Do idealnych rodziców!

41. Data: 2005-02-19 21:46:18

Temat: Re: Do idealnych rodziców!
Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005 22:34:43 +0100, Eulalka wrote:

> Nie. Jeśli to prawdziwy indywidualizm, że od dziecka nie potrafisz się
> odnaleźć w grupie, wśród rówiesników itp. to nie - z tego się nie wyrasta.

Ja mam na mysli indywidualizm wieku nastoletniego.

> Na pewno jest łatwiej z czasem, bo sama zdecydujesz gdzie i z kim się
> spotykasz, pracujesz.... Szkoła to obowiązek, czy Ci sie podoba czy nie.
> Pewnie stąd tez i większe bunty.

Zycie jest najlepszym nauczycielem :-)

> PS. Wiesz, że mnie z ogólniaka wywalili? ;)

A mnie z internatu :-)
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

42. Data: 2005-02-19 21:54:53

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Daj mi około 2 miesiące.

Mmm... :)

> Trzeba umieć przeklinać. Dresy którzy klną co drugie słowo wzbudzają we
> mnie pogardę.

Mmmm...! ;)

> To ja ich zjem.

MMMMM...! :)

--
"Ja nikogo się nie boję, choćby niedźwiedź to dostoję!"
http://glinki.com/?l=syjs82

43. Data: 2005-02-19 21:55:06

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005 22:54:53 +0100, Z. Boczek wrote:

> "Ja nikogo się nie boję, choćby niedźwiedź to dostoję!"
> http://glinki.com/?l=syjs82

"The requested URL /Biblioteka/ Konopnicka/stefek_burczymucha.htm was
not found on this server."
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

44. Data: 2005-02-19 22:02:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lozen napisał:

> A mnie z internatu :-)

I on nam chce wciskać, że jest indyuwidualistą... ;)

Eulalka

45. Data: 2005-02-19 22:14:49

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał:

> Najlepszym dowodem braku szacunku do siebie jest brak szacunku do innych.

Co ty pierdolisz, przepraszam?

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

46. Data: 2005-02-19 22:17:19

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Fioletowy Kot
<m...@...swoim.poscie> mówiąc:

>Przegrałaś, bo nie masz. Nosz kurwa jak można takie suchary walić?

Nie wiem, to nie ja piszę twoje posty.

Agnieszka (która w nic nie grała, ale która i tak gratuluje)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

47. Data: 2005-02-19 22:19:21

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005 23:02:15 +0100, Eulalka wrote:

> I on nam chce wciskać, że jest indyuwidualistą... ;)

Nie, on mysli, ze my nic z okresu nastoletniego juz nie pamietamy ;-)
Ktos nas chyba za wapniaki ma ;-)
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

48. Data: 2005-02-19 22:20:39

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał:

> Każdemu kotowi nie pokazuję.

Co mnie obchodzi każdy kot, napisz do mnie na GG.

> He he he - tupanie nóżkami jest pójściem na łatwiznę. Spróbuj kiedyś
> znależć argumenty, by Twoje na wierzchu = czyjes na wierzchu. Sztuki
> dyplomacji nie uczy sie człowiek w 5 minut.

Wiesz na czym polega moja że się wyrażę mądrość? Umiem ładnie pierdolić tak
żeby komuś pod pasować, umiem też pisać wulgarnie, umiem pisać tak żeby się
podobało, umiem kurwa pisać jak tylko chce.

49. Data: 2005-02-19 22:21:26

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-19 23:20:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Fioletowy Kot* skreślił te oto słowa:

> Wiesz na czym polega moja że się wyrażę mądrość? Umiem ładnie pierdolić tak
> żeby komuś pod pasować, umiem też pisać wulgarnie, umiem pisać tak żeby się
> podobało, umiem kurwa pisać jak tylko chce.

Normalnie Kominek...

--
Lia

50. Data: 2005-02-19 22:24:04

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Feb 2005 23:20:39 +0100, Fioletowy Kot wrote:

> Wiesz na czym polega moja że się wyrażę mądrość? Umiem ładnie pierdolić tak
> żeby komuś pod pasować, umiem też pisać wulgarnie, umiem pisać tak żeby się
> podobało, umiem kurwa pisać jak tylko chce.

Ty tak sobie powtarzaj, ze na tym polega Twoja madrosc.
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV
masturbacja