niedziela w szpitalu

21. Data: 2004-06-16 16:15:53

Temat: Re: Do Marka B. (było: niedziela w szpitalu)
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stawiam na Wlk. Brytanię w porywach do Łodzi???

pzdr.
M. - z zaciekawieniem

22. Data: 2004-06-16 16:18:40

Temat: Re: Do Marka B. (by3o: niedziela w szpitalu) (was: Do Marka B. (było: niedziela w szpitalu))
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jun 2004 18:15:53 +0200, M. wrote:

> Stawiam na Wlk. Brytanię w porywach do Łodzi???

Przerażasz mnie:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

23. Data: 2004-06-16 16:44:07

Temat: Re: Do Marka B. (by3o: niedziela w szpitalu) (was: Do Marka B. (by3o: niedziela w szpitalu))
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przerażasz mnie:)

Jestem chodzącym medium ;)

A co do FAQ i tych wszytskich zmian w opisie grupy to jestem za
wyeliminowaniem tej jakze juz symbolicznej urynoterapii z pl.sci.medycyna.
Ale mówię to tak po cichutku i nieśmiało, bo czuje się tylko pasożytem,
bytującym tutaj już od ponad roku i wiem, że niewiele mam do powiedzenia w
tej kwestii, przede wszytskim jako NIE-lekarz.

M. - onieśmielona

24. Data: 2004-06-16 16:52:50

Temat: Re: Do Marka B. (by3o: niedziela w szpitalu)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jun 2004 18:44:07 +0200, M. wrote:

> Jestem chodzącym medium ;)
^^^^^^ - NTG!!!!! ;););)

W sumie nietrudno do tego dojść sprawdzając nntp posting hosta z
wyguglanych moich postów:)

> A co do FAQ i tych wszytskich zmian w opisie grupy to jestem za
> wyeliminowaniem tej jakze juz symbolicznej urynoterapii z pl.sci.medycyna.

Odnotowuję.

> Ale mówię to tak po cichutku i nieśmiało, bo czuje się tylko pasożytem,
> bytującym tutaj już od ponad roku i wiem, że niewiele mam do powiedzenia w
> tej kwestii, przede wszytskim jako NIE-lekarz.

Będzie OT, ale musze to napisać, a że jest okazja...

NIE CHCĘ i nigdy NIE CHCIAŁEM, żeby p.s.m była tylko grupą dla lekarzy,
o lekarzach itp. Zamknięte listy dla lekarzy istnieją i spełniaja swoją
rolę, a w tematyce medycyny (jako nauki) bardzo wiele ciekawych rzeczy
mogą mieć do powiedzenia choćby i przyrodnicy bez dyplomu lekarskiegoa
nierzadko z tytułami doktora nauk medycznych, farmaceuci, rehabilitanci,
i technicy, a także pacjenci, zwłaszcza ci chorujący na choroby
przewlekłe i mocno doświadczeni (w tym nierzadko przez los).

Ja tylko chcę doprowadzić do sytuacji, w której choćby w opisie grupy i
FAQ będzie można przeczytać, że symboliczna urynoterapia to NIE
medycyna.

25. Data: 2004-06-16 16:58:37

Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie nietrudno do tego dojść sprawdzając nntp posting hosta z
> wyguglanych moich postów:)

Medium nie musi guglać, żeby wiedzieć ;)))

M - broń Boże nie bioenergoterapeuta, ani wampir energetyczny, po prostu
ciekawski młody babsztyl ;)

26. Data: 2004-06-16 19:26:26

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jun 2004 17:13:25 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>W tej chwili nie przyjmuje nigdzie, bo jestem poza Polską.
>
>Czy i kiedy będę kiedykolwiek przyjmował - nie wiem.

Ok, no trudno.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

27. Data: 2004-06-16 23:52:59

Temat: Re: Do Marka B.
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c...@s...re> Sabinka tako rzecze:

> A wygoglować mi się udało tylko jakiegoś bibliotekarza o
> tym imieniu i nazwisku :)

Zerknij w nagłówek posta, osoby której szukasz (nie pamiętam jak to się
robi w FA, ale na pewno ma taką możliwość) znajdujesz tam adres IP
piszącej osoby czyli tu 193.62.72.74, potem (dla Europy) idziesz do
http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/whois/wh
ois.html

i możesz poczytać

netname: ION-BPMF
descr: Institute of Neurology, London University
country: GB

A taki nagłówek faktycznie robi wrażenie.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

28. Data: 2004-06-17 08:46:34

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jun 2004 23:52:59 +0000 (UTC), Robert Pyzel
<r...@g...Bez.Spamu.pl> wrote:

>i możesz poczytać
>
>netname: ION-BPMF
>descr: Institute of Neurology, London University
>country: GB
>
>A taki nagłówek faktycznie robi wrażenie.

Dzieki serdeczne :) Troche to OT ale bardzo pozyteczne :)
Tak to ja w naglowku widzialam jakis "UK" ale to jeszcze mi nic nie
dawalo.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

29. Data: 2004-06-17 09:30:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jun 2004 23:52:59 +0000 (UTC), Robert Pyzel wrote:

> i możesz poczytać
[....]
> descr: Institute of Neurology, London University
> country: GB
> A taki nagłówek faktycznie robi wrażenie.

Ojejku - czy to takie ważne, gdzie ja sprzątam? Unia się rozszerzyła, to
i robota się znalazła... A że komputerów tu mnóstwo...

;)

30. Data: 2004-06-17 09:39:10

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jun 2004 23:52:59 +0000 (UTC), Robert Pyzel wrote:

[...]

A teraz poważniej troche:
Owszem, bieżący rok spędzam w miejscu, które wymieniłeś. Dzięki
staraniom mojego polskiego Szefa mam możliwość nauczyć się tutaj paru
rzeczy związanych z zastosowaniami rezonansu magnetycznego w neurologii.

Jednak na newsy piszę wyłącznie jako osoba prywatna, a moje sądy i
opinie nie mają nic wspólnego z opiniami i sądami moich obecnych,
przyszłych czy przeszłych pracodawców, czy też instytucji z którymi
można mnie powiązać ze względu na miejsce pobytu (choć czasami mogą być
z nimi zbieżne).

I bardzo proszę o tym pamiętać.

m., który chyba zmieni sobie sygnaturkę na powyższy disclaimer.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

Małe piersi
co jest ?
zwrot zdjęcia rtg