Re: Do Przemola

From: Grzegorz Góra <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.inwalidzi,pl.soc.prawo
Subject: Re: Do Przemola
Date: Sat, 06 May 2000 08:06:37 GMT

Sat, 06 May 2000 07:01:43 GMT, e...@k...net.pl (apix) napisał(a):

>prawem do bycia soba :-) agnieszka koniecznie chce
>wyleczyc murzyna z kreconych wlosow i czarnej skory
>bo przeciez mozna zrobic trwala i chemicznie wybielic :-))))
[reszta off]

Chodziło jej również o to by się _trochę_przyłożyć_, a nie zwalać
często pisanie z bykami na łatwo osiągalny dziś papierek. Agnieszka
zapewne nie miała na myśli WSZYSTKICH 'piszących z bykami', a jedynie
tych, którym do usprawiedliwienia własnego nieuctwa i lenistwa
wystarczy przyklepanie za pomocą naukowo stwierdzonego i nazwanego
feleru. Ot, jestem dys-czymśtam i 'nie czepta się, odwalta się!'.
Problemem {a może i nie, zależy czy ktoś przykłada do poprawności
pisowni jakąś wagę} jest tylko wyczucie czytającego - kiedy to mamy do
czynienia z prawdziwym dysgrafem, a kiedy z niechlujem.

Być może Agnieszce chodziło o coś innego, może rzeczywiście chciałaby
wyleczyć murzyna z kręconych włosów... nie wiem, zgaduję jedynie, a
przynajmniej wyrażam swój pogląd na temat 'piszących z bykami'.

Oczywiście - ocenianie człowieka na podstawie jego baboli w liście
jest nie w porządku {no, chyba że dojdzie do byków psycho-bełkot,
wtedy już sru...}, oczywiste jest również, że pisanie w grupach
dyskusyjnych nie jest żadnym dyktandem, ale warto jednak zadbać o
czystość języka pisanego...

...czasem wystarczy przed wysłaniem listu przeczytać co się
napisało...

--
Pozdrówka
Grzegorz