Do idealnych rodziców!

51. Data: 2005-02-19 22:27:17

Temat: Re: Do idealnych rodziców!
Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot wrote:

> Nie będę odpisywał każdemu z osobna więc tylko powiem wam kochani, żeście
> znów dali dupy. Bierzecie mój post za prowokację, dlaczego? Kurwa ale z was
> znawcy.

Eeeee, ziew. Powiem Ci tylko, Kotku, żeś zabawny niczym pożar w sierocińcu.

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze
Glen Cook "Czarna Kompania" | na wska

52. Data: 2005-02-19 22:29:13

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisał:

> Eeeee, ziew. Powiem Ci tylko, Kotku, żeś zabawny niczym pożar w sierocińcu.

Jak można pierdolić takie suchary? Kurwa daj se na wstrzymanie jak masz tak
pisać.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

53. Data: 2005-02-19 22:31:54

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot wrote:

> Jak można pierdolić takie suchary? Kurwa daj se na wstrzymanie jak masz tak
> pisać.

Wiesz, po zastanowieniu muszę przyznać, że się myliłam. Jesteś zabawny
jak pożar w burdelu.

54. Data: 2005-02-19 22:36:34

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Fioletowy Kot
<m...@...swoim.poscie> mówiąc:

>Ja się nie będę dostosowywał.

Więc czemu oczekujesz, ze ktokolwiek będzie siędostosowywał do ciebie?

Agnieszka (szczerze zainteresowana)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

55. Data: 2005-02-19 22:38:28

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> PS. Wiesz, że mnie z ogólniaka wywalili? ;)

O, za co?

(Mnie z podstawówki. Nie powiem, ile razy. ;])

56. Data: 2005-02-19 22:39:27

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

duszołap napisał:

> Wiesz, po zastanowieniu muszę przyznać, że się myliłam. Jesteś zabawny
> jak pożar w burdelu.

Pozdrów swoją córkę, dziewczyna dobrze robi lody.

57. Data: 2005-02-19 22:40:08

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fioletowy Kot napisał:

> Wiesz na czym polega moja że się wyrażę mądrość? Umiem ładnie pierdolić tak
> żeby komuś pod pasować, umiem też pisać wulgarnie, umiem pisać tak żeby się
> podobało, umiem kurwa pisać jak tylko chce.

Rzecz w tym, że jeszcze nie rozróżniasz kiedy napisać KURWA a kiedy nie.

Eulalka

58. Data: 2005-02-19 22:40:25

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot wrote:

> Grozisz mi?

Nie, pokazuję realizm życia, o którym nie masz zbyt wielkiego pojęcia.

--
sveana

59. Data: 2005-02-19 22:43:34

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Fioletowy Kot
<m...@...swoim.poscie> mówiąc:

>Ja nie jestem przeciętniakiem, bo rozumiem że to chciałaś mi
>powiedzieć?

Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo typowo się dla wieku, do
którego się przyznajesz, zachowujesz.

Agnieszka (ZA typowo, rzekłabym)

60. Data: 2005-02-19 22:45:13

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= napisał:

> Nie, pokazuję realizm życia, o którym nie masz zbyt wielkiego pojęcia.

Dlaczego tak mówisz? Dlatego, że mam tyle i tyle lat?

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!
napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV
masturbacja