Re: Do Calviego - bambus

Data: 2004-05-20 20:00:14
Temat: Re: Do Calviego - bambus
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: <m...@i...pl>
> > zaczal zolknac no i padl mi
> > :(
> > nie grzebalem jeszcze w doniczce z nim
> > wkopalem ja do ziemi w foliowcu
> > i mam nadzieje
> > ze moze jeszcze cos z niego bedzie
> > ale poki co nic w niej sie nie dzieje
> > :(
> Szkoda by bylo...
:)
mam kontakt z ta osoba
i jesli nie przyzje to pogadam o nastepnym
:)
on tez lubi trawy
a ja ostatnio nakupilem troche nowych
:)
dzis mialem wielkiego farta
az trzy nowe trawki
niestety tylko jedna opisana Corynephorus "Spike Blue"
a ponadto jakis miskant o paskowanych podluznie
zoltozielonych lisciach
oraz trawe ktora coprawda ten nazywal Zubrowka
ale mam juz Turowke wonna (zubrówka)_ Hierochloe odorata
i wiem
ze to napewno nie jest ona
:)
faktycznie jest to trawa o wyczywalnym zapachu
i zaraz zamierzam pogooglowac
(byc moze jest to Tomka wonna )
:)

> 20 do 30 cm, jedna w ziemi, druga w donicy
:)
czyli dwie tej samej odmiany
?

> Jezeli nie oddzielasz wkopanymi barierami to wszystko ci sie wzajemnie
> przerosnie. Ja odkrywam klacza o metry od rosliny matecznej, ktora byla
> posadzona w 2001 roku.
:)))
te moje Phyllostachusy sa wielkosci Twoich Fargesi
tylko ten P.bisseti wypelnial szczelnie 5 litrowa doniczke
:))))

> Podsylaj adres bo mam chyba pasujacy karton.
:)
wyslalem juz na priv
ale jesli nie doszlo to jeszcze raz tu
Tadeusz Smal