Do czego Leo musi nakłonic żonę

11. Data: 2016-04-14 23:27:20

Temat: Re: Do czego Leo musi nakłonic żonę
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

p.s.
Nie sugeruję, że masz borderline- ale po prostu Twoje zachowanie w dyskusji
o fundamentach Twojej teorii tak mi się skojarzyło.

Sugeruje że jesteś kretynem bo :
1. Gwałcenie dzieci to skrajna przemoc do dzieci, a nie jak twierdzi zbok gołąbek
pokoju.
2. Dla niego agresja jest ptaszynką pokoju, bo masz mechanizm racjonalizacji, on nie
przyzna się ze źle robi, tylko stwierdzi ...że zamach na pociag to dobro bo jest
przeludnienie. ... gwałcenie dzieci to nie agresja tylko dobro....My widzymy agresję
i mord, on siebie usprawiedliwia....walczę o pokój bo przeludnienie. Mechanizm
obronny racjonalizacja,....jak nasram ci na twarz to dobrze, bo będziesz miał nowe
doświadczenia....wszystko co złe obróci w dobre.
3. Pedofil ma zaburzenia psychopatyczne, wynikają z ogromnej niedojrzałość i
społecznej i psychicznej, tym samym nienawidzi kobiet a idzie do dzieci, bo został
zablokowany rozwój by on dorównał kobiecie.

12. Data: 2016-04-15 06:18:37

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> W dniu 14.04.2016 o 20:01, LeoTar pisze:

> [...]

> Tak, jestem niedojrzały, bo moi rodzice też byli i są niedojrzali, a
> dziecko przecież uczy się od rodziców, nieprawdaż?

Pocieszające jest to CookieM, że Ty zdajesz sobie sprawę ze swej
niedoskonałości i jej przyczyny. Bez samokrytycyzmu, zdolności
dostrzeżenia własnych wad nie byłbyś w stanie ruszyć z miejsca po to by
dokonać przewartościowań. A tak masz szansę i nie zmarnuj jej.

> To nie było stwierdzenie, raczej niezbyt delikatnie wyrażona sugestia,
> że jesteś może trochę egocentryczny (nie wiem, może to moja projekcja na
> Ciebie). Żeby nie było, doceniam Twoją odwagę głoszenia Twoich poglądów.

Nie musisz mi kadzić - znam swoją wartość.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

13. Data: 2016-04-15 10:43:09

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przedstawiam niektórym postaciom moją hipotezę od samego początku nie
> oznacza, że w jakikolwiek sposób cofam się bo czegoś tam nie jestem
> pewien, co Ty sugerujesz. W objaśnianiu mojej hipotezy konkretnym osobom
> staram się dopasować do zasobów ich doświadczeń by "podłączyć się" do ich
> sposobu myślenia, by rozbić ich mechanizmy obronne w najsłabszych
> miejscach, w miejscach, które one same sugerują. I istotnie ich ciekawość
> działa na mnie mobilizująco gdyż dzięki ich zapytaniom wypełnia się
> przestrzeń świadomości i mojej i postaci zewnętrznych w stosunku do mnie.
Sam napisałeś- streszczę: "ja, LeoTar jestem nastawiony wyłącznie na
wytłumaczenie czegoś komuś- w żadnym razie nie chcę

niczego od rozmówcy wziąć"

To nie jest podejście badacza, mędrca. Wręcz przeciwnie. Zamykasz się na
argumenty, które Ci nie pasują- to Ci już kilka razy

napisałem- to sam potwierdzasz.

> A co do przekroczenia niewidzialnej granicy to stało się to baardzo dawno
> temu, gdzieś w okolicach roku 1995, kiedy byłem bardzo znerwicowany co
> doprowadziło moje serce do stanu przedzawałowego, z którego udało mi się
> wyjść siłą woli i woli przeżycia dla dzieci. Wtedy przestałem się
> fizycznie bać śmierci i o tego czasu śmierć jest według mnie konsekwencją
> strachu przed odpowiedzialnością za własne życie i niezdolnością do
> pokonania tej przypadłości ludzi nie wierzących we własne siły. Ten strach
> to freudowski popęd śmierci zaś stan przeciwny to wola życia.
Nie napisałem, że nie przekraczasz żadnych granic. Jednak masz swoje pewne
granice, poza które nie to, że nie możesz- Ty nie

chcesz wyjść. Jak np coś, co mogłoby wykazać nieprawdziwość w części lub w
całości Twojej teorii.

> [...]
> uwolnieniu się od przemocy (przede wszystkim od przemocy psychicznej).
> Jeżeli Ty przekroczysz tę granicę to wtedy będziemy mogli porozmawiać o ty
> dlaczego moja postawa jest tak dogmatyczna (Ty mówisz fanatyczna). Po
> prostu nie wyobrażam sobie powrotu do świata karmiącego się przemocą. A
> to, że moja postawa może spowodować u innych szok i śmierć to już nie jest
> moja wina - ja tylko bronię swojej wolności i darmo oferuję ją innym
> ludziom. To Ty Chironie robisz podchody pod granicę na Rubikonie i nagle
> uciekasz dokonując projekcji swojego zachowania na mnie. Jesteś po raz

Ja jestem nieuczciwy? Ciekawe...:-) Przeczytaj, co sam piszesz. Po kolei:

"Dla mnie możliwe są wyłącznie dwie opcje: albo się mylę i wówczas mój
pomysł na świat bez przemocy jest absurdalny albo też nie mylę się i
możliwe jest trwanie bez przemocy."

Bravo, bravisssimo! Tak pisze ktoś, kto szuka Prawdy. Super. Natomiast dalej
to, co napisałeś- to kompromitacja rozumu,

zaprzeczenie tego, co zacytowałem. Rozpatrujesz WYŁĄCZNIE opcję, że się nie
mylisz. To nie tylko nieuczciwe, ale wręcz

głupie. Ba! Ty robisz coś o wiele gorszego: posługujesz się wyłącznie
retrospekcją, przyjmujesz ją jako jedyny słuszny punkt widzenia świata.
Nawet nie starasz się rozpatrywać innych możliwości- choćby tego, że taki
układ, jak znasz- lub być może gdzieś też w sposób ułomny obserwowałeś- to
tryliardowa część tryliardowej części relacji międzyludzkich.

Naukowa metoda polega na falsyfikacji. No to proszę- falsyfikuj swoją
teorię. Zacznij od tego, jakie mogą być konsekwencje Twojej pomyłki.

> [...]
> elementu kończącego edukację seksualną dziecka w domu rodzinnym oraz
> inicjującego Dziecko w życie dorosłe jest bardziej potrzebne chłopcom,
> gdyż bez tego są psychicznie słabi i nie są w stanie pokonać strachu przed
> Kobietą z jej potężnym seksualizmem po to by zniwelować jej silną presję
> na władzę (której kobiety nie chcą odpuścić ze względu na brak poczucia
> własnej wartości). Tak, że wprowadzanie inicjacji rozpocząłbym od chłopców
> by stworzyć zalążek dla Nowego Człowieka. Ci mężczyźni byliby w stanie
> ukształtować swoje partnerki w taki sposób by te zaakceptowały inicjację
Czyli co: najpierw przez jakieś kilka pokoleń inicjujemy tylko chłopców, a
jak już te pokolenia posiądą Ziemię- to bierzemy się za inicjowanie
dziewcząt? Czy teraz dobrze rozumiem?

> I dopiero takie nowe społeczeństwo będzie mogło całkowicie, aczkolwiek
> stopniowo, uwolnić się od przemocy. Dziwię się natomiast, że powielasz
> błąd wielu nowicjuszy w temacie i zarzucasz mi zachęcanie do uprawiania
> regularnego seksu z dziećmi po inicjacji. Inicjacja to akt jednorazowy,
> każdy następny akt to już regularne współżycie seksualne i gdyby takowa
> praktyka miała miejsce to oznacza ona kazirodztwo. Inicjacja to TYLKO
> JEDEN RAZ, PIERWSZY RAZ.

Zarzucam? Ja po prostu wskazuję na FAKT, że wielu facetów ma nieczyste myśli
związane ze swoimi córkami. Jeśli nie współżyje z nimi, to w skutek
istnienia tabu- jak sądzę najsilniejszego hamulca. Skoro to tabu padnie- to
dlaczego nie mają ze sobą współżyć częściej? To nie do obrony. No może-
ewentualnie- jak po takiej inicjacji- koniecznie ogłoszonej publicznie, może
nawet wyprawione z tej okazji jakaś uroczystość- dziewczyna zostanie
wyprowadzona pod przymusem z domu rodzinnego gdzieś z dala od ojca- a on
będzie miał zakaz zbliżania się do niej przez np 5 lat.

> Nie będę tego już dzisiaj ponownie wyjaśniał, ale to ZAKAZ wpływa
> degenerująco na gatunek ludzki, zarówno psychicznie, biologicznie jak i
> społecznie. Chyba nie zaprzeczysz, że pomimo tego zakazu kulturowego z
> patologią, często skrywaną, mamy do czynienia na co dzień. Jeżeli sobie
> tego zażyczysz powtórzę jeszcze raz w jaki sposób wskutek zakazu dochodzi
> do powstania tych jakże różnych patologii. A z analizy wynika, że
> usunięcie zakazu doprowadzi do stopniowego wycofania wszelkich patologii z
> życia Człowieka jako jednostki i jako zbiorowości. Dzisiaj już idę spać,
> [...]
Nie odpowiedziałeś. Pytanie to jednak jest bardzo ważne. Przecież
(obojętnie, czy wierzysz w Boga czy nie)- są pewne prawa rządzące światem.
Prawa, które niektórzy nazywają kosmogonicznymi. Skoro "Coś" to wszystko
zorganizowało zgodnie z tymi prawami, to chyba rozsądnie jest założyć, że
tak ma być. Czymś naiwnym jest uważać, że my, stworzenie- jesteśmy mądrzejsi
od Stwórcy- i wiemy lepiej. Mamy więc tylko odgadywać prawa Stwórcy,
i_według_nich urządzaćz świat- nigdy zmieniać. (Wiesz, który filozof
zanegował to twierdzenie?). Przyznasz mi racę w tej kwestii? No bo jeśli
tak- to agresja jest czymś NIEZBĘDNYM w istnieniu tego świata. I śmiało
możemy przyjąć, że jej eliminacja spowoduje katastrofalne skutki dla
wszystkich ludzi- o ile wręcz nie zagładę. Podawałem Ci przykład powieści
SF- gdzie prowadzono eksperyment nad stworzeniem doskonałej ludzkości. W tym
celu na nowoodkrytej planecie, mającej świetne warunki do kolonizacji-
utworzono kolonię ludzką, której dodawano do pokarmu i wody substancję,
która niwelowała agresję. Ot- kilkadziesiąt milionów ludzi całkowicie
pozbawionych agresji...w całkiem nieagresywny sposób po prostu wyginęło. To
jest dla mnie dość oczywiste- dla Ciebie nie?
Zdaje mi się, że masz problemy z rozróżnieniem sytuacji, w której wszyscy są
wobec siebie nadmiernie agresywni od sytuacji, w której w danej grupie
społecznej agresja jest rozłożona jak kapelusz pana Gaussa
http://www.naukowiec.org/wiedza/statystyka/rozklad-n
ormalny-rozklad-gaussa_710.html

Ba! Napiszę więcej. Z sytuacjami skrajnymi należy oczywiście podejmować
walkę (więzienia, resocjalizacja, itp)- tyle, że nawet nie należy dążyć do
ich całkowitej eliminacji. Ona muszą istnieć- na marginesie społeczeństwa.
Poza tym- to niewykonalne. A szkoda z ich likwidacji, gdyby był możliwa?
Przecież choćby w sytuacji skrajnego zagrożenia, jak wojna- tacy ludzie
zaczynają być niezbędni

--

Chiron

14. Data: 2016-04-15 11:27:55

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2016 o 22:32, LeoTar pisze:
[...]
> [...]
> regularne współżycie seksualne i gdyby takowa praktyka miała miejsce to
> oznacza ona kazirodztwo. Inicjacja to TYLKO JEDEN RAZ, PIERWSZY RAZ.
Czytając kiedyś Twoje wypowiedzi zauważyłem parę postów, w których
zaangażowałeś się w dyskusję na temat kazirodztwa, nie wiem, czy to było
zainicjowane słynnym wystąpieniem Jana Hartmanna czy przy innej okazji,
wcześniej. Popierałeś w tych postach stosunki kazirodcze expressis verbis.

15. Data: 2016-04-15 11:30:37

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 10:43, Chiron pisze:

> [...]
> uroczystość- dziewczyna zostanie wyprowadzona pod przymusem z domu
> rodzinnego gdzieś z dala od ojca- a on będzie miał zakaz zbliżania się

Niech od razu ją sprzeda. Innemu zbokowi takiemu jak ty.

Chory człowieku, teraz to właśnie takiego zboczonego ojca izoluje się
pod przymusem. A wiesz dlaczego? Bo jak jakiś zbok wpada na pomysł
przymuszania do czegokolwiek innego człowieka, najczęściej kobiety, to
oznacza, że jest kompletnym degeneratem psychopatą. A już własnej córki
- to powinno mu się obciąć wszystkie członki, na czole wytatuować
"chrześcijanin" i wysłać kurierem do jego raju. Czyli do ISIS. Na drogę
dać kawałek plastra żeby się nie zdążył wykrwawić.
Jest szansa, że tam wsadzą ci w dupę granat bez zawleczki abyś mógł
poznać zasady panujące wśród ludzi gwałcących dzieci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2016-04-15 12:49:04

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]

> Sam napisałeś- streszczę: "ja, LeoTar jestem nastawiony wyłącznie na
> wytłumaczenie czegoś komuś - w żadnym razie nie chcę niczego od

Tonący brzytwy się chwyta i tak robisz teraz Ty. Nigdzie nie znajdziesz
w moich tekstach czegoś takiego jak niechęć do korzystania z wiedzy
innych. Wręcz przeciwnie, zawsze analizuję to co rozmówca ma mi do
zaoferowania. A to, że nie wszystko akceptuję to już zupełnie inna para
kaloszy, i mam do tego niezbywalne prawo.

> To nie jest podejście badacza, mędrca. Wręcz przeciwnie. Zamykasz
> się na argumenty, które Ci nie pasują - to Ci już kilka razy
> napisałem - to sam potwierdzasz.

Jak już wyżej napisałem, są to Twoje gołosłowne i wyssane z palca
zarzuty. Wycofam to stwierdzenie dopiero wtedy jeżeli mi przytoczysz
moje dosłowne stwierdzenie. A tymczasem twierdzę, że bijesz brudną pianę
wokół mnie.

> [...]
> pewne granice, poza które nie to, że nie możesz - Ty nie chcesz
> wyjść. Jak np coś, co mogłoby wykazać nieprawdziwość w części lub w

Zamiast pustosłowia poczyń konkretne zarzuty, wtedy będę z Tba o nich
dyskutował. Na razie EOT w tym temacie.

> [...]
> mój pomysł na świat bez przemocy jest absurdalny albo też nie mylę
> się i możliwe jest trwanie bez przemocy."

Na czym niby polega mój błąd? Są dwie możliwości: albo mam rację, albo
jej nie mam. Nie czyniąc żadnego założenia dla mojej teorii analizuję
zjawiska psychiczne oraz społeczne i dochodzę do wniosku, że
rodzicielski ZAKAZ jest najbardziej pierwotną formą przemocy która
następnie rozprzestrzenia się na całą populację. Następnie analizuję
sytuacje gdy zakaz zostaje usunięty i wychodzi z tego, że usunięcie
zakazu prowadzi do wyeliminowania przemocy na skalę globalną. Czegóż
jeszcze więcej chcesz? Czy zabronisz mi przeprowadzenia eksperymentu w
imię Twoich przekonań które przejąłeś po swoich nieświadomych rodzicach?
Czy też jesteś uzurpatorem, który nie bacząc na konsekwencje narzuca
otoczeniu swój punkt widzenia gdyż boi się podjęcia odpowiedzialności. A
może zazdrościsz mi pomysłowości i skuteczności w rozwiązywaniu
problemów ludzkości? Masz, bierz, nie krępuj się ale nie próbuj narzucać
mi swojego punktu widzenia, którego w dodatku nigdy, jak do tej pory,
nie potrafiłeś skutecznie obronić. Tylko bronisz Tradycji.

> [...]
> Natomiast dalej to, co napisałeś - to kompromitacja rozumu,
> zaprzeczenie tego, co zacytowałem. Rozpatrujesz WYŁĄCZNIE opcję, że

Opcja przeciwna jest testowana od początku Istnienia z wiadomym i
widocznym skutkiem; czy chcesz ją kontynuować wyłącznie w imię obrony
Tradycji i stołków, które możni tego świata wybudowali sobie posługując
się przemocą fizyczną bądź manipulacją psychiczną. A może czerpiesz sam
z tego korzyści, niekoniecznie materialne?

> To nie tylko nieuczciwe, ale wręcz głupie.

Co jest nieuczciwe i głupie z mojej strony? Bądź precyzyjny i uczciwy.

> [...]
> tego, że taki układ, jak znasz - lub być może gdzieś też w sposób
> ułomny obserwowałeś - to tryliardowa część tryliardowej części

Mylisz się. Najpierw posługiwałem się introspekcją do której następnie
dołączyłem retrospekcję. Badam siebie, mój świat wewnętrzny i analizuję
świat społeczny. I na każdym kroku jestem Ci w stanie wskazać
powszechność występowania przemocy, tyle że w różnych zakamuflowanych
formach. Mylisz się więc co do tego, że jest to tylko drobny ułamek
Rzeczywistości. Rzeczywistość, która nas otacza jest przepełniona
przemocą chironie.

> Naukowa metoda polega na falsyfikacji. No to proszę - falsyfikuj
> swoją teorię. Zacznij od tego, jakie mogą być konsekwencje Twojej
> pomyłki.

A dlaczego ja mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem. Dlaczego to Ty
nie masz mieć obowiązku wykazania, że zastana rzeczywistość jest wolna
od przemocy. A może byłbyś łaskaw wykazać, że nowa Rzeczywistość
zbudowana na mojej tezie nie będzie w stanie uwolnić ludzi od przemocy.
Daj dobry przykład a nie tylko czynisz mi ciągle zarzuty, których nie
popierasz żadnym wywodem.

> Czyli co: najpierw przez jakieś kilka pokoleń inicjujemy tylko
> chłopców, a jak już te pokolenia posiądą Ziemię - to bierzemy się za
> inicjowanie dziewcząt? Czy teraz dobrze rozumiem?

Idealnym byłoby rozwiązanie, że wszyscy nagle, w jednej i tej samej
chwili osiągają świadomość celu i metody, ale nie uważam tego za możliwe
gdyż inercja poszczególnych jednostek jest różna, a więc i moment
zaakceptowania będzie rozciągnięty w czasie. A ponieważ od czegoś trzeba
zacząć stąd moje dywagacje co do tego jak to zrobić. Ale nie upieram się
co do tego jak - uważam temat za otwarty.

> [...]
> wyprowadzona pod przymusem z domu rodzinnego gdzieś z dala od ojca -
> a on będzie miał zakaz zbliżania się do niej przez np 5 lat.

Nie bierzesz pod uwagę wzajemnej, kontrolnej, roli obojga rodziców w
okresie przejściowym od całkowitego braku świadomości do osiągnięcia
pełnej samoświadomości metody. Jak już wcześniej napisałem faza
przejściowa jest ma charakter inercyjny i muszą zostać aktywowane
funkcje kontrolno-regulacyjne obojga rodziców by nie dochodziło do
rodzicielskich nadużyć. Wszak tak jak inercyjne jest osiąganie
samoświadomości tak również inercyjnym jest wychodzenie z uzależnień,
które są nieodłącznie związane z brakiem świadomości.

> Nie odpowiedziałeś. Pytanie to jednak jest bardzo ważne. Przecież
> (obojętnie, czy wierzysz w Boga czy nie)- są pewne prawa rządzące
> światem. Prawa, które niektórzy nazywają kosmogonicznymi.

Po pierwsze to odpowiedziałem na Twoje pytanie tylko Ty nie przeczytałeś
odpowiedzi. A po drugie co to takiego prawa kosmogoniczne? Jeżeli tkwią
- rzekomo - w naszej podświadomości to jak się tam znalazły, skoro nawet
Stwórca nie mógł być ich świadom skoro nie był świadomym nawet swego
własnego istnienia a zajął się poznawaniem samego siebie dopiero wówczas
gdy zaczął stwarzać materialną Rzeczywistość? Ja sobie tak myślę, że
zostały one zmyślone , tak zmyślone przez ludzi, którzy w ten sposób
chcieli zamanifestować swą wyższość nad innymi członkami swojej
społeczności gdyż dzięki uznaniu jakie zdobywali dzięki tworzeniu
niebotycznych abstrakcji, do których tworzenia nie wszyscy byli gotowi,
ci zakompleksieni TFURCY uwalniali się chociaż na chwilę od
destrukcyjnego działania kompleksu niższości, kompleksu Edypa.

> Skoro "Coś" to wszystko zorganizowało zgodnie z tymi prawami, to
> chyba rozsądnie jest założyć, że tak ma być.

A jeżeli tym "czymś" co zaczęło organizować i stwarzać materialną
Rzeczywistość był nieświadomy samego siebie Byt (Logos, Świadomość) to
jak Ci nie wstyd zakładać cokolwiek o prawach, którymi rzekomo miałby
się rzekomo rządzić stwarzając Rzeczywistość. Prawa wymyślali stopniowo
ludzie, którzy są tego Bytu emanacją i którzy kierują się, w sposób
nieuświadamiany, chęcią wywyższenia się nad innych by uwolnić się od
działania kompleksu Edypa/Elektry.

> [...]
> i_według_nich urządzać świat - nigdy zmieniać. (Wiesz, który filozof
> zanegował to twierdzenie?). Przyznasz mi racę w tej kwestii?

Stwórca to MY, zbiorowy Człowiek. I dla tej prostej przyczyny nie
jesteśmy ani gorsi ani lepsi od Niego, gdyż jesteśmy Nim, a wraz z Nim
JEDNOŚCIĄ. A tworzymy prawa by uporządkować życie zbiorowości i...
podporządkować sobie innych, mniej od nas świadomych członków
społeczeństwa. Jeżeli zatem nasze nieświadome praszczury zaakceptowały
przemoc dla osiągnięcia osobistej satysfakcji ze sprawowania władzy
(materialnej lub duchowej) nad mniej świadomymi to wcale nie znaczy, że
my musimy kontynuować ich politykę. Zgadzam się z tym, że przemoc
służyła (i nadal służy) organizowaniu sie ludzi w celu lepszego
zabezpieczenia ich materialnego bytowania to jednak równocześnie
zauważam, że ta sama przemoc jest przyczyną wszelkich patologii, które
swoje źródło mają w psychice jednostki i ukształtowanej przez tą
jednostkę społeczności.

Co do Twoich pytań: kto zanegował? - odpowiadam nie wiem. A w całości
nie zgadzam się z Tobą, że my ludzie jesteśmy mniej mądrzy od Stwórcy.
Wszak to my stwarzamy naszą materialną Rzeczywistość.

> No bo jeśli tak - to agresja jest czymś NIEZBĘDNYM w istnieniu tego
> świata. I śmiało możemy przyjąć, że jej eliminacja spowoduje
> katastrofalne skutki dla wszystkich ludzi - o ile wręcz nie zagładę.

Poczyniłeś niczym nie uprawnione założenie, że przemoc jest niezbędna do
trwania Życia i popełniasz cały ciąg błędów, który jest prostym
następstwem przyjęcia tego BŁĘDNEGO założenia. Nie miałeś prawa
przyjmować jakiegokolwiek założenia. Wniosek o uzasadnionej egzystencji
przemocy bądź jego negacja mają wypływać z analizy relacji między
Stwórcą i Człowiekiem, miedzy Ojcem i Synem, między Matka i Córką, które
mają nie być relacjami niewolniczymi lecz partnerskimi.

> [...]
> pozbawionych agresji... w całkiem nieagresywny sposób po prostu
> wyginęło. To jest dla mnie dość oczywiste - dla Ciebie nie?

Pierwszy raz słyszę, że mi coś takiego cytowałeś. Ale przechodząc do
meritum. Jeżeli "wyzwolono" tę kolonię od przemocy przez ustanowienie i
egzekwowanie bardzo rygorystycznego prawa to i tak nie zbudowano
podwalin pod społeczność, w której między poszczególnymi osobnikami
panowałyby wzajemne oraz self zaufanie i szacunek. Brak zaufania między
płciami prowadzi do wyeliminowania płodności (psychiczna niezdolność do
zapłodnienia). Robiąc przeróżne podejścia do tematu: skąd przemoc i jak
ją zneutralizować? nie znalazłem innej możliwości by wyeliminować
przemoc z ludzkiej aktywności jak tylko przez wychowanie seksualne i akt
inicjacji seksualnej Dziecka (Człowieka) z obojgiem Rodziców (Stwórca).
Jest to jedyny i niepowtarzalny moment w życiu Dziecka (Człowieka) by
stać się równym Rodzicowi tej samej płci, by stać się jego bratem i
dorosłym już wolnym od wszelkich uzależnień. No bo obserwowane a
niezaspokojone dziecięce pragnienie posiadania rodzica płci przeciwnej
staje się uzależnieniem (przez niedopełnienie aktu inicjacji).

> [...]
> wszyscy są wobec siebie nadmiernie agresywni od sytuacji, w której w
> danej grupie społecznej agresja jest rozłożona jak kapelusz pana

Jakakolwiek statystyka jest oszustwem ponieważ, według mnie, działa
tylko logika Tak lub NIE, JEST albo NIE MA. W ideale, a do takiego
zapewne dążymy, nie ma żadnych stanów pośrednich; inercyjne stany
pośrednie to domena niedoskonałej praktyki. Ale i ona zmierza ku
doskonałości - spójrz chociażby na postęp w rozwoju komputerów.

> [...]
> likwidacji, gdyby był możliwa? Przecież choćby w sytuacji skrajnego
> zagrożenia, jak wojna - tacy ludzie zaczynają być niezbędni

Twoje podejście to akceptacja... Hitlera. I Pol Pota, którego
naśladownictwo kiedyś mi zarzuciłeś.

17. Data: 2016-04-15 12:56:17

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]

> wcześniej. Popierałeś w tych postach stosunki kazirodcze expressis verbis.

Nigdy nie popierałem kazirodztwa. Jeżeli je wymieniałem to tylko w
kontekście inicjacji seksualnej jako czegoś całkowicie przeciwstawnego
idei inicjacji seksualnej. Kazirodztwo to totalne zniewolenie (fizyczne
i/lub psychiczne) dziecka przez rodzica/ów w przeciwieństwie do
inicjacji, która jest całkowity uwolnieniem dziecka od zależności (w
senie podległości psychicznej i/lub fizycznej) z rodzicami. Kazirodztwo
to totalne zniewolenie dziecka podczas gdy inicjacja to wyzwolenie i
zrównanie się emocjonalne dziecka z rodzicem.

18. Data: 2016-04-15 13:27:26

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 12:56, LeoTar pisze:
> Kazirodztwo
> to totalne zniewolenie dziecka podczas gdy inicjacja to wyzwolenie i
> zrównanie się emocjonalne dziecka z rodzicem.

Pedofilia połączona z kazirodztwem to nie jest kazirodztwo?
Tylko zboczony debil mógł coś takiego wymyślić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2016-04-15 16:37:48

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron pisze:

Widzę, że za dużo. Po kolei. Jeszcze raz powtórzę- czy możesz odpowiedzieć
na to- konkretnie:

20. Data: 2016-04-15 16:58:37

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> wszyscy są wobec siebie nadmiernie agresywni od sytuacji, w której w
> danej grupie społecznej agresja jest rozłożona jak kapelusz pana

A gdzie jest pytanie? Jestem tępak; w dalszym ciągu NIE WIDZĘ pytania.
Zadaj pytanie w jednym, dwóch zdaniach a nie powtarzaj tekstu do dyskusji.

> [...]
> likwidacji, gdyby był możliwa? Przecież choćby w sytuacji skrajnego
> zagrożenia, jak wojna - tacy ludzie zaczynają być niezbędni"

A ja uważam, że po to powstaliśmy z "cienia" by osiągnąć powszechną
doskonałość.

--

Zobacz, Leo
Do Leotara.