bronię teraz twórców strony. Sami umieją to zrobić. Nie
będę Ci klaskać. Zwracam Ci tylko uwagę na fakt, że strona jest
wszystkich - kto chce coś w niej zmienić, może to zrobić, i to
naturalne. Uwagi rzucane w próżnię i wściekanie się, że nikt na
nie nie reaguje uważam za bezsens.

--
Pozdrowieństwa,
Daga