Do XL-ki i Chirona od Robakksa :)

71. Data: 2010-02-11 20:47:50

Temat: Re: Do XL-ki i Chirona od Robakksa :)
Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 9:57 am, XL <i...@g...pl> wrote:

> No to mają inne przyjemności.
> --
>
> Ikselka.

No-no, grupa filozofii, na poziooooomie.

Wlod

72. Data: 2010-02-11 20:54:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com>
h.googlegroups.com...

> No-no, grupa filozofii, na poziooooomie.
>
> Wlod

Filozofia Drogi profesorze Wlod, to wszelkie mądrości,
także te życiowe i te kióre wywołują uśmiech zrozumienia,
a także te demaskujące przebranych wilków udających
barany, choć baranami są wśród wilków. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

73. Data: 2010-02-11 21:03:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com>
m.googlegroups.com...

> Nie dość, że jesteś durniem, to na dodatek jesteś
> leniwy. Nie znasz historii matematyki, ani historii
> matematyki polskiej, którą, jak powyżej, obdzierasz
> z zasług. Nawet pobieżna znajomość historii
> matematyki jest cenna dla każdego kulturalnego
> człowieka, przy czym łatwo się z nią zapoznać.
>
> Zamiast "My Polacy", to powinieneś pisać
> "My, durnie jak Robakks". Podobnie niektórzy
> powinni pisać "My, ciemniacko uprzedzeni
> i chorzy od nienawiści względem innych".
>
> Wlod

Ja tu profesorze Wlod tworzę nową historię matematyki,
która zainicjuje i odrodzi "polską szkołę matematyki"
z liczbami SILNYMI większymi od Alefa Zerowgo, z punktami
o niezerowej wartości, ale zerowym wymiarze itd. itd. itd.
Jeśli jesteś Polakiem to się przyłączysz, a jeśli jesteś
antysemitą to będziesz judził i szydził.
Po owocach Cię poznamy - wszyscy, którzy to czytają. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

74. Data: 2010-02-11 23:05:08

Od: "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com>news:25ecabc6-4c42-4c04-b55d-31
9...@s...googlegroups.com...

> Ja tu profesorze Wlod tworzę nową historię matematyki,

Tak, robacką; i nie matematyki, tylko pieprzenia
kota w bambus.

> która zainicjuje i odrodzi "polską szkołę matematyki"

Nie "polską" tylko "robacką", i nie "matematyki", lecz
"pieprzenia kota w bambus".

Wlod

75. Data: 2010-02-12 07:34:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <s...@g...com>
.googlegroups.com...
> [...]

> Tak, robacką; i nie matematyki, tylko pieprzenia
> kota w bambus.

> Nie "polską" tylko "robacką", i nie "matematyki", lecz

Zgoda :-)

"robacka" szkoła "pieprzenia kota w bambus" zaczyna się tak:
? <- rekscel, pojedymcze pole Tabeli N^2 o wymiarach 1*1

? ? ? ? ? ? ? ? <- Alef0
? ? ? ? ? ? ? ? <- Alef0 S(2)
Dwa wiersze PEŁNE Tabeli N^2 Kartezjusza mają dwukrotnie
więcej elemetów niż pojedynczy wiersz PEŁNY
? ? ? ? ? ? ? ? <- Alef0 S(1)
bowiem mają dwukrotnie większą powierzchnię

S(2) = 2 * Alef0
S(1) = 1 * Alef0
S(2) / S(1) = 2 * Alef0 / 1 * Alef0 = 2/1 = 2

Miarą zbiorów tradycyjnie nazywanych "nieskończone" są
wymiary wyższe, a więc miana potęgowe.
Matematykę się nie wymyśla, lecz odkrywa - a odkryciom
nadaje NAZWY.
. . .
Pozdrawiam ucznia "robackiej" szkoły "pieprzenia kota w bambus".
Gdy się postarasz profesorze Wlod, to dostaniesz "celujący"
i pisemną pochwałę publiczną. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

JAK POZBYC SIE PARCHA...
Ku przestrodze - długie, ale naprawdę warto przeczytać i wyciągnąć wnioski...
Re: Świadomość lekiem na wszystko
Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Zaginiona Iza