Re: Do idealnych rodziców!

Data: 2005-02-26 20:54:09
Temat: Re: Do idealnych rodziców!
Od: "Radek" <r...@o...pl>

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1m0gysbew9d7e$.dlg@franolan.net...

> > Dla ośmiolatka? Polemizowałbym... ;)
>
> Nie są, wiem to.
> Nie podejmuję polemiki.

<z oczkiem>
Wszechwiedząca i Nieomylna :) Można spocząć? :D
Na takie stwierdzenia godzę się bez walki tylko u Agnieszki ;)
Ale to się nie liczy - ona i tak zawsze ma rację ;)

<na poważnie>
Nie mam na myśli Twojej rodziny. Nie musimy sobie do domów
wchodzić, żeby dyskutować, prawda?
Chociaż nawet w przypadku swojej rodziny nie odważyłbym się
wyrażać sądów tak ostatecznych... ale to nie o to chodzi.

Nie podejmujesz polemiki bo jest niewygodna? Bo odsłania
brutalnie fakt, że świat nie jest tak różowy, jakbyś chciała?
Zostawmy na razie ośmiolatków...
Mamy tu, na grupie, przykład publicznych przeprosin.
Czy chcesz powiedzieć, że przeprosiny te (zgodnie z Twoją
teorią) są wyrazem dojrzałego uznania swojej winy i szczerej
chęci zadośćuczynienia pokrzywdzonej?
I może powiesz mi, że osoba przyjmująca owe dojrzałe
przeprosiny wykazała dojrzałą postawę zrozumienia
i wybaczenia przepraszającej?
... jak by to powiedzieć... hyhyhy? ;)
No to jeśli rozglądając się 5 minut napotykasz dwa przykłady
podważające Twoją teorię - i to przykłady ze świata dorosłych
- jak możesz uparcie rozciągać taką teorię na świat dzieci???...

Mylę się, widząc tu kolejny przykład zamykania oczu
jako sposobu eliminacji problemu?

Radek