Re: Do czego mozna uzyc...

1. Data: 2010-08-04 17:24:23

Temat: Re: Do czego mozna uzyc...
Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-04 17:38, Ryszard Bubula pisze:
> Syropu klonowego. Ja zwykle używałem go do french toast np. na
> śniadanie, lub do lodów, bardzo dobrze komponuje się z lodami
> waniliowymi + borówki + syrop klonowy. Smakowite jest też mięso na
> slodko, na przykład skrzydełka, smażone na głębokim oleju i podane na
> talerzu, polane syropem klonowym.
> Piszę ponieważ znalazłem w internecie przepis na ogórki w zalewie z
> syropem klonowym http://www.wielkiezarcie.com/recipe51212.html i tak się
> zastanawiam ...
> Robił może ktoś z Was, ogórki według tego przepisu, jeśli tak, to jak
> [...]

Powiem tak jeszcze jedno importowane gowno po masle orzechowym i jedno i
drugie smakuje jak gowno i nadaje sie do wyrzucenia na smietnik.

Juz abstarchujac od owocow morza ktore smierdza jak stara dziwka lub muł
rzeczny.

2. Data: 2010-08-04 18:17:06

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 04 Aug 2010 19:24:23 +0200, zenek napisał(a):

> [...]
> drugie smakuje jak gowno i nadaje sie do wyrzucenia na smietnik.
>
> Juz abstarchujac od owocow morza ktore smierdza jak stara dziwka lub muł

:D

a co Ty jadasz?

--
Kapsel
http://kapselek.net

3. Data: 2010-08-04 18:26:37

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-04 20:17, Kapsel pisze:

> :D
>
> a co Ty jadasz?

To co kazdy normalny polak czyli schabowego z ziemniarami + warzywka.

4. Data: 2010-08-05 07:06:04

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drugie smakuje jak gowno i nadaje sie do wyrzucenia na smietnik.
>
> Juz abstarchujac od owocow morza ktore smierdza jak stara dziwka lub muł

Nikt nie każe ci ich jesc :-)
Nie chcesz - nie jedz i nie kupuj, ale nie obrzydzaj innym tego smakowitego
skad inad dania :-)

Z jednym tylko sie zgodze - z rybami "importowymi".
Jakby u nas bylo mao ryb.. i to jakich :-)
karpie Polskie, karasie, pyszne duze leszcze, dorsze, wegorze z polskich
jezior i morza, fladry, morszczuki, mintaje, POLSKIE Lososie, halibut,
sledz... ech az mi slinka leci...

a nie jakies lososie norweskie, pangi itp...

5. Data: 2010-08-05 07:07:25

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co kazdy normalny polak czyli schabowego z ziemniarami + warzywka.

Jeszcze troche a nawet schaboszczaka POLSKIEGO nie zjesz - podobnie jak to
sie stalo z wolowina i wiekszoscia kurczat...
Wszystko "zachraniczne", bo bardziej oplaca sie sprowadzic niz chodowac w
Polsce

A kurczak w ciescie?:) niekoniecznie sezamowym?:)
Małosolne
Duszone warzywa
szukam przepisu na ciasto do chińskiego makaronu
żeby zrobić ciasto na makaron